Bont voor dieren en afpersen..

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Bont voor dieren en afpersen..

Bericht door RVV » 20 aug 2009, 20:03

http://www.geenstijl.nl/archives/images/LIM.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dierenvrienden in wingewest Limburg zijn in de leer gegaan bij de maffia. Ze zijn een campagne tegen plaatselijke bontwinkels begonnen die veel lijkt op methoden van de penoze. Ondernemers krijgen enkele activistjes over de vloer die een dreigbrief (spiegel) afleveren. In de brief stellen de hippies de middenstanders een ultimatum: ze moeten een contract ondertekenen waarin ze beloven te zullen stoppen met de verkoop van bont. Als de bontwinkeliers meewerken, zal Respect voor Dieren niet meer demonstreren voor de deur van de ondernemers. Werken ze niet mee, dan "zullen wij een speciale campagne starten om ervoor te zorgen dat uw winkel bont-vrij gaat." En dat is geen dreigement, zegt een woordvoerder van de dierenvrienden. Dan zal het wel een belofte zijn. Waar zijn de tijden gebleven dat je anti-bont kon zijn door enkele Gooise kids met een sprrraakgebrrrek een schattig liedje te laten zingen? Don Corleone eat your heart out.

(geenstijl.nl)

---------------

Vrij heftig als je die brief leest..

Ben zelf niet echt een voorstander van bont ofzo. Maar dit gaat echt te ver imho..

frankv

Re: Bont voor dieren en afpersen..

Bericht door frankv » 20 aug 2009, 20:11

ik vind de brief minder heftig dan het geenstijl citaat, zoals altijd weten ze op geenstijl weer veel van weinig te maken, ik heb al even geleden besloten nooit meer op geenstijl te kijken

een citaat uit de brief ipv van de geenstijl site: "Wij vragen u dan ook te stoppen met de bontverkoop."
Laatst gewijzigd door frankv op 20 aug 2009, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Fernando

Re: Bont voor dieren en afpersen..

Bericht door Fernando » 20 aug 2009, 20:11

Als ik van dat werkschuwe tuig op bezoek krijg dan...... :hammer:

Plaats reactie