Ruben schreef:Alle Nederlanders het land uit!
Metin, sta je me bij? Nemen we de PvdA over!
Ruben, dan mag ik zeker eerst 30 opties bekijken voordat jij weer een keuze hebt gemaakt HOE we de nederlanders het land uitzetten... ik pas
on-topic:
1) Mensen die in de bocht ineens hun gaspedaal kwijt zijn.. en van 50... naar 40.. en uiteindelijk met amperan 20 km door een bocht heen gaan.. die gewoon vlot met 50 genomen kan worden.
2) Mensen die wachten op het groene licht.. wakker worden en dan tergend langzaam optrekken...
3) Mensen die op een 100 km/h weg.. 80 rijden.. dan weer 75.. gas intrappen naar 90.. weer laten zakken naar 85.. enz. enz...
4) M5 draadjes op internet
5) Op google naar informatie over 130i's zoeken en dat vinden in draadjes die je eigenlijk nooit wilde lezen.
6) Motorrijders die voor je komen staan bij verkeerslichten en een reactievermogen van een slak hebben waardoor je vol in de remmen moet terwijl je juist vol gas wilt geven.
7) Mensen die hun knipperlicht uitzetten zodat ze denken dat ze ertussen kunnen. Volgens mij is er geleerd dat je pas je knipperlicht uitzet als er ruimte is (meestal vrachtwagens).
Mensen die denken dat hun auto 3 meter breed is en in het midden van de weg gaan rijden op een 60 km/h weg..
9) Mensen die iets fout doen in het verkeer en wanneer je ze er op wijst zij je een middelvinger geven..
10) Al die mensen die je moet ontwijken als je een keer over de stoep rijdt en 't commentaar dat ze je geven is ongehoord! Gelukkig heb ik een mooie kentekenplaat: "If you don't like the way I drive, STAY OFF THE SIDEWALK!!!"
11) Mensen in een Porsche die denken dat ze sneller zijn.. en nooit aan de kant gaan..
12) Mensen die groot licht opzetten als je ze inhaalt omdat ze 10km onder de maximum snelheid rijden. (WTF is het probleem!)
13) Mensen die achterin een geblindeerde auto met draaiende motor lang de weg zitten te koekeloeren..
14) Mensen die de vrije ruimte dicht rijden omdat je je pinker aanzette om in te voegen.
15) Mensen die onnodig links blijven rijden terwijl er rechts alle ruimte is
16) van die lui die elke dag 2 keer in de file staan.. woon-werk verkeer, ksnap het niet... GA DICHTER BIJ HUIS WERKEN!!
17) Mensen die van het gas gaan voor groen licht, omdat ze denknen dat deze toch weer op rood zal springen!
18) Mensen die gas bijgeven als je gaat inhalen, wat vaak ook wel leuk is.
19) mensen die jou gedrag gaan corrigeren! i.e. links 100 blijven rijden, want je mag hier maar 100. IK BEPAAL FUCKING ZELF WEL OF IK HIER 100 RIJ!

OPZIJ LUL ... zo, das eruit