Daar hoort ook een volwassener budget bijstefan740 schreef:Ik zou zeker voor de stage II rallye gaan, heb ze beide gereden en vond hem veel 'volwassener' aanvoelen.

Daar hoort ook een volwassener budget bijstefan740 schreef:Ik zou zeker voor de stage II rallye gaan, heb ze beide gereden en vond hem veel 'volwassener' aanvoelen.
Nou dan ben je er toch? Ding van Indobesar kopen en plezier hebben...Jurriuit schreef:Daar hoort ook een volwassener budget bijstefan740 schreef:Ik zou zeker voor de stage II rallye gaan, heb ze beide gereden en vond hem veel 'volwassener' aanvoelen.(op die van Indobesar na dan)
Op de foto's in advertentie zie je de huidige staat. Beschadigingen zijn wel wat verminderd, maar wel aanwezig.Jurriuit schreef:Haha, een gesprek tussen twee verschillende fora hebben lopenindobesar schreef:Dit bedoelde ik, Jurriuit.
Verhaal over de schade kun je vinden in het voorsteltopic.![]()
Ik heb het topic inmiddels gevonden en gelezen, aardige schade.
Ziet het er nog steeds zo uit?
Ook de 316 komt niet boven de 3K/min op zo'n stukje.Erik Stoffelsen schreef: Een tip; 20 KM?
GOED WARMRIJDEN... Anders kan je beter de 316 blijven rijden,,,
Jurriuit schreef:Ook de 316 komt niet boven de 3K/min op zo'n stukje.Erik Stoffelsen schreef: Een tip; 20 KM?
GOED WARMRIJDEN... Anders kan je beter de 316 blijven rijden,,,
Ben geen barbaar
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten