Welkom op het forum

Ik zie dat je van driften houdt 8)
Deze Guus Schreeuwis heeft de broer van Frans Bauer ook gemistbartje325i schreef:Daar gaat dit nette forum
![]()
Leuk dat je er bent :banaan:
@ Pescatore,FreudeamFahren schreef:Blabla
Voor de hobby heb ik een e36 M3, die voorheen al eens van Adje, hier bekend op het forum, is geweest. Helemaal standaard is die niet meer. Een sinterplaat koppeling, een Intrax schroefset, 3,2 schijven met Pagid blokken, een Supersprint racekat met X-pipe, 3,2 topmounts, een OMP veerpootbrug, Meyle Heavy Duty draagarmrubbers, een Recaro Pole Position stoel en een OMP semi deep dish stuurtje maken hem iets sportiever. Ik gebruik hem regelmatig op circuit. Lijnen of driften: ik vind het allemaal dikke schik.
Blabla
Yup. Twee keer Papenburg mee gedaan. Daarvoor een paar keer met een grijze e30 325i en dáár weer voor met een zwarte e36 M3 coupé. Daarvoor ging ik mee als passagier en sloopte ik e30 dashboardkastjes. Vraag maar aan BartjePescatore schreef:Wagen komt me bekend voor van Papenburg, kan dat kloppen?
Welkom.
Dank voor 't warme onthaal, maar die vergelijking gaat een beetje mank. Ik lees veel, ik spreek mensen die er verstand van hebben en onthoud wel eens wat en dat is 't dan wel zo'n beetje. Bert heeft VEEL meer praktijk kennis. De rem setup op mijn m3 heb ik ingebouwd indirect op zijn advies, bijvoorbeeldDennis Cavallino schreef:Ah, het BMW-orakel uut 't Oost'n heeft eindelijk Driving-fun.com gevonden, de andere wandelende BMW-encyclopedie, Bert ///M3, kan z'n borst natmaken!![]()
Oops sorry van de H, werd een beetje op het verkeerde been gezet door FabianFreudeamFahren schreef:Mocht je me toch bij mijn voornaam willen noemen: geen punt. De "h" was echter op 30 jaar terug, dus het is Tijs
Jouw M3 Touring? 964 C2? E39M5?Adje ///M3 schreef:Nu nog je "nieuwe" auto presenteren FaF
Gebruikers op dit forum: Jodioore en 1 gast