Gave pics Gerdinand. Utah vind ik persoonlijk echt fantastische me dat rode gesteente

René130i schreef:Foto's zijn idd top. Dit moet je gewoon meegemaakt hebben lijkt me.
Foto's geven niet weer wat je daar daadwerkelijk hebt gezien. De natuur is zo wijds en briljant, die indruk kun je gewoon nauwelijks vastleggen.G Kolkman schreef:René130i schreef:Foto's zijn idd top. Dit moet je gewoon meegemaakt hebben lijkt me.
Het mooiste is nog dat de foto's me gewoon tegenvallen! Maar ga jij trouwen Rene?
Ja, absoluut. Die trip was erg leuk. En net zoals nu hier ook erg prettig weer die tijd, dus dat maakt het nog mooier.Niels schreef:Je hebt je wel vermaakt en erg mooie dingen gezien Stephane
![]()
Zondagavond reizen we af naar een Hotel vlakbij Schiphol waar we ook de auto parkeren en dan de volgende ochtend.......Had ik al gezegd dat ik er zin in heb
PatrickC2 schreef:Utah = :banaan:
Niels schreef:Nou de groeten uit UtahWe zitten nu iets voor Zion met een prachtig uitzicht vanuit het hotel. Net de eerste 2 dagen in Las Vegas doorgebracht. Heerlijk :banaan:
Nu maar eens op bed, morgen weer vroeg met de Dodge aan de rit. Het ding loopt 1 op 8 maar met $2,80 per gallon (EUR 0,55 per liter) lig ik daar niet zo wakker van
Klopt helemaalIndividual schreef:@Niels: Onderste uitzicht komt me bekend voor. Best western Zion park inn?
He, daar heb ik vorig jaar ook geslapen. Toevallig. Fraai hotel met een prachtig uitzicht. Toppertje.Individual schreef:@Niels: Onderste uitzicht komt me bekend voor. Best western Zion park inn?
4-traps automaat met een toerenval van 2500RPM per versnellingMartijn Koevoets schreef:Burnouts/donuts?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten