Zou je die kat er bijkrijgen?

Faf idd een super prijs! Strakke 320is.FreudeamFahren schreef:De Zweedse Krona krabbelt weer 'n beetje overeind, maar toch is *klik* dit wel een aardige:
BMW 320iS MT2
Bouwjaar 1990
155.000 km
70.000 SEK (= € 6.800)
Sterling silber, airco af fabriek, 17" velgen met 205 40 17 banden, H&R Cup Kit,
En voor de US-versie zijn genoeg kant-en-klare fohn-setjes te krijgen! 8)Ernst Jan Dekker schreef:Kwam deze nog tegen! Ook een US versie met 176kw
Maar deze heeft een nette kmstand en nette prijs.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruben schreef:Das er wel een voor mij, maar ja, er zitten geen sportstoelen op he. En er zit vast een streepje hout in.. En die beschadigingen op de velg rechtsvoor, kan niet. Voor dat geld wil ik een perfecte auto hebben.
Als dat een echte zonder schade is dan is het volgens mij wel een koopje voor nog geen 30k pond...
Idd een erg mooie wagen, zal wel snel weg zijn.MR M POWER schreef:Ik heb de auto voor hem te koop, ik kan je verzekeren dat het een van de nettere E36 Coupe's is van NL.
Heel af en toe is die ook wel eens hier op het forum volgens mij onder dezelfde nick-name.
Dacht dat je niet van Porkers hield?
Ruben schreef:Als dat een echte zonder schade is dan is het volgens mij wel een koopje voor nog geen 30k pond...
Tristan schreef:Nutkees schreef:ook een mooie wagen en LHD
Dacht dat je niet van Porkers hield?![]()
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, D. Peters, jvb, levi, matthyssie en 4 gasten