+1....RutgerK schreef:Erg mooie auto met ook een geweldig kenteken. Blijft de auto op Duits kenteken?
...staat 'm wel het mooist zo'n Duits kenteken. Aangezien je een sticker heb laten maken blijft ie er op neem ik aan. Iedere dag in DLD?
+1....RutgerK schreef:Erg mooie auto met ook een geweldig kenteken. Blijft de auto op Duits kenteken?
Helaas kan ik met een DSLR niet filmenMetchu schreef:ok dan zal ik maar de eerste zijn die het roept...
foto's hebben we genoeg gezien... WE WILLEN VIDEO'S!![]()
Geluid willen we horen, acceleratie willen we horen... drifts willen we zien :banaan:
Goed! 8) Staat ook een stuk netter als zo'n lelijke gele plaat vind ik!David R. schreef:Blijft op Duits kenteken. Zit voor mijn werk vaak in het buitenland en heb dus een vrijstelling.
Soms moet je ook werken om de benzine te betalenTissi RS schreef:Haha, ik doelde er eerder op dat ik het niet vond kunnen dat zo'n auto stilstaat. Die foto's had ik al gezien maar als ik zo'n auto op de oprit zou hebben staan zou ik door blijven rijden
Is geen vreemd verschijnsel bij boxermotorenDavid R. schreef:Heb de auto nu 2 wkn en hij doet het perfect. Heb alleen 1 ding wat vreemd is. Bij koudstart wil hij nog wel eens even roken (blauw dus olie). Hij doet het niet altijd maar in de meeste gevallen wel.
Heb contact opgenomen met de dealer en die wist gelijk waar het over ging. Volgens hem normaal verschijnsel bij auto's met dry sump systeem.
Ik blijf het vreemd vinden dat men zo'n geweldige auto kan maken maar dat roken bij koudstart niet wegkrijgt.
Iemand die weet of dit normaal is. Moet wel toegeven dat de witte die ik vorig jaar een weekend te leen had dit ook wel een beetje deed maar die had 35000 gelopen.
David
Waar baseer je dat op dan, omdat het liggende cilinders zijn?Kasteel schreef:Is geen vreemd verschijnsel bij boxermotorenDavid R. schreef:Heb de auto nu 2 wkn en hij doet het perfect. Heb alleen 1 ding wat vreemd is. Bij koudstart wil hij nog wel eens even roken (blauw dus olie). Hij doet het niet altijd maar in de meeste gevallen wel.
Heb contact opgenomen met de dealer en die wist gelijk waar het over ging. Volgens hem normaal verschijnsel bij auto's met dry sump systeem.
Ik blijf het vreemd vinden dat men zo'n geweldige auto kan maken maar dat roken bij koudstart niet wegkrijgt.
Iemand die weet of dit normaal is. Moet wel toegeven dat de witte die ik vorig jaar een weekend te leen had dit ook wel een beetje deed maar die had 35000 gelopen.
David.
Ik heb er in ieder geval geen last van bij de mijne uit 1992. Alleen als je er teveel olie in gooit krijg je dit verschijnsel. Maar volgens mij hebben de watergekoelde versies toch een soort van carter dus zal het probleem ergens anders in gezocht moeten worden. Maar een 'normaal verschijnsel' vind ik het niet. Even goed het oliepeil in de gaten houden.Kasteel schreef:Is geen vreemd verschijnsel bij boxermotorenDavid R. schreef:Heb de auto nu 2 wkn en hij doet het perfect. Heb alleen 1 ding wat vreemd is. Bij koudstart wil hij nog wel eens even roken (blauw dus olie). Hij doet het niet altijd maar in de meeste gevallen wel.
David.
Mijne had het ook niet, maar ken ook wel verse STI's die het ook hadden. Heb het toen ook wel eens afgevraagd, bleek bij wel meer sportieve boxermotoren voor te komen.Downforce Hans schreef:Waar baseer je dat op dan, omdat het liggende cilinders zijn?Kasteel schreef:Is geen vreemd verschijnsel bij boxermotorenDavid R. schreef:Heb de auto nu 2 wkn en hij doet het perfect. Heb alleen 1 ding wat vreemd is. Bij koudstart wil hij nog wel eens even roken (blauw dus olie). Hij doet het niet altijd maar in de meeste gevallen wel.
David.
Mijn oude Subaru gaf na en kleine ton gedraaid te hebben nog geen minimaal pluimpje.
En volgens mij doet geen ene sub dat ook met weinig km`s niet.
Ik zou het er niet bij laten in ieder geval.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil en 4 gasten