.....en nu ben ik verliefd....

wow mooi gewordenMichel P schreef:Xavier, echt een top job![]()
Rotonde bij de voormalige kazerne in Schalkhaar, zal de man zijn fotocamera grissenKgroot.nl schreef:
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009102045" onclick="window.open(this.href);return false;
En hij is al gespot
Ging te snel voor zijn camera 8)Kgroot.nl schreef:En dan nog geen scherpe foto kunnen maken![]()
Slechte fotograaf 8)
Dan is het een slechte cameraMichel P schreef:Ging te snel voor zijn camera 8)Kgroot.nl schreef:En dan nog geen scherpe foto kunnen maken![]()
Slechte fotograaf 8)
+1Stéphane schreef:Crap! Niet al die foto's hier plaatsen. Straks wil ik ook een Exige![]()
Wat een mooi ding, Michel
Was een camera die je bij de aldi/hema koopt voor een paar tientjes, dus dat kan kloppen.Kgroot.nl schreef:Dan is het een slechte cameraMichel P schreef:Ging te snel voor zijn camera 8)Kgroot.nl schreef:En dan nog geen scherpe foto kunnen maken![]()
Slechte fotograaf 8)![]()
zelfs een voluit optrekkende Veyron krijg ik er nog scherp op 8)
Fuck the evo, ik wil terug naar een Lotus.Stéphane schreef:ik wil ook een Exige![]()
Ja, ik heb de smaak te pakken zullen we maar zeggenMichel P schreef:Was een camera die je bij de aldi/hema koopt voor een paar tientjes, dus dat kan kloppen.
@Stéphane en Tom hoe meer hoe beter zou ik zeggen, dus voor Stéphane op naar je derde Lotus, en Tom schop die kappersmobiel in de verkoop en koop ook een Exige.
Michel
En terechtCapo_Miel schreef:Fuck the evo, ik wil terug naar een Lotus.Stéphane schreef:ik wil ook een Exige![]()
Dat eerste herken ik totaal niet, motor is over een zeer breed tourengebied erg soepel, en boven de 6k ishet helemaal feest.Fabian schreef:Ik vond de 111R-motor in de Elise geen fijne combinatie. ERG leuk voor circuit denk ik, maar voor de weg irriteerde ik me mateloos aan het alles of niets karakter (de hele krappe powerband dus).
Maar eehhhhh Michel, WAT een gave kar man! Gefeliciteerd! :banaan:
Ik wist hetCapo_Miel schreef:Fuck the evo, ik wil terug naar een Lotus.Stéphane schreef:ik wil ook een Exige![]()
Nee, Mark Nauta is nog niet langs geweest, hij is teveel met porsches bezigRené130i schreef:Michel is er al een fotoalbum online van deze beauty?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Bjeffindividual, Godspeed, Hans44, jvb, MarcelV, Mark, nickdoesburg en 18 gasten