Nee, geen pylonen, maar de punten mogen wel in de briefing genoemd worden en ze zijn ook wel in een vorig topic over een circuitdag op Zolder te vinden.
Even uit mijn hoofd: bij het opkomen van het rechte stuk links van het circuit en na het uitkomen van de Bianchi rechts van het circuit, zoiets was het toch?
Standaard auto's zouden echt geen problemen met die 95dB (let wel: op +/- 7 meter afstand van je auto gemeten!) mogen hebben, als je van voor tot achter een open uitlaat hebt of met een circuitauto komt, dan wordt het een ander verhaal.
Ik snap je terughoudendheid wel Michel, maar ik kan er verder ook niks aan veranderen; die regels worden op de dag zelf door mensen van het circuit nageleefd en zelfs als organisator word je bijna naar huis gestuurd als je een rondje rijdt om te kijken of de marshalls goed staan en je daarbij per ongeluk je transponder vergeet.
In de praktijk wordt niemand overigens na twee rondjes weggestuurd; mocht het gebeuren, dan gebeurt het vaak in de loop van de dag of tegen het einde van de dag pas.