Leuk Wakker worden op Zondag, auto uitgebrand :s UPDATE!!!!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Leuk Wakker worden op Zondag, auto uitgebrand :s
gvd kut man.
- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
-
ben je lekker klaar mee zeg.... kan nooit snappen wat iemand er in ziet om zoiets uit te halen 

- Casper
Tering, ben je mooi klaar mee
Dit soort tuig moeten ze echt heel hard aanpakken...

- RVV
Fucking heftig zeg.. bleek trouwens ook een pyromaan bij ons in het dorp actief.. gelukig is die door zijn maat pyromaan er bij gelapt..
http://www.112-nieuws.nl/005977/pyromaa ... rootegast/" onclick="window.open(this.href);return false;
Slaap je toch net even wat minder prettig..
http://www.112-nieuws.nl/005977/pyromaa ... rootegast/" onclick="window.open(this.href);return false;
Slaap je toch net even wat minder prettig..
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die auto's is zeker waardeloos maar kijk eens hoe ze staan. Tegen het gebouw. Die luiken zullen wel van een kelder zijn maar de brand zal maar overslaan
Mooi kut iig, Paul

Mooi kut iig, Paul

Arthur, de blakerplekken zitten tot aan de dakrand bij dat pand,zijn ze net aan het renoveren en scheelde niet veel of de hele toko was in de fik gegaan..
150mtr verderop precies hetzelfde.. bijna een winkelpand mee..
net de verzekering gebeld, en enigzins gerustgesteld, auto had echt Allrisk verzekerd moeten zijn hadden we wat terug willen/kunnen zien,valt onder vandalisme en niet onder brandschade (kortsluiting,radio,spontane ontbranding etc)
Zal straks eraf slopen wat ik nog kan gebruiken, 2x17inch velg met band en een einddempertje en dan kan ik de sloop bellen.. :jenna:
de muren hebben oren, en zijn het een paar stoere ventjes geweest dan horen we dat vroeg of laat vast eens.. en dan de boel zelf maar regelen,1 lichaamsdeel voor elke 1000 euro schade
150mtr verderop precies hetzelfde.. bijna een winkelpand mee..
net de verzekering gebeld, en enigzins gerustgesteld, auto had echt Allrisk verzekerd moeten zijn hadden we wat terug willen/kunnen zien,valt onder vandalisme en niet onder brandschade (kortsluiting,radio,spontane ontbranding etc)
Zal straks eraf slopen wat ik nog kan gebruiken, 2x17inch velg met band en een einddempertje en dan kan ik de sloop bellen.. :jenna:
de muren hebben oren, en zijn het een paar stoere ventjes geweest dan horen we dat vroeg of laat vast eens.. en dan de boel zelf maar regelen,1 lichaamsdeel voor elke 1000 euro schade
-
1 lichaamsdeel per 1000 euro schade?
dan ben je nog mild met ze... als zoiets bij mij werd geflikt zou ik hun in brand steken
dan ben je nog mild met ze... als zoiets bij mij werd geflikt zou ik hun in brand steken
- Knot
Zonde van de auto's zeg.... en kost je buiten een hoop geld nog een berg tijd en ergenis ook zeg.
In de kraag vatten, vastbinden op een stoel en dan een botte metaalboor in de boormachine en op de traagste stand in de knieschijven draaien....
In de kraag vatten, vastbinden op een stoel en dan een botte metaalboor in de boormachine en op de traagste stand in de knieschijven draaien....
-
Het houdt maar niet op:
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... ebrand.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Dertien nieuwe auto's uitgebrand
ARNHEM - Op een parkeerterrein aan de Vlamoven in Arnhem zijn dinsdag rond 2.30 uur dertien nieuwe auto's uitgebrand. Daarnaast liepen nog vijf auto's schade op.
De totale schade bedraagt zo'n anderhalve ton. De nieuwe Fiats stonden op een gehuurd parkeerterrein.
De brandweer zegt brandstichting niet uit te sluiten. De technische recherche doet onderzoek.
- Erik K.
Wat een schoften!
- RVV
Je auto in de vlamoven neer zetten is er ook wel een beetje om vragen natuurlijk.
- GTRene
tering...zie het draadje nu pas...
%^*&*%$# k*t man...sterkte damn wat klote
en waarborgfonds of hoe heet dat....of is dat alleen bij schade door rijden?
anyway hoop dat ze gepakt worden.

%^*&*%$# k*t man...sterkte damn wat klote

en waarborgfonds of hoe heet dat....of is dat alleen bij schade door rijden?
anyway hoop dat ze gepakt worden.
- Aston Martine
Pff....dat is heftig.
Heb het zelf ook eens meegemaakt.
Pontiac Trans Am naar de spuiter gebracht om hem compleet over te laten spuiten. Word ik na een week of 2 opgebeld; "Ja, je moet niet schrikken, maar je auto is uitgebrand".
Boze klant...die niet beseft dat hij met zijn persoonlijke akkefietje ook andere klanten benadeelt.
Het blijft natuurlijk materiele schade, maar je staat wel even flink op je benen te trillen.
Sterkte!
Heb het zelf ook eens meegemaakt.
Pontiac Trans Am naar de spuiter gebracht om hem compleet over te laten spuiten. Word ik na een week of 2 opgebeld; "Ja, je moet niet schrikken, maar je auto is uitgebrand".
Boze klant...die niet beseft dat hij met zijn persoonlijke akkefietje ook andere klanten benadeelt.
Het blijft natuurlijk materiele schade, maar je staat wel even flink op je benen te trillen.
Sterkte!
- MartijnGizmo
Pff, word je ook ff lekker wakker zeg. Succes met de afhandeling!

Ooit op tv gezien, aanmaakblokje in de grill en ze gaan vanzelf.Paul schreef:Nee is gewoon @ random gebeurd.. 150 mtr verderop ook nog 2 autos waaronder een Mazda 6 van nog geen jaar oud.
Ben nu erg blij dat de M3 er niet stond...
alle autos zijn afzonderlijk van elkaar in brand gezet, vermoedelijk door aanmaakblokjes onder de voorwielen te zetten.
Knot schreef:Zonde van de auto's zeg.... en kost je buiten een hoop geld nog een berg tijd en ergenis ook zeg.
Nou even een updateje..
Kreeg vanmiddag een briefje met een naam erop in mn hand gedrukt door een "kennis" bekende naam van vroeger, was bij alle branden zaterdagnacht aanwezig geweest,altijd handig connecties op de goede plaatsen
5 autobranden bij mij achter,coniverenbrand verderop ,bloembakkenbrand en een papiercontainer..... hij stond bij alle branden gespreid over de nacht met zijn bek erbij, en is in het verleden al eens opgepakt wegens brandstichtingen...
Politie is er al mee "bezig" ik wacht nog even een paar dagen af... vanmiddag al zelf even een rondje gedaan en mr M.L heeft geen vaste woonplek... heeft ook geen cent,genoeg dingen uitgevroten vroeger en verre van een frisse jongen.
Weet zijn moeder al wel te wonen,en hoor deze week wat meer info van "kennissen" in die wijk
Dus waar kan ik die boor ophalen, want als dit niets wordt met de politie etc, dan was ik dit varkentje zelf wel even.. en de filmpjes zet ik wel op youtube.
Had ik nu een adres dan lagen zijn tandjes nu al op de mat bij de voordeur, want ik heb met dit soort mensen erg weinig geduld.
to be continued
Kreeg vanmiddag een briefje met een naam erop in mn hand gedrukt door een "kennis" bekende naam van vroeger, was bij alle branden zaterdagnacht aanwezig geweest,altijd handig connecties op de goede plaatsen

5 autobranden bij mij achter,coniverenbrand verderop ,bloembakkenbrand en een papiercontainer..... hij stond bij alle branden gespreid over de nacht met zijn bek erbij, en is in het verleden al eens opgepakt wegens brandstichtingen...
Politie is er al mee "bezig" ik wacht nog even een paar dagen af... vanmiddag al zelf even een rondje gedaan en mr M.L heeft geen vaste woonplek... heeft ook geen cent,genoeg dingen uitgevroten vroeger en verre van een frisse jongen.
Weet zijn moeder al wel te wonen,en hoor deze week wat meer info van "kennissen" in die wijk
Dus waar kan ik die boor ophalen, want als dit niets wordt met de politie etc, dan was ik dit varkentje zelf wel even.. en de filmpjes zet ik wel op youtube.
Had ik nu een adres dan lagen zijn tandjes nu al op de mat bij de voordeur, want ik heb met dit soort mensen erg weinig geduld.
to be continued
- Bert ///M3
Re: Leuk Wakker worden op Zondag, auto uitgebrand :s UPDATE!!!!
Paul, first rule als je zoiets wilt doen is vooral tegen niemand zeggen. Vooral niet op internet posten dus als je van plan bent er zelf iets aan te doen. Vroeg of laat praat er altijd iemand en dan komen ze bij jou terug.
-
Helemaal mee eensBert ///M3 schreef:Paul, first rule als je zoiets wilt doen is vooral tegen niemand zeggen. Vooral niet op internet posten dus als je van plan bent er zelf iets aan te doen. Vroeg of laat praat er altijd iemand en dan komen ze bij jou terug.
Ah ju ze herkennen me toch niet met bivakmuts 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Succes Paul, regel maar ff een hoge tandartsrekening voor deze gast. Brandstichting is echt niet cool, keihard afstraffen. Voor hetzelfde vallen er onschuldige slachtoffers bij dat soort kutgeintjes. 

- JP
Klopt, je kan wel via PB ideeen of 'een helpende gebalde hand' aangeboden krijgen....Joost Hermens schreef:Helemaal mee eensBert ///M3 schreef:Paul, first rule als je zoiets wilt doen is vooral tegen niemand zeggen. Vooral niet op internet posten dus als je van plan bent er zelf iets aan te doen. Vroeg of laat praat er altijd iemand en dan komen ze bij jou terug.

- Jelmer850i
zijn klote streken dit, jammer dat het een kale kip is, valt weinig van te plukken.
- GTRene
Laten we het zo zeggen....
Ik hoop dat de dader of daders hun gepaste straf krijgen
en niet lullig weer zo worden heengezonden.
succes Paul
Ik hoop dat de dader of daders hun gepaste straf krijgen

en niet lullig weer zo worden heengezonden.
succes Paul

- wjn
Zat er wel in natuurlijk, bij gasten die zoiets doen is meestal (officieel) niets te halen.Paul schreef:Nou even een updateje..
Kreeg vanmiddag een briefje met een naam erop in mn hand gedrukt door een "kennis" bekende naam van vroeger, was bij alle branden zaterdagnacht aanwezig geweest,altijd handig connecties op de goede plaatsen![]()
to be continued
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ach als die jongen straks met z'n tandjes in z'n hand staat, laat de politie dan eerst maar eens bewijzen dat Paul er iets mee te maken heeft.
Paul z'n verweer "als ik die jongen wat wil aandoen, dan ga ik dat toch niet van te voren op internet aankondigen" lijkt mij een hele sterke.
Verder is het nog maar de vraag of de politie heel erg welwillend is in het opnemen van de aangifte van deze persoon als ze hem verdenken van andere strafbare feiten.
Ze zullen het niet hardop zeggen, maar denken zullen ze het wel : boontje komt om z'n loontje.
Paul z'n verweer "als ik die jongen wat wil aandoen, dan ga ik dat toch niet van te voren op internet aankondigen" lijkt mij een hele sterke.

Verder is het nog maar de vraag of de politie heel erg welwillend is in het opnemen van de aangifte van deze persoon als ze hem verdenken van andere strafbare feiten.
Ze zullen het niet hardop zeggen, maar denken zullen ze het wel : boontje komt om z'n loontje.