Exige NA S2 performance pack Nitrons met Eibach binnen :-)
- Michel P
Re: Exige NA S2 performance pack
Was gezellig pics zitten in je mailbox!
Bedankt voor de inspanningen!
Michel
Bedankt voor de inspanningen!
Michel
- duifjes.com
Is ze weer lekker rood?
-
Yep, verslagje volgt.duifjes.com schreef:Is ze weer lekker rood?
- duifjes.com
ben erg benieuwd naar het resluttaat *(jaja leuke woordspeling)......
-
Michel, bedankt voor de gastvrije ontvangst vandaag. Volgens mij heb je een leuk gezin, in ieder geval een leuke vrouw!
En een fantastisch huis natuurlijk. Wat een ruimte, en hoe netjes afgewerkt. Met de secret “dark” room.. of juist niet “dark”... In ieder geval bedankt voor de rondleiding.
Ook heel erg bedankt voor de rit in de Exige. Na eerst een stukje naar de plek van bestemming gereden te hebben, via de binnenstad van Deventer (Hanzenstad?), aangekomen bij een mooie plek waar een bijzondere schat verborgen stond. Gezien de reacties van de omstanders een bijzonder exemplaar, zeker ook na de poetsbeurt van gisteren. Ik zou het bijna Ferrari rood noemen..
Bedankt voor de ervaring in de Exige. Wie kan het zeggen om in een dag twee Exige’s te hebben mogen rijden. Zoals ik je al aangaf heb ik het idee dat jouw motortje het mooist liep. Misschien moet je het nog eens nakijken, maar als de vvti rond 5700 toeren inkomt zou het kunnen zijn dat jij de lotus sport chip heb, anders loopt jouw motortje inderdaad gewoon beter. Hoe dan ook vond ik de motor erg beschaafd lopen en ben ik onder de indruk van de staat van de auto.
Ik denk dat je een bijzondere goede aankoop gedaan heb, ook gezien het prijsniveau waarop je hebt kunnen kopen. En na twee auto’s met het stuur rechts gereden te hebben en aan het eind van de dag een met het stuur aan de “goede” kant zou ik zeggen: houden zo! Ik vind het een deel van de charme van een auto als deze om het stuur aan de rechterzijde te hebben én ik moet zeggen dat het links schakelen mij eigenlijk erg goed beviel. Misschien wel beter dan met rechts schakelen..
Hoe dan ook, bedankt!

En een fantastisch huis natuurlijk. Wat een ruimte, en hoe netjes afgewerkt. Met de secret “dark” room.. of juist niet “dark”... In ieder geval bedankt voor de rondleiding.
Ook heel erg bedankt voor de rit in de Exige. Na eerst een stukje naar de plek van bestemming gereden te hebben, via de binnenstad van Deventer (Hanzenstad?), aangekomen bij een mooie plek waar een bijzondere schat verborgen stond. Gezien de reacties van de omstanders een bijzonder exemplaar, zeker ook na de poetsbeurt van gisteren. Ik zou het bijna Ferrari rood noemen..
Bedankt voor de ervaring in de Exige. Wie kan het zeggen om in een dag twee Exige’s te hebben mogen rijden. Zoals ik je al aangaf heb ik het idee dat jouw motortje het mooist liep. Misschien moet je het nog eens nakijken, maar als de vvti rond 5700 toeren inkomt zou het kunnen zijn dat jij de lotus sport chip heb, anders loopt jouw motortje inderdaad gewoon beter. Hoe dan ook vond ik de motor erg beschaafd lopen en ben ik onder de indruk van de staat van de auto.
Ik denk dat je een bijzondere goede aankoop gedaan heb, ook gezien het prijsniveau waarop je hebt kunnen kopen. En na twee auto’s met het stuur rechts gereden te hebben en aan het eind van de dag een met het stuur aan de “goede” kant zou ik zeggen: houden zo! Ik vind het een deel van de charme van een auto als deze om het stuur aan de rechterzijde te hebben én ik moet zeggen dat het links schakelen mij eigenlijk erg goed beviel. Misschien wel beter dan met rechts schakelen..
Hoe dan ook, bedankt!
-

Maar de witte is het niet geworden?
- Michel P
Ruben,
Graag gedaan, zal de complimenten doorgeven aan mijn vrouw
Ga je nu een bod voorbereiden op mijn exige
Michel

Ga je nu een bod voorbereiden op mijn exige

Michel
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Haha.. ouwe handelaar..Michel P schreef:Ruben,
Ga je nu een bod voorbereiden op mijn exige![]()
Michel

jammer dat vandaag niet door gaat het is mooi weer voor een leuk ritje..
Stuur rechts heeft idd wat, op het circuit is het zelfs fijner.
2- september naar Zolder?
- Downforce Hans
Zit toch eens niet die frutselkarretjes te verheerlijken met termen dat een stuur links op het circuit fijner is.
Het zijn allemaal miskopen en jullie zijn allemaal redenen aan het verzinnen om je aankoop te rechtvaardigen.....( daar bestaat een term voor, overigens)
Als de temperatuur dadelijk weer onder de 19 graden komt en het regent weer eens een keer dan zitten al die gebakkies ineens weer thuis omdat ze verkouden zijn.
En dat alleen omdat ze zo popie jopie in zo`n wind en water lekkend Engels hondehok de blits willen maken.

Het zijn allemaal miskopen en jullie zijn allemaal redenen aan het verzinnen om je aankoop te rechtvaardigen.....( daar bestaat een term voor, overigens)
Als de temperatuur dadelijk weer onder de 19 graden komt en het regent weer eens een keer dan zitten al die gebakkies ineens weer thuis omdat ze verkouden zijn.
En dat alleen omdat ze zo popie jopie in zo`n wind en water lekkend Engels hondehok de blits willen maken.

- Hans R
Je heb helemaal gelijk! :playcar:
- Downforce Hans
Nou Hansiepansie, dat kan beter

- Hans R
Het is nog vroeg.. heb mijn bakkie nog niet op, en moet nog met mijn engelse drop even over de boulevard cruisen want nu is het droog dan kan ik straks weer achter de computer om me te vergapen op een mooie Corvette waar ik al jaren van droom....
Staan te koop voor een appel en een ei op de veiling van Kroymans.. misschien als je een goed bod doet krijg je een extra motorblok bij kado..
Staan te koop voor een appel en een ei op de veiling van Kroymans.. misschien als je een goed bod doet krijg je een extra motorblok bij kado..

- Downforce Hans
Kijk, that`s the spirit.............
Ben Gisteren ff bij K wezen kijken maar geen reserve motorblokken.
Wel een hoop mensen die echt denken dat ze de auto`s voor een koopje mee krijgen, maar even vergeten dat er nog wat kosten bij komen.
Ben Gisteren ff bij K wezen kijken maar geen reserve motorblokken.
Wel een hoop mensen die echt denken dat ze de auto`s voor een koopje mee krijgen, maar even vergeten dat er nog wat kosten bij komen.
- Michel P
Om 11.00 vanmorgen met Vincent (MX5 rijder) afgesproken bij zijn huis, hij was enorm benieuwd hoe de Exige zou rijden. Even snel een kop koffie gedronken en toen de auto warm gereden en los binnen door naar Lochem, amper tot geen drempel met meer dan genoeg bochten en lekker asfalt los gegaan. Even bij de Lotus importeur rond het pand gelopen Elise s2 120pk uit 2001 voor € 31.750 wat een prijs...... en toen het stuur over gegeven aan Vincent, ervaring met RHD gaf hem gelijk een vertrouwd gevoel, even de bak en de motor aanvoelen, en gaan, volgens mij heeft hij zich meer dan vermaakt in de auto, kreten van enthousiasme klonken regelmatig in de cabine. Een geslaagde eerste ervaring met een Lotus. Er zou zomaar eens een Lotus kunnen komen in de toekomst.
Michel
Michel
- SteV6
Met dit weer heb je toch wel de HT eraf Michel?!
SteV6
SteV6
- Michel P
Nee, en zal ik ook nooit doen, ben geen cabrio persoon. Raampje los is bij mij de max, dat geklapper aan de kop trek ik niet.SteV6 schreef:Met dit weer heb je toch wel de HT eraf Michel?!
SteV6
Michel
- Michel P
Xavier, echt een top job

-
- Auto: M3P, 130i
Super!
Misschien zou je de boutjes?! in de sidepot kunnen vervangen voor zwarte exemplaren of houd je van acne?

Misschien zou je de boutjes?! in de sidepot kunnen vervangen voor zwarte exemplaren of houd je van acne?

- SteV6
Begrijpelijk Michel. Daarom wil ik ook geen cabrio maar een targa. Voor mij is de mogelijkheid van dakloos rijden juist een belangrijke aanvulling op de rijbelevenis, zeker in de bergen.Michel P schreef:Nee, en zal ik ook nooit doen, ben geen cabrio persoon. Raampje los is bij mij de max, dat geklapper aan de kop trek ik niet.
Michel
Stephan
- Michel P
Stephan,
Ook een targa dak is niet mijn ding, hab wat last van lawaai doofheid dus het stoort mij enorm.
Lekker dicht, ook wel wat veiliger op hoge snelheden op smalle bochtige wegen.
Michel
Ook een targa dak is niet mijn ding, hab wat last van lawaai doofheid dus het stoort mij enorm.
Lekker dicht, ook wel wat veiliger op hoge snelheden op smalle bochtige wegen.
Michel
- SteV6
http://www.alpine.nl
Voor het bedrag van een op maat setje wil ik niet doof worden! Scheelt echt enorm veel en is nog prettig in gebruik ook ...
Stephan
Voor het bedrag van een op maat setje wil ik niet doof worden! Scheelt echt enorm veel en is nog prettig in gebruik ook ...
Stephan
-
Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal niets met open rijden. Niets mis mee imho. :idea:
- SteV6
Zo is mijn posting over oordoppen ook niet bedoeld Allen. Maar ik denk dat jij ook wel weet dat een Exige / Elise / Speedster / Caterham ook met het dak erop gewoon extreem lawaaierig zijn in het interieur.allen schreef:Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal niets met open rijden. Niets mis mee imho. :idea:
Het oordoppenadvies is gewoon een serieuze tip ter overweging, niets meer.
Stephan
-
WAT???!!!!
Geen idee hoe het met de Exige is, maar Michel had er naar zijn zeggen geen last van. Met de Caterham doe ik ze altijd in, maar eigenlijk heb ik er alleen last van als ik op de snelweg zit. Tot een km of 90 als ik in een cruisebuitje zit, heb ik totaal geen last van het geluid en / of de wind. Dak of geen dak.
Geen idee hoe het met de Exige is, maar Michel had er naar zijn zeggen geen last van. Met de Caterham doe ik ze altijd in, maar eigenlijk heb ik er alleen last van als ik op de snelweg zit. Tot een km of 90 als ik in een cruisebuitje zit, heb ik totaal geen last van het geluid en / of de wind. Dak of geen dak.
- duifjes.com
Open rijden vindt ik dan weert geweldig....
Michel P. een mooie vrouw hoe kan dat dan...lelijke grijze dakduif.....hahahha ik zag je gisteren wel op de FIETS met een blonde dame....
ps....ik heb ook ervaring met stuur aan de verkeerde kant....6weken lang een Polo sedan 2.0 in Zuid-Afrika en ben de trotse bezitter geweest vaan een aartslelijke MG B met stuur rechts....dus een ritje met de Exige lukt ook wel... :banaan:
Michel P. een mooie vrouw hoe kan dat dan...lelijke grijze dakduif.....hahahha ik zag je gisteren wel op de FIETS met een blonde dame....

ps....ik heb ook ervaring met stuur aan de verkeerde kant....6weken lang een Polo sedan 2.0 in Zuid-Afrika en ben de trotse bezitter geweest vaan een aartslelijke MG B met stuur rechts....dus een ritje met de Exige lukt ook wel... :banaan: