domeinnaam registeren

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Jelmer850i

Re: domeinnaam registeren

Bericht door Jelmer850i » 15 aug 2009, 12:22

@Snipe alles is mogelijk maar vaak is het een extra handeling die bij goedkope partijen gewoon worden weggestrept.

@Mous: Klopt helemaal, hetzelfde als Mediamarkt, sommige aanbiedingen gaan voor onder de inkoopprijs weg, waarom? Omdat de meeste mensen weer wat anders mee nemen waar men weer op verdient.

Kgroot.nl
Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2

Bericht door Kgroot.nl » 15 aug 2009, 12:51

Ik heb mijn site bij Antagonist lopen.
Ik betaal € 24 ex. BTW per jaar incl 1 domeinnaam.
3 gig webruimte en 60 gig dataverkeer
Ik ben er over te spreken.

Snipe

Bericht door Snipe » 15 aug 2009, 12:52

Antagonist is ook prima inderdaad.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 15 aug 2009, 13:08

Snipe, het kan bij ons ook wat je wilt, alleen dit is niet via het control panel te doen. Op internet zwerven wel een aantal scriptjes die het mogelijk maken. Nu ben ik geen programmeur/scripter zoals Jelmer, maar ik geloof dat je met rewrite bezig moet? :D

Onze pakketspecs gaan trouwens over een maandje ongeveer omhoog voor iedereen, ook bestaande klanten. Dit in combinatie met een nieuwe website en uitgebreide mogelijkheden tot bijvoorbeeld doorverkoop. We hebben veel nieuwe zaken en diensten in de pijpleiding zitten, maar ontbreekt een beetje aan tijd :(

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 15 aug 2009, 13:14

Maus335i schreef:Snipe, het kan bij ons ook wat je wilt, alleen dit is niet via het control panel te doen. Op internet zwerven wel een aantal scriptjes die het mogelijk maken. Nu ben ik geen programmeur/scripter zoals Jelmer, maar ik geloof dat je met rewrite bezig moet? :D

Onze pakketspecs gaan trouwens over een maandje ongeveer omhoog voor iedereen, ook bestaande klanten. Dit in combinatie met een nieuwe website en uitgebreide mogelijkheden tot bijvoorbeeld doorverkoop. We hebben veel nieuwe zaken en diensten in de pijpleiding zitten, maar ontbreekt een beetje aan tijd :(
In de IIS kan je dit regelen mits je host met windows.
Verder kan het met onderstaand script wat je even als index.html moet opslaan en uploaden, alleen http://www.jumptide.nl" onclick="window.open(this.href);return false; even vervangen door je eigen link. Dit is het gemakkelijkst, wel vies en niet goed voor SEO

<html>
<head>
<meta http-equiv="REFRESH" content="0;URL=http://www.jumptide.nl">
<head>
<body>
</body>
</html>

Snipe

Bericht door Snipe » 15 aug 2009, 13:17

Maus335i schreef:Onze pakketspecs gaan trouwens over een maandje ongeveer omhoog voor iedereen, ook bestaande klanten. Dit in combinatie met een nieuwe website en uitgebreide mogelijkheden tot bijvoorbeeld doorverkoop. We hebben veel nieuwe zaken en diensten in de pijpleiding zitten, maar ontbreekt een beetje aan tijd :(
Dat is altijd goed nieuws :thumbup:

Plaats reactie