@Snipe alles is mogelijk maar vaak is het een extra handeling die bij goedkope partijen gewoon worden weggestrept.
@Mous: Klopt helemaal, hetzelfde als Mediamarkt, sommige aanbiedingen gaan voor onder de inkoopprijs weg, waarom? Omdat de meeste mensen weer wat anders mee nemen waar men weer op verdient.
domeinnaam registeren
- Jelmer850i
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Re: domeinnaam registeren
Ik heb mijn site bij Antagonist lopen.
Ik betaal € 24 ex. BTW per jaar incl 1 domeinnaam.
3 gig webruimte en 60 gig dataverkeer
Ik ben er over te spreken.
Ik betaal € 24 ex. BTW per jaar incl 1 domeinnaam.
3 gig webruimte en 60 gig dataverkeer
Ik ben er over te spreken.
- Snipe
Antagonist is ook prima inderdaad.
- Maus335i
Snipe, het kan bij ons ook wat je wilt, alleen dit is niet via het control panel te doen. Op internet zwerven wel een aantal scriptjes die het mogelijk maken. Nu ben ik geen programmeur/scripter zoals Jelmer, maar ik geloof dat je met rewrite bezig moet? 
Onze pakketspecs gaan trouwens over een maandje ongeveer omhoog voor iedereen, ook bestaande klanten. Dit in combinatie met een nieuwe website en uitgebreide mogelijkheden tot bijvoorbeeld doorverkoop. We hebben veel nieuwe zaken en diensten in de pijpleiding zitten, maar ontbreekt een beetje aan tijd
Onze pakketspecs gaan trouwens over een maandje ongeveer omhoog voor iedereen, ook bestaande klanten. Dit in combinatie met een nieuwe website en uitgebreide mogelijkheden tot bijvoorbeeld doorverkoop. We hebben veel nieuwe zaken en diensten in de pijpleiding zitten, maar ontbreekt een beetje aan tijd
- Jelmer850i
In de IIS kan je dit regelen mits je host met windows.Maus335i schreef:Snipe, het kan bij ons ook wat je wilt, alleen dit is niet via het control panel te doen. Op internet zwerven wel een aantal scriptjes die het mogelijk maken. Nu ben ik geen programmeur/scripter zoals Jelmer, maar ik geloof dat je met rewrite bezig moet?
Verder kan het met onderstaand script wat je even als index.html moet opslaan en uploaden, alleen http://www.jumptide.nl" onclick="window.open(this.href);return false; even vervangen door je eigen link. Dit is het gemakkelijkst, wel vies en niet goed voor SEO
<html>
<head>
<meta http-equiv="REFRESH" content="0;URL=http://www.jumptide.nl">
<head>
<body>
</body>
</html>
- Snipe
Dat is altijd goed nieuwsMaus335i schreef:Onze pakketspecs gaan trouwens over een maandje ongeveer omhoog voor iedereen, ook bestaande klanten. Dit in combinatie met een nieuwe website en uitgebreide mogelijkheden tot bijvoorbeeld doorverkoop. We hebben veel nieuwe zaken en diensten in de pijpleiding zitten, maar ontbreekt een beetje aan tijd