Wat een geluid trouwens!

Dat heeft natuurlijk ook met de opname apparatuur te maken!Rivanov schreef:Vind het geluid in dat filmpje juist erg tegenvallen. Als je dat vergelijkt met het SLR Roadster filmpje van ABHD.nl..daar hoor je pas echt goed het fantastische geluid.
Dennis Huijsman schreef:een voorruit was een optie zeker![]()
ben ik de enige die het achterlijk vind dat je waarschijnlijk niet met deze auto de snelweg op kan zonder onder de vliegen te komen zitten en altijd verplicht bent zo'n schitterende pilotenbril te dragen?
geloof er niks vanErik Stoffelsen schreef:Dennis Huijsman schreef:een voorruit was een optie zeker![]()
ben ik de enige die het achterlijk vind dat je waarschijnlijk niet met deze auto de snelweg op kan zonder onder de vliegen te komen zitten en altijd verplicht bent zo'n schitterende pilotenbril te dragen?
Weet nie of je die twee minimale ruitjes ziet?
Lekker vliegvrij door de luchtstroom dus.... 8)
Dennis Huijsman schreef:geloof er niks vanErik Stoffelsen schreef:Dennis Huijsman schreef:een voorruit was een optie zeker![]()
Weet nie of je die twee minimale ruitjes ziet?
Lekker vliegvrij door de luchtstroom dus.... 8)![]()
daarom zitten ze allemaal met zo'n schitterende bril op zeker 8)
En, hoe vond je hem??steve smith schreef:Was twee weken geleden bij MB NL in utrecht en tot mijn verbazing stonden er twee van deze cadeautjes beneden in de werkplaats.....
Bij ASV in Veghel staat er nu ook één boven. Mooi? Nee! Bijzonder? JaMark Nauta schreef:En, hoe vond je hem??steve smith schreef:Was twee weken geleden bij MB NL in utrecht en tot mijn verbazing stonden er twee van deze cadeautjes beneden in de werkplaats.....
Hypothetisch: Doe mij voor die centjes maar een SLS + Z8 + L7 + M5T + Sprinter + Fitzel + GTS + Spyder. Volgens mij ben je er dan nog niet aan.....Mark Nauta schreef:En, hoe vond je hem??steve smith schreef:Was twee weken geleden bij MB NL in utrecht en tot mijn verbazing stonden er twee van deze cadeautjes beneden in de werkplaats.....
Nah, groene opel manta's doen het op het ogenblik ook goedLuuk schreef:Da's weer wat anders dan een groene Opel Manta hè!
Op Dunsfold is altijd wel wat te zien. Laatst nog een fighterjet op z'n staart langsvliegen om te oefenen voor een luchtshow of de nieuwe McLarens die sprintje trekken ...Mark Nauta schreef:Wel gaaf dat je die zo gezien hebt en vast heb kunnen leggen Herman!
Heb je ook nog gezien wie de Stig is??
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 2 gasten