Exige NA S2 performance pack Nitrons met Eibach binnen :-)
-
Re: Exige NA S2 performance pack
Ik heb de auto al ontheiligd met me dikke reet. Sneak previews later op de avond 8-)
- Michel P
Zelfs met Metin in de auto bleef de auto vlak staanMetchu schreef:Ik heb de auto al ontheiligd met me dikke reet. Sneak previews later op de avond 8-)

Was gezellig mannen!
Michel
- Stéphane
Ben benieuwdMetchu schreef:Ik heb de auto al ontheiligd met me dikke reet. Sneak previews later op de avond 8-)

-
- Auto: M3P, 130i
Nitrons nog neit nodig dan!Michel P schreef:Zelfs met Metin in de auto bleef de auto vlak staanMetchu schreef:Ik heb de auto al ontheiligd met me dikke reet. Sneak previews later op de avond 8-)![]()
Was gezellig mannen!
Michel

Foto's? 8)
- Michel P
Waar spreken we nu af Hans, Stephane en Tom?
Michel
Michel
-
Eindhoven ligt wel mooi centraal he.

-
Doe Amsterdam, dan kom ik filmen 8) 8) 8)
p.s. de sneak previews zijn idd foto's....

echt een supergave wagen Michel! Heel veel plezier ermee! En ik ben blij dat ik er redelijk in pas, dat betekent dat ik een rondje kan bietsen op het circuit
en lol @ crappy foto's van mij
p.s. de sneak previews zijn idd foto's....
echt een supergave wagen Michel! Heel veel plezier ermee! En ik ben blij dat ik er redelijk in pas, dat betekent dat ik een rondje kan bietsen op het circuit

en lol @ crappy foto's van mij

- Downforce Hans
@ Metchu, pas jij achter het stuur? de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.....
Wagen is wel super als zie je wel duidelijk verschil tussen polyester en het CARBON van mijn wagen (ff voor Allen)

Wagen is wel super als zie je wel duidelijk verschil tussen polyester en het CARBON van mijn wagen (ff voor Allen)

-
Jaja Hans, 60 kg carbon en je wagen zit nog over de grens om een lightweight te mogen zijn. Echte Amerikaan dus. Form follows fat!
Een Exige heeft geen carbon nodig om licht te zijn. Net als mijn sigaar. M'n hele wagen weegt zo veel als alleen je motorblok.
Bietst overigens nog wel een keer een rondje in dat zwaargewicht. Moet namelijk even zien of het blok goedgekeurd kan worden voor een motorswap bij mij. Wie weet bevalt een 4 pitter jou weer, zodat we kunnen ruilen.
---
Wie hebben jullie begraven daar in het donker? Stelletje maffiosie!

Een Exige heeft geen carbon nodig om licht te zijn. Net als mijn sigaar. M'n hele wagen weegt zo veel als alleen je motorblok.
Bietst overigens nog wel een keer een rondje in dat zwaargewicht. Moet namelijk even zien of het blok goedgekeurd kan worden voor een motorswap bij mij. Wie weet bevalt een 4 pitter jou weer, zodat we kunnen ruilen.

---
Wie hebben jullie begraven daar in het donker? Stelletje maffiosie!
- Downforce Hans
Mijn motorblok weegt 195 kg, dat is 4 kg minder dan jouw beugel 
- GTRene
Lol, maareuh Michel weet waar je aan begint, leuk dat Metin erin past, maar als je dan beide naast elkaar zit in zo'n smalle cabine en dan ook nog over het circuit is het al bijna ongewenste intimiteiten zoveel raak je dan elkaar...
dan komt het begrip "knuffelturk" wel heel "close" 

- Stéphane
Wat mij betreft gaat het niet door. Zijn een paar dingen aan de Elise niet zoals ik wil nu en dat wil ik eerst laten fixen. Aandrijfashoes is o.a. gescheurd. Ik kan wel met de Honda komen.Michel P schreef:Waar spreken we nu af Hans, Stephane en Tom?
Michel
-
Dat is gewoon ongeveer 2 keer het gewicht van een K-Series. Sorry Hans, ik ga niet meer met je ruilen. Het blok is te zwaar.
Michel koopt een lightweight en vervolgens melden alle overigen lightweighters zich af. Zal wel te maken hebben met pure afgunst.
Binnenkort even een lange rit doen en daarna verslag uitbrengen van je bevindingen. Exige vs je M3. Alle plus en minpunten.

Michel koopt een lightweight en vervolgens melden alle overigen lightweighters zich af. Zal wel te maken hebben met pure afgunst.

Binnenkort even een lange rit doen en daarna verslag uitbrengen van je bevindingen. Exige vs je M3. Alle plus en minpunten.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Bij AC in de Meern langs de A12 ? om 12uur?
Lekker centraal, en vandaar een mooie route plannen 8) Ron met zijn 997 Porsche 4S gaat ook mee en hij is helemaal Exige gek! Maar past er niet in.. te lang, dus niet zoals de rest hier te dik..
*Michel - Exige
*Hans - 340R
*Allen - Caterham
*Ron - Porsche 4S
*Stephanne - Elise
*Tom - Z4
Leuk groepje zo..
Lekker centraal, en vandaar een mooie route plannen 8) Ron met zijn 997 Porsche 4S gaat ook mee en hij is helemaal Exige gek! Maar past er niet in.. te lang, dus niet zoals de rest hier te dik..

*Michel - Exige
*Hans - 340R
*Allen - Caterham
*Ron - Porsche 4S
*Stephanne - Elise
*Tom - Z4
Leuk groepje zo..
-
Hans, ik had al tegen Michel gezegd dat ik even oversla. Ben volgende week donderdag al 4 dagen in Frankrijk voor een drietal circuits. Wellicht overigens dat ik de zondag maar skip en zaterdagavond huiswaarts ga. Word me allemaal wat te gek in de planning. Kopuh????

-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Als jullie bij AC De Meern afspreken kom ik wel even buurten..Hans GP schreef:Bij AC in de Meern langs de A12 ? om 12uur?
Lekker centraal, en vandaar een mooie route plannen 8) Ron met zijn 997 Porsche 4S gaat ook mee en hij is helemaal Exige gek! Maar past er niet in.. te lang, dus niet zoals de rest hier te dik..![]()
*Michel - Exige
*Hans - 340R
*Allen - Caterham
*Ron - Porsche 4S
*Stephanne - Elise
*Tom - Z4
Leuk groepje zo..
Is 10 KM bij mij vandaan..
Helaas geen dikke auto maar een Hyundai Getz van De Vos Autoschade (Brandweer rood)
Uiteraard wil ik dan voor wat foto materiaal zorgen

Laatst gewijzigd door Kgroot.nl op 14 aug 2009, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stéphane
@Hans: Er zijn wat dingetjes met de Elise niet zoals ik wil. Aandrijfashoes is o.a. gescheurd, schade aan de voorkant kan ik wel mee rijden maar vind ik irritant en de olie moet ververst worden. Gaat niet meer lukken voor zondag.Stéphane schreef:Wat mij betreft gaat het niet door. Zijn een paar dingen aan de Elise niet zoals ik wil nu en dat wil ik eerst laten fixen. Aandrijfashoes is o.a. gescheurd. Ik kan wel met de Honda komen.Michel P schreef:Waar spreken we nu af Hans, Stephane en Tom?
Michel
- Michel P
zullen we dan een nieuwe datum prikken? wil toch graag het onderstl van Elise voelen, en jij wil toch ook in de Exige rijden. Wil ook in de Caterham en 340 mee/rijden.
Michel@mobiel
Michel@mobiel
-
Dan moet het wel even naar volgende maand getild worden. :idea:
- Stéphane
Lijkt me een beter plan inderdaad. Al weet ik nog niet precies wanneer Van Sten tijd heeft voor een en ander. Nog geen datum gehoord namelijk, al werd er al iets over richting halverwege september geroepenMichel P schreef:zullen we dan een nieuwe datum prikken? wil toch graag het onderstl van Elise voelen, en jij wil toch ook in de Exige rijden. Wil ook in de Caterham en 340 mee/rijden.
Michel@mobiel

-
Wie weet kan ik dan wel mee :twisted:
-
Als intermediate natuurlijk 

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Mietjes..
maar is goed, zeg maar wanneer..

-
Zeg, oppermietje! Ga je mee naar Frankrijk??? 

-
In een Exige Performance Pack rijden -> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stap ik in de E34 terug voelt alles zooo slap aan
en 4x4-achtig.

Stap ik in de E34 terug voelt alles zooo slap aan