Weet iemand of Cavallino ook moet rijden in de Red Bull F1?
Hij reageert niet op de PB's

Tja, lekker dat de Willemsbrug dicht is en de pitboxen op Noordereiland zijn. Niet ideaal.XR5Turbo schreef:Volgens mensen op het noordereiland is het BAH-varia City 2009
Da's helemaal dikke BS ook om kaartjes te kopen. Je kunt beter op het eind van de Coolsingel bij Hofplein gaan staan. Dat is gratis en er is meer te zien. Parkeren valt nog wel mee, ten opzichte van AmsterdamTom schreef:Ach 't is wel geinig. Vorig jaar vroeg de vriendin van een maat of ik met hem meewilde daarheen, kon ze dat als verjaardagcadeautje geven. Tot ik die prijzen zag, dat gaat nergens over.. vanaf 47 euro. En dan mag je nog ergens duur parkeren en freten/drank zal ook de hoofdprijs kosten. Ben je dik 100 euro kwijt voor een dagje. Heb vriendelijk bedankt daarvoor.
allen schreef:Je bent wel knierterig voor iemand in een statusbak hoor Tom...
Was dat in de zandbak met jouw kinderen dan? Samen met Jos Verstappen.Andre schreef:mattieu
Volgens mij zag ik Cavallino lopen op het bavaria paddock. Hij had het verkeerd verstaan dus stond die op zandvoort met de zonnebril in ze haar. En de F1 stond warm te draaien bij bavaria city racing.
Bedankt!Mark Nauta schreef:HELE fraaie beelden Joost.
Je stond exact aan de andere kant van Hofplein als waar ik stond dus alles wat je ziet aan de overkant gebeurde voor mijn neus.
De KTM's gaven in mijn ogen een mooie show weg. De Red Bull van Coulthard vond ik zeer indrukwekkend qua geluid en ik vond
de show van Latvalla echt ZWAAR goed!! Alles is erg fraai door jou in beeld gebracht, petje af!
Gebruikers op dit forum: Hielke en 9 gasten