Groet Alex,
Dan hoop ik je van harte niet te zien.Alexsti schreef:Ik ben deze 3 dagen langs de baan te vinden als marshal zijnde/ of in een rescue-auto om jullie uit de grindbak te slepen.
Groet Alex,
Same as tristan, je komt 's avonds op weg naar huis maar even langs voor een biertjeAlexsti schreef:Ik ben deze 3 dagen langs de baan te vinden als marshal zijnde/ of in een rescue-auto om jullie uit de grindbak te slepen.
Groet Alex,
Hm kon je wel eens oplopenTom van H. schreef:Dan zal Dik toch beter zijn best moeten gaan doen, vorige keer kwam hij niet bij me in de buurtMerlijn Kamp schreef: Tom, zet 'm op! Rijdt Dik Dekker? Dan kunnen jullie lekker sparren.
Bert ///M3 schreef:Hm kon je wel eens oplopenTom van H. schreef:Dan zal Dik toch beter zijn best moeten gaan doen, vorige keer kwam hij niet bij me in de buurtMerlijn Kamp schreef: Tom, zet 'm op! Rijdt Dik Dekker? Dan kunnen jullie lekker sparren.Die zijn aardig in de weer om die auto goed te krijgen, volgens mij zaten die de laatste paar keer dat ze reden op 2 minuten blank.
Kijk aan! Vrouwen in de autosport, ik ben er fan van. Veel succes jullie!Ben_968CS schreef:Oja, mijn vrouw Aimee (soort half DF lid) rijdt zaterdag ook, in de Porsche 944 Basic Cup (in de 944 in Gulf kleuren van Harry Verkerk).
luco hornsveld schreef:Is die 50 kilo afgevallen dan![]()
geintjeeeeeeee
Super van je Alex! Ik hoop je echter alleen op de paddock tegen te komen of je alleen van een afstandje te zien.Alexsti schreef:Ik ben deze 3 dagen langs de baan te vinden als marshal zijnde/ of in een rescue-auto om jullie uit de grindbak te slepen.
Groet Alex,
Ken jij Dikkie Dik ook danMerlijn Kamp schreef:luco hornsveld schreef:Is die 50 kilo afgevallen dan![]()
geintjeeeeeeee
LOL. Als Dik dat leest dan zwaait er wat
Even naar hem zwaaien he na de overwinningBen_968CS schreef:Super van je Alex! Ik hoop je echter alleen op de paddock tegen te komen of je alleen van een afstandje te zien.Alexsti schreef:Ik ben deze 3 dagen langs de baan te vinden als marshal zijnde/ of in een rescue-auto om jullie uit de grindbak te slepen.
Groet Alex,
Nu ik weet dat jij komt, kom ik juist 100% zeker Dik!!bdc dik schreef:Ja ja nou tom die zal er wel niet zijn dus Tom dat is dus die 10%
wand ik kom dus Tom niet![]()
![]()
Omdat Luko mijn niet bij kon houden ging hij ineens dsc rijden beetje jammer ben ik 15 kilo aangekommen heb je dat weer beetje jammer Luko![]()
Bij welke post sta je?Alexsti schreef:Ook als je niet gewonnen heb mag er een handje omhoog hoor,![]()
Zou best kunnen als ik iemand van hier in de grindbak zie staan , dat ik eerst ff sta te lachen voordat ik in actie kom.
Groet Alex,
Volgende keer doe ik met de seat mee in de sportbdc dik schreef:Ja ja nou tom die zal er wel niet zijn dus Tom dat is dus die 10%
wand ik kom dus Tom niet![]()
![]()
Omdat Luko mijn niet bij kon houden ging hij ineens dsc rijden beetje jammer ben ik 15 kilo aangekommen heb je dat weer beetje jammer Luko![]()
Geen idee nog , bezetting is heel erg magerR.JBij welke post sta je?
Nou, be there morgenochtend vroeg, denk dat ze het wel waarderen.luco hornsveld schreef:Nee, lijkt me leuk.
Gebruikers op dit forum: sitechris en 4 gasten