kwam de seat uit de printer en op het scherm mijn avatar hier
Verder nog iets over schoonmoeders ofzo
René130i schreef:lol @ non hyvers
Mijn ervaring is precies andersom, dankzij o.a. Twitter en open profielen al leuke opdrachten en leuke mensen ontmoet...Wouter81 schreef:Toch is het wel nuttig. Menigeen pleurt alles zo maar op internet waardoor de hele levensloop is te volgen.
Da's ook de reden dat ik geen Hyves of Facebook heb. Ben heus niet paranoide maar heb er ook niet zo'n behoefte aan dat iedereen privéfoto's of info kan inzien. Nu kun je dat wel weer deels afschermen maar toch. Wel eens meegemaakt dat ik een vertegenwoordiger op de zaak kreeg die me precies kon vertellen wat voor motor ik had en waar we altijd aan het knallen was. Had 'ie weer op een motorgerelateerd forum gelezen. Zulke dingen heb ik niet zo'n behoefte aan.
Heb nu trouwens sinds een paar dagen wel Twitter, da's wel weer leuk. Post er geen privédingen of foto's op maar wel geinig wat dagelijkse dingetjes te posten, fotootjes van mooie auto's die ik tegenkom etc.
Zo ken ik er meer. Maar als je nog 10 jaar zo doorgaat zien mensen je straks zoals ik mijn grootouders zie (en niet kunnen internetten)Rico schreef:René130i schreef:lol @ non hyvers
Heb iets tegen hyve..
LOL ik zit al 13 jaar op het internet. Praktisch 24 uur per dag online.René130i schreef:Zo ken ik er meer. Maar als je nog 10 jaar zo doorgaat zien mensen je straks zoals ik mijn grootouders zie (en niet kunnen internetten)Rico schreef:René130i schreef:lol @ non hyvers
Heb iets tegen hyve..![]()
Ik vind de trends heel interessant.
En dan ook nog tijd vinden om matrasjes te slijten en in een M5 rond te hoeken.Rico schreef: LOL ik zit al 13 jaar op het internet. Praktisch 24 uur per dag online.
Laat mij d'r buitenMichel Huisman schreef:Hahah.. bij mij werd Stéphane aangewezen bij dat schoonmoeder comment.. lol.
Dat is het belangrijkste. Weten wat je wel en niet schrijft.Tom schreef:Inderdaad. Ik heb ook overal en nergens een profiel. Zolang je de inhoud zelf maar kan bepalen (en daar bewust van bent).
Het betreft hier namelijk slechts een truukje waarbij de gegevens van Hyves via de servers van Stanislav op uw scherm belanden. En hier zit hem nu net het probleem. Er ontbreekt namelijk een fatsoenlijke privacy-statement rondom deze social viral. Wie garandeert u dat geen enkele database op ha.stanislav.nl uw favoriete kledingmerk opslaat? Gegevens die u in de privacy van uw profiel voor iedereen heeft afgeschermd (ingesteld op: Zichtbaar voor niemand) verschijnen namelijk alsnog doodleuk op de flap-over van Stanislav. Hyves geeft een derde commerciële partij toegang tot gegevens die Hyves-gebruikers zelf al hebben afgeschermd. En deze campagne moet uw privacy bevorderen? FAIL!
Fernando schreef:van geenstijl:Het betreft hier namelijk slechts een truukje waarbij de gegevens van Hyves via de servers van Stanislav op uw scherm belanden. En hier zit hem nu net het probleem. Er ontbreekt namelijk een fatsoenlijke privacy-statement rondom deze social viral. Wie garandeert u dat geen enkele database op ha.stanislav.nl uw favoriete kledingmerk opslaat? Gegevens die u in de privacy van uw profiel voor iedereen heeft afgeschermd (ingesteld op: Zichtbaar voor niemand) verschijnen namelijk alsnog doodleuk op de flap-over van Stanislav. Hyves geeft een derde commerciële partij toegang tot gegevens die Hyves-gebruikers zelf al hebben afgeschermd. En deze campagne moet uw privacy bevorderen? FAIL!
Jurriuit schreef:En dan ook nog tijd vinden om matrasjes te slijten en in een M5 rond te hoeken.Rico schreef: LOL ik zit al 13 jaar op het internet. Praktisch 24 uur per dag online.
Hebben dagen daar in het noorden meer uren?
Begint het steeds meer op te lijken jaRico schreef:Jurriuit schreef:En dan ook nog tijd vinden om matrasjes te slijten en in een M5 rond te hoeken.Rico schreef: LOL ik zit al 13 jaar op het internet. Praktisch 24 uur per dag online.
Hebben dagen daar in het noorden meer uren?
Mischien doe jij dan wel iets verkeerd
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, jos_br, looney16v, RJK, Semrush [Bot] en 13 gasten