Microscopic nanobees sting cancer tumours to death
- Roman
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Microscopic nanobees sting cancer tumours to death
De ontwikkeling staat niet stil gelukkig 
- Stéphane
Wow! Klinkt bijzonder en ook effectief. Beter dan stamcel misschien zelfs wel?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Niet beter dan stamcellen ( daar is de potentie nog niet eens duidelijk), maar zeker aanvullend.
In een ander draadje ( geen zin om het op te zoeken) heb ik al eens aangegeven dat er 3 revoluties op medisch gebied te verwachten zijn.
1 Stamcellen
2 Nanotechnologie
3 Genetische manipulatie
4 de allerbelangerijkste; een combinatie van vorige 3
In een ander draadje ( geen zin om het op te zoeken) heb ik al eens aangegeven dat er 3 revoluties op medisch gebied te verwachten zijn.
1 Stamcellen
2 Nanotechnologie
3 Genetische manipulatie
4 de allerbelangerijkste; een combinatie van vorige 3
-
ErikS
M'n vader heeft in maart een stamcellen-transplantatie gehad,
Was na 15 Dagen tuis!!! (bijna recordhouder
) en gaat gelukkig nog steeds goed.
(op een kleine omgekeerde afstoting na, die ze gelukkig kunnen onderdrukken met prednison)
Was na 15 Dagen tuis!!! (bijna recordhouder
(op een kleine omgekeerde afstoting na, die ze gelukkig kunnen onderdrukken met prednison)
- Stéphane
@romo: Dit zou je dan kunnen scharen onder nanotechnologie, min of meer. Interessant om te weten in ieder geval.
@Erik: Goed om te horen!
@Erik: Goed om te horen!
- InjectTheVenom
Dan hoop ik dat ze een goede kuur voorgeschreven hebben want dit is nogal een paardenmiddel met soms ernstige bijwerkingen.Erik Stoffelsen schreef: met prednison)
- Roman
Klopt, m'n moeder moest er mee stoppen. Die werd er gewoon aggresief van. En het had nog meer nare bij effecten. Kutspul.InjectTheVenom schreef:Dan hoop ik dat ze een goede kuur voorgeschreven hebben want dit is nogal een paardenmiddel met soms ernstige bijwerkingen.Erik Stoffelsen schreef: met prednison)
-
ErikS
InjectTheVenom schreef:Dan hoop ik dat ze een goede kuur voorgeschreven hebben want dit is nogal een paardenmiddel met soms ernstige bijwerkingen.Erik Stoffelsen schreef: met prednison)
Dude, alsof ze niet weten wat ze doen...
Geen problemen, sterker nog; Hij heeft weer energie, het is al wel weer met de helft afgebouwd maar een van mijn eerste opmerkingen was;
Neem er nog een!
(Tuurlijk, ZSM ervanaf, zeker met de mexicaanse griep; erg vatbaar!)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Roman schreef:Klopt, m'n moeder moest er mee stoppen. Die werd er gewoon aggresief van. En het had nog meer nare bij effecten. Kutspul.InjectTheVenom schreef:Dan hoop ik dat ze een goede kuur voorgeschreven hebben want dit is nogal een paardenmiddel met soms ernstige bijwerkingen.Erik Stoffelsen schreef: met prednison)
Huh, kutspul??
Daar zullen zeer veel patienten het grondig mee oneens zijn...........................dat ze überhaubt nog kunnen protesteren hebben ze te danken aan dit cortico steroïd...............
Dat het sterke bijwerkingen heeft staat buiten kijf, maar liever een dikke kop en osteoporose dan
-
Roy
Dit soort dingen vind ik altijd wel interssant, zelfde als jouw antwoorden Romo. Mag ik vragen wat jij voor beroep hebt. Ik neem aan dat je in de medische sector zit? Jij weet over dit soort onderwerpen namelijk altijd goede antwoorden te geven.
- Roman
Ja tuurlijk zal het bij verschillende mensen anders werken. Het zal best voor velen heel goed geweest zijn. Voor m'n moeder was het echt erg slecht dat spul.romo schreef:
Huh, kutspul??
Daar zullen zeer veel patienten het grondig mee oneens zijn...........................dat ze überhaubt nog kunnen protesteren hebben ze te danken aan dit cortico steroïd...............
Dat het sterke bijwerkingen heeft staat buiten kijf, maar liever een dikke kop en osteoporose dan