Audi A6 3.0TDI limo.
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
Afgelopen week een beetje weinig nieuws maar wel redelijk veel gedaan,Olie retourleiding van metaal gemaakt,waterleidingen van metaal gemaakt (is normaal van rubber wat erg snel hard wordt en dus kapot gaat..)
Turbo op zijn plaats gehangen enz enz en als klap op de vuurpijl...heeft de R sinds vandaag weer zijn hart op de juiste plek!!
Geen foto's die komen morgen.....(geen zin in hahah)
Turbo op zijn plaats gehangen enz enz en als klap op de vuurpijl...heeft de R sinds vandaag weer zijn hart op de juiste plek!!
Geen foto's die komen morgen.....(geen zin in hahah)
- Niels
- Berichten: 22505
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: R32T type IV.
Nog even en je bent eerder klaar dan ik met een grotere klus 

-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
K heb wel een beetje (veel) hulp hoor...
foto's.....ook van de oliekoeler.....

De olieretourleiding is echt een masterpiece,zeer mooi gemaakt door Ernst Van Heemskerk.




Foto van de motor in de wagen heb ik nog niet,komt morgen...
foto's.....ook van de oliekoeler.....
De olieretourleiding is echt een masterpiece,zeer mooi gemaakt door Ernst Van Heemskerk.

Foto van de motor in de wagen heb ik nog niet,komt morgen...
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: R32T type IV.
Mooi Marc 8)
-
Online
- Berichten: 4135
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: R32T type IV.
Ik denk dat mensen eerder denken aan een 1.8T bij een golf dan aan een .:R32 TurboSteV6 schreef:Mooi Marc!
Waarom kies je ervoor om zo duidelijk turbo op je voorscherm te zetten? Dan is het toch niet echt een sleeper meer?
En heb je gekeken naar de optie V6T zoals de nieuwste S4 tegenwoordig heeft?
Stephan (trekt een kaartje voor een proefrit)
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
Des te leuker.....Eric Z schreef:Ik denk dat mensen eerder denken aan een 1.8T bij een golf dan aan een .:R32 TurboSteV6 schreef:Mooi Marc!
Waarom kies je ervoor om zo duidelijk turbo op je voorscherm te zetten? Dan is het toch niet echt een sleeper meer?
En heb je gekeken naar de optie V6T zoals de nieuwste S4 tegenwoordig heeft?
Stephan (trekt een kaartje voor een proefrit)

- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: R32T type IV.
Foto's zou je nog online zetten 

-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
WELL...vandaag wel erg dicht bij de finish gekomen....vrijwel alles is nu gedaan en ik geef toe dat het dan wel erg moeilijk is om dan niet even door te zetten en het ding aan de praat te krijgen maarrrrrr.
die paar kleine dingetjes moeten toch echt met dezelfde aandacht gedaan worden want je systeem is net zo sterk als je zwakste schakel.
Dus alles MOET goed....
In ieder geval de bumper op maat gezaagd (wat deed dat een pijn),wat meteen aan het licht bracht dat de roostertjes aan de zijkant niet meer netjes passen door de intercooleraansluiting dus daar ga ik een andere nette oplossing voor zoeken.
Morgen alle vloeistoffen (nieuw) bijvullen en uitlaat monteren,dat is ECHT het laatste....
Dus ik verwacht met een slag om de arm dat hij vrijdag weer rijd....
die paar kleine dingetjes moeten toch echt met dezelfde aandacht gedaan worden want je systeem is net zo sterk als je zwakste schakel.
Dus alles MOET goed....
In ieder geval de bumper op maat gezaagd (wat deed dat een pijn),wat meteen aan het licht bracht dat de roostertjes aan de zijkant niet meer netjes passen door de intercooleraansluiting dus daar ga ik een andere nette oplossing voor zoeken.
Morgen alle vloeistoffen (nieuw) bijvullen en uitlaat monteren,dat is ECHT het laatste....
Dus ik verwacht met een slag om de arm dat hij vrijdag weer rijd....
- Arthur
- Berichten: 43146
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: R32T type IV.
Ben benieuwd!
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
IT WORKS!!
Zojuist voor de eertse keer de motor even gestart....heerlijk gevoel!
Indien morgen de airco gevuld kan worden haal ik hem morgen op.....
Foto's volgen...

Zojuist voor de eertse keer de motor even gestart....heerlijk gevoel!
Indien morgen de airco gevuld kan worden haal ik hem morgen op.....
Foto's volgen...


- Fernando
- Berichten: 5085
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: R32T type IV.
Ben heel benieuwd... 

- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Re: R32T type IV.
En nu over een paar 1000km filmpjes maken 

- Arthur
- Berichten: 43146
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: R32T type IV.
Het is al morgen geweest 

-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
Haha ja klopt Arthur,hij rijd inmiddels al weer...
Zal later even wat foto's en misschien en video posten.
Zal later even wat foto's en misschien en video posten.
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: R32T type IV.
En? 8)Marc RS4 schreef:Haha ja klopt Arthur,hij rijd inmiddels al weer...
Zal later even wat foto's en misschien en video posten.
- Joy
- Berichten: 10872
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: R32T type IV.
Even inrijden en laten mappen ? Ik ben benieuwd wat er aan nieuwe por bij is getoverd 

Re: R32T type IV.
nou ik weet het wel... normale R32 wordt je pis niet lauw van (behalve de sound) maar denk dat dit nu echt wel een serieus kanon is! zeker met zon lel van een turbo :banaan:Joy Jolliffe schreef:Even inrijden en laten mappen ? Ik ben benieuwd wat er aan nieuwe por bij is getoverd
ben benieuwd Marc
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
LOL@ Paul.
Idd,hij loopt lekker hoor,moest alleen nog even nieuwe bougies bestellen maar die waren natuuuuurlijk weer niet op voorraad.
Dus maandag even een paar piccies maken.

Idd,hij loopt lekker hoor,moest alleen nog even nieuwe bougies bestellen maar die waren natuuuuurlijk weer niet op voorraad.
Dus maandag even een paar piccies maken.
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
@Luco,
Ik heb besloten om in ieder geval de eerste tijd met Unitronic software te gaan rijden,zij hebben er al "tig"gedaan en dit gaat ook met de originele ECU.
Bevalt het niet dan laat ik hem alsnog custom afstellen,maar voorlopig loopt ie netjes met 0.8 bar.(turbo kan makkelijk tot 1.8 bar
alleen het blok vind dit niet zo fijn)
Ik heb besloten om in ieder geval de eerste tijd met Unitronic software te gaan rijden,zij hebben er al "tig"gedaan en dit gaat ook met de originele ECU.
Bevalt het niet dan laat ik hem alsnog custom afstellen,maar voorlopig loopt ie netjes met 0.8 bar.(turbo kan makkelijk tot 1.8 bar

Re: R32T type IV.
Ja met originele ecu is eigenlijk het beste heb ik begrepen
Alle evt beveiligingen blijven dan gewoon werken wat met een stand alone meestal niet zo is.
Ben benieuwd wat voor trap je in je rug krijgt bij 1,8 bar


Alle evt beveiligingen blijven dan gewoon werken wat met een stand alone meestal niet zo is.
Ben benieuwd wat voor trap je in je rug krijgt bij 1,8 bar


-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: R32T type IV.
Bij 1.8 bar spint ie op alle vier wielen tegelijk.....unfahrbar dus.
ESP grijpt constant in,zie je ook in het filmpje 3 pagina's terug.
1.1 bar is het beste,k rij nu (nog) met 0.8.
ESP grijpt constant in,zie je ook in het filmpje 3 pagina's terug.
1.1 bar is het beste,k rij nu (nog) met 0.8.
-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: R32T type IV.
Marc RS4 schreef:Bij 1.8 bar spint ie op alle vier wielen tegelijk.....unfahrbar dus.
ESP grijpt constant in,zie je ook in het filmpje 3 pagina's terug.
1.1 bar is het beste,k rij nu (nog) met 0.8.
WHOEI!
Nice avatar ook!

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Rogerb en 7 gasten