Tristan rijdt in de E30 Cup. Succes man, ik spreek je zaterdag nog wel even! Enne, hou de boel heel in dat geweld...

Ja, wij leggen wel vast een tapijtje rubber neer tijdens de 6 uurs raceLaurens schreef:Vrijdag weer Dacia
Klein wereldje is het weer. Dick zei al dat hij zijn auto aankomend weekend verhuurd had. Wij hebben ooit onze eerste e30 van hem gekocht. Doe hem de hartelijke groeten!R.J schreef:Kom zaterdag met een E30je (die van Dick Wandosa om precies te zijn) wel wat rubber neerleggen in de toerklasse, kan 'k meteen m'n slicks weer mooi rond maken.
Helaas nog niet met de eigen bmw, die komt vrijdag EINDELIJK eens terug uit belgie en moet dan helemaal opgebouwd worden.......
Tom, zet 'm op! Rijdt Dik Dekker? Dan kunnen jullie lekker sparren.Tom van H. schreef:Ik rijd zaterdag 90% zeker mee in de sportklasse met de m3
Inderdaad! Dick was mijn instructeur bij de racecursus van de RSZ. Goeie vent.Merlijn Kamp schreef:Klein wereldje is het weer
Mocht je willen Joost dan eindigen jullie ook eens vooraanJoost Hermens schreef:Laurens zit niet bij mij in het team, mocht hij willen![]()
Vrijdag 14 augustus:
- Laurens (Nr. 98)
- Joost Dacia (nr.92)
- Andre
- Elmar
- Rene130i
Zaterdag 15 augustus:
- Tristan E30 Cup (nr.?)
- Ben Super Sport Porsches (nr. 901)
- R.J. E30 Cup (nr.?)
- Tom Sport
- Mart & Fury Toer (nr. 399)
Dan zal Dik toch beter zijn best moeten gaan doen, vorige keer kwam hij niet bij me in de buurtMerlijn Kamp schreef: Tom, zet 'm op! Rijdt Dik Dekker? Dan kunnen jullie lekker sparren.
Het racewereldje is heel erg klein, maar toch ook weer erg grootMerlijn Kamp schreef:Klein wereldje is het weer. Dick zei al dat hij zijn auto aankomend weekend verhuurd had. Wij hebben ooit onze eerste e30 van hem gekocht. Doe hem de hartelijke groeten!R.J schreef:Kom zaterdag met een E30je (die van Dick Wandosa om precies te zijn) wel wat rubber neerleggen in de toerklasse, kan 'k meteen m'n slicks weer mooi rond maken.
Helaas nog niet met de eigen bmw, die komt vrijdag EINDELIJK eens terug uit belgie en moet dan helemaal opgebouwd worden.......
Tom, zet 'm op! Rijdt Dik Dekker? Dan kunnen jullie lekker sparren.Tom van H. schreef:Ik rijd zaterdag 90% zeker mee in de sportklasse met de m3
Mwoah, ietsje meer:Hans GP schreef:Nieuw stukje asfalt? Waar, op het paddock zeker..