Fer stelt zich voor
-
Fer stelt zich voor
Ik ben Fer Benning, 21 en woon in Hoensbroek (Heerlen, Zuid Limburg).
Ik kom zeer regelmatig op de Nurburgring (Nordschleife/touristenfahrten) en hoorde daar van een aantal mensen dat ze hier actief waren, dus heb ik me hier ook maar eens aangemeld.
Op dit momnet rijd ik een '96 Honda Civic Coupe 1.5. Deze heb ik sinds 2 weken, dus hij is nog vrijwel stock.
Ik heb nog een hele berg plannen om de Civic leuker en beter te maken. Het is mijn Daily, maar ik wil hem zodanig opbouwen dat hij ook geschikt is voor de Ring.
Ik zal nog wel even een topic aanmaken in "mijn auto" voor meer info over de Civic, maar dan weten jullie in iedergeval wie ik ben.
Ik kom zeer regelmatig op de Nurburgring (Nordschleife/touristenfahrten) en hoorde daar van een aantal mensen dat ze hier actief waren, dus heb ik me hier ook maar eens aangemeld.
Op dit momnet rijd ik een '96 Honda Civic Coupe 1.5. Deze heb ik sinds 2 weken, dus hij is nog vrijwel stock.
Ik heb nog een hele berg plannen om de Civic leuker en beter te maken. Het is mijn Daily, maar ik wil hem zodanig opbouwen dat hij ook geschikt is voor de Ring.
Ik zal nog wel even een topic aanmaken in "mijn auto" voor meer info over de Civic, maar dan weten jullie in iedergeval wie ik ben.
Laatst gewijzigd door Fer op 11 aug 2009, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Re: D-Per4mance stelt zich voor
Jij bent Scherp Steve 8)
-
Re: D-Per4mance stelt zich voor
Sorry niet gezien... Zijn er hier toch meer die een andere nick gebruiken dan hun echte naam??? Kan iemand mijn account naam wijzigen??? Heb de eerste post maar alvast even aangepast...
-
Re: Fer stelt zich voor
Welkom hier Fer.
- RJay
Moet je een mod even een mailtje sturen, Probeer Sander maar, die is pas "net" mod
Je kan ook Peter Tunissen even mailen though.
En om het voor te zijn: dit zijn mijn initialen
Welkom op DF

Je kan ook Peter Tunissen even mailen though.
En om het voor te zijn: dit zijn mijn initialen

Welkom op DF
- frank de jonge
Ook welkom Fer!
- Michel P
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Michel
Michel
-
Is bij deze aangepast!