cpz, vandaag, zondag 9/8/09
- markk
cpz, vandaag, zondag 9/8/09
Vanmiddag gezellig naar Zandvoort geweest. Stadje was gezellig druk (braderie ofzo).
Uiteraard ook even op het cirtcuit / cpz gekeken. Het leek of er een Michel Bleekemolen incentive dagje bezig was. Mustangs, formule auto's, am v8's, clio cups, gallardo's, het was gewoon druk.
Er was ook iemand met een zwarte mustang aan het vegen / driften niet normaal meer. Op droog, met veel snelheid, vloeiend van bocht naar bocht, full lock en onder controle. Heb echt vol bewondering een paar rondjes staan kijken. Was Andre weer ingehuurd of was het een van onze andere nl drifttalenten ?
Mark.
Uiteraard ook even op het cirtcuit / cpz gekeken. Het leek of er een Michel Bleekemolen incentive dagje bezig was. Mustangs, formule auto's, am v8's, clio cups, gallardo's, het was gewoon druk.
Er was ook iemand met een zwarte mustang aan het vegen / driften niet normaal meer. Op droog, met veel snelheid, vloeiend van bocht naar bocht, full lock en onder controle. Heb echt vol bewondering een paar rondjes staan kijken. Was Andre weer ingehuurd of was het een van onze andere nl drifttalenten ?
Mark.
-
Re: cpz, vandaag, zondag 9/8/09
die zwarte mustangs zijn daar al een tijdje bezig bij bleekenmolen. Die doen vooral twindriften.
-
Afgelopen week waren ze ook al bezig, heb ook een zwarte Mustang gezien en een aantal Chargers die voortdurend tegen elkaar aan het dragracen waren. Klonk best nog leuk 

- Laurens
Das inderdaad Bleekemolen incentive.
Zal Olaf Commijs wel zijn geweest die met de zwarte Mustang aan het spelen was. Zit een watertank achterin die voor de achterwielen water sproeit. Vandaar dat het ook op droog makkelijk gaat en het iets minder hard slijt. :shakeit:
Zal Olaf Commijs wel zijn geweest die met de zwarte Mustang aan het spelen was. Zit een watertank achterin die voor de achterwielen water sproeit. Vandaar dat het ook op droog makkelijk gaat en het iets minder hard slijt. :shakeit:
- Dennis Cavallino
Bij deze nomineer ik die auto dan voor Gay car of the year.
-
Was er zelf ook even, op de scooter van een vriend van me, was idd vrij druk! Ook nog GT3's (de cup versie) zien rijden, klonk en zag er allemaal goed uit!
- Laurens
Dennis Cavallino schreef:Bij deze nomineer ik die auto dan voor Gay car of the year.

Heeft meer te maken met iets langere levensduur van de banden dan dat het anders niet zou gaan...
Iets langer????Laurens schreef:Dennis Cavallino schreef:Bij deze nomineer ik die auto dan voor Gay car of the year.![]()
Heeft meer te maken met iets langere levensduur van de banden dan dat het anders niet zou gaan...
Vorige keer was die aan het driften op droog en kon die na 4 bochten weer nieuwe banden halen

En zo drie keer achter elkaar

- Mack
Tijdje terug heb ik zo'n dagje mogen meemaken en ook met Olaf in de Mustang meegereden. He-le-maal ge-stoord!!!
En zo'n Mustang is natuurlijk helemaal mijn ding
Zonder die sproei-installatie zouden de banden 9 rondjes meegaan, vandaar... Nu doen ze er een dagje mee. Dat vertelden ze toen.
En zo'n Mustang is natuurlijk helemaal mijn ding

Zonder die sproei-installatie zouden de banden 9 rondjes meegaan, vandaar... Nu doen ze er een dagje mee. Dat vertelden ze toen.
- duifjes.com
foto's?
- markk
Waren het wel gt3's. Het leken mij normale carrera's met een grote spoiler waar gt3 in stond. Er zet iig geen normale handbak in maar pdk en die hebt je dacht ik niet in de gt3 ...Thomas H schreef:Was er zelf ook even, op de scooter van een vriend van me, was idd vrij druk! Ook nog GT3's (de cup versie) zien rijden, klonk en zag er allemaal goed uit!
Mark
- markk
Laurens schreef:Das inderdaad Bleekemolen incentive.
Yep, mn vrouw zag idd allemaal water van de achterwielen afkomen ...
Mark.
- Joh@n
+1duifjes.com schreef:foto's?
Bekende van me was er, inderdaad een dagje van Bleekemolen. Hoorde ook iets over driften, dus zal wel die mustang geweest zijn dan. Morgen eens horen, dan heb ik missschien zelf ook wat foto's.
-
Als ik heel eerlijk ben, heb ik niet goed gekeken, moest er snel van door, en toen zag ik ze net het scheivlak op rijden, en ik dacht dat het GT3's waren! Kon je zo doorlopen de pitstraat in? Of stonden ze ook nog achter de pitboxen?markk schreef:Waren het wel gt3's. Het leken mij normale carrera's met een grote spoiler waar gt3 in stond. Er zet iig geen normale handbak in maar pdk en die hebt je dacht ik niet in de gt3 ...Thomas H schreef:Was er zelf ook even, op de scooter van een vriend van me, was idd vrij druk! Ook nog GT3's (de cup versie) zien rijden, klonk en zag er allemaal goed uit!
Mark
Op hun website hebben ze het over een "porsche 911"
http://www.raceplanet.nl/zandvoort/groe ... ten/totaal
- Joh@n
Zo'n beetje al die raceplanet karren zijn gewoon standaard 911 Carrera (of Carrera S) met een GT3 spoiler. Heb ze vaak genoeg op CPZ zien staan 
Zie hier:

Zie hier: