'Onze' Nick Catsburg wint GT4 race

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Andre

Re: 'Onze' Nick Catsburg wint GT4 race

Bericht door Andre » 10 aug 2009, 18:59

is wel geld maar je rijdt wel op europees nivo.

NickC

Bericht door NickC » 31 aug 2009, 14:25

Waarschijnlijk a.s. weekend weer rijden!

Maar dan moet ik wel mazzel hebben, Menno Kuus' vrouw moet dan even op het juiste moment bevallen :)!

Luco

Bericht door Luco » 31 aug 2009, 14:30

NickC schreef:Waarschijnlijk a.s. weekend weer rijden!

Maar dan moet ik wel mazzel hebben, Menno Kuus' vrouw moet dan even op het juiste moment bevallen :)!
Wel even langskomen bij ons dan he :thumbup:

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 31 aug 2009, 19:03

Gefeliciteerd, heb ook zitten kijken, mooie prestatie :thumbup: ...

Ben

gijzbed-opc

Bericht door gijzbed-opc » 31 aug 2009, 19:39

NickC schreef:Waarschijnlijk a.s. weekend weer rijden!

:df: Dat zou erg leuk zijn Nick,als je weer mag rijden. :D
Komt de spanning alleen maar ten goede.
Vrouw van Menno bevallen ( iedereen blij) en jij ook. 8)

Peter-Paul

Bericht door Peter-Paul » 23 feb 2011, 20:59

Denk dat 'Onze' Nick nog veel meer gaat winnen in de nabije toekomst:

Afbeelding

Sportscars: Nick Catsburg krijgt Nissan GT-R kans23 FEBRUARI 2011 | PAGINA 1 VAN 1
Nick Catsburg, de regerend Eurocup Mégane Trophy kampioen, is uitgenodigd om de Nissan GT-R GT1 te testen op het Japanse circuit van Motegi. Een test waar hij gaat proberen indruk te maken op Nissan en misschien wel zo een van de laatste stoeltjes in het Sumo Power GT1 team te bemachtigen.

Mooie kans geboden
De test, die op 1 en 2 maart gaat plaatsvinden op het circuit van Motegi, komt voort uit het binnenhalen van de Eurocup Mégane Trophy-titel. Renault en Nissan werken al jaren nauw samen en zo kwam het contact met NISMO, de autosporttak van het Japanse merk, tot stand.
“Renault en Nissan hebben mij een ontzettend mooie kans geboden om te proeven aan een auto met het vermogen van de GT-R”, aldus Catsburg die na enkele seizoenen racen in de Formulewagens een succesvolle overstap heeft gemaakt naar de toer- en GT-wagens.

Afbeelding

Werken met NISMO
Het is de eerste keer voor Catsburg dat hij met een fabrieksteam kan werken en vertrekt dan ook met een duidelijk doel naar Japan. “Ik wil leren van de manier waarop NISMO werkt en het programma dat Nissan voor mij uitzet zo goed mogelijk afwerken.” De coureur uit Voorthuizen is zich dan ook meer dan bewust van de mogelijkheden die uit een succesvolle test kunnen komen: Nissan heeft verschillende programma’s met natuurlijk het FIA GT1 wereldkampioenschap als absolute hoogtepunt. Uiteraard wil ik daar ontzettend graag terechtkomen. Ik kan niet wachten!”

Als de 22-jarige Catsburg een plek in het fabrieksteam van Nissan kan afdwingen zou hij na Stef Dusseldorp de tweede Nederlander zijn in het FIA GT1 kampioenschap. Autosport.nl bericht uiteraard over de verrichtingen van Nick Catsburg volgende week op het Japanse circuit van Motegi.

Bron: Autosport.nl

Marc R

Bericht door Marc R » 23 feb 2011, 21:23

Kijk eens aan! nou ik duim voor hem.

:thumbup:

Plaats reactie