Studentes vaker zonder slipje. (En hebben 2x zoveel seks.)
- Michel P
- duifjes.com
Re: Studentes vaker zonder slipje
Als je goed oplet is dat een zin die heel veel vrouwen gebruiken......dat zegt trouwens wat meer over vrouwen
en het is altijd een goede aanleiding om dan ff. scherp te zijn en direct de vraag te stellen
- Aston Martine
@ Duifjes: Die zag ik aan aankomen toen ik het typte
@ Michel: Denk wel dat het daarmee te maken heeft ja, maar als "oudere generatie" (op m'n 24e..) vind ik dat toch wel erg jammer om te zien.
@ Michel: Denk wel dat het daarmee te maken heeft ja, maar als "oudere generatie" (op m'n 24e..) vind ik dat toch wel erg jammer om te zien.
-
Luco
1. studentes zijn geen vrouwen, dat zijn nog steeds puberende niksnutten die denken dat elke kerel ze leuk vind.
2. Een vrouw die een Aston Martin rijdt neem ik zeker serieus.
2. Een vrouw die een Aston Martin rijdt neem ik zeker serieus.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Begin je nou wéér?luco hornsveld schreef:Een vrouw die een Aston Martin rijdt neem ik zeker serieus.
-
Luco
Wouter81 schreef:Begin je nou wéér?luco hornsveld schreef:Een vrouw die een Aston Martin rijdt neem ik zeker serieus.
Voor 1 keer was ik dus niet dubbelzinnig
Ik heb een sprookjeshuwelijk (de heks zit thuis), dus heb dat niet nodig.
- GTRene
veel van die meiden zullen wel bi zijn of bi-schierig...
net als een man met teveel testosteron en ontbloot bovenlichaam lopen zij zo rond....het kan en het kan niet...hoorde wel eens van zo'n type vrouw dat ze dat ook heel spannend vonden...die persoon weet het maar anderen niet....zo dichtbij en toch....alhoewel als je dan instapt in je Elise/Exige tja dan kijk je vol de grot in en wil je wel ff de caveman spelen
heb trouwens als eerste gestemd dat de dames maar weer een slipje aan moesten doen...nu zijn er al 4 zag ik wel
tis leuk/sexy en aaaaaaaaaaah maar please doe dat thuis en hou je eigenwaarde. 
net als een man met teveel testosteron en ontbloot bovenlichaam lopen zij zo rond....het kan en het kan niet...hoorde wel eens van zo'n type vrouw dat ze dat ook heel spannend vonden...die persoon weet het maar anderen niet....zo dichtbij en toch....alhoewel als je dan instapt in je Elise/Exige tja dan kijk je vol de grot in en wil je wel ff de caveman spelen
heb trouwens als eerste gestemd dat de dames maar weer een slipje aan moesten doen...nu zijn er al 4 zag ik wel
- Dennis Cavallino
Misschien moet je die sliploze dames eens meenemen voor een slipcursus René*. Volgens mij heb je al vaker omarmd gestaan met sliploze dames, maar had je 't zelf nog niet door. Dus voortaan, oogkleppies af en gewoon even de rokjes optillen... Of laat ze voorovergebukt naar je one and only kijken.
Metchu filmt wel.
Of we nemen ze mee naar Dexter's kledingparadijs, roflol.
*Wie kopt 'm in: 'Daar hebben jullie allebei wat aan!'
- duifjes.com
Rene...ik kan weer geen touw aan je verhaal vastknopen.....
wat bedoel je
dat je altijd met ontbloot bovenlichaam rondloopt?
wat bedoel je
- Snipe
En dat hij daarom bi is. Ga je toch met heel andere ogen naar zo iemand kijken als hij bij een meeting vraagt of je zijn "one and only" eens wil zien.duifjes.com schreef:Rene...ik kan weer geen touw aan je verhaal vastknopen.....
wat bedoel je
- GTRene
Klopt Dennis
I love the ladys, maar ben niet zo'n jager en heb aardig wat respect voor ze, kortom ik ben eigenlijk te netjes en mis dus veel
he trouwens wel eens gehad tijdens dansen met zo'n bi-dame zeg maar, dat die zei (terwijl we aan het schuifelen waren in een disco
) voel je, ik heb geen slipje aan voel maar...(ze had een zachte strakke broek/legging aan) dus ik dacht oke...you ask for it
dus mijn handen over der billen (was in die tijd dat de string meer in kwam) en wrijf nogmaals
en zij smilen...ik dacht jaja en wreef wat meer omhoog want voelde niks nog (ja der harde strakke billen :drinking: ) en toen voelde ik een heel dun randje van een string
achja was wel spannend
wie heeft er nog meer zo'n verhaal, en nee ik kop hem niet in want dat is al eens gefilmd
Elmar movie.
@Duifjes nee ik bedoel sommige mannen om indruk te maken op de dames bv...e die meidn doen het vaak voor de kick voor meiden en mannen...
he trouwens wel eens gehad tijdens dansen met zo'n bi-dame zeg maar, dat die zei (terwijl we aan het schuifelen waren in een disco
dus mijn handen over der billen (was in die tijd dat de string meer in kwam) en wrijf nogmaals
wie heeft er nog meer zo'n verhaal, en nee ik kop hem niet in want dat is al eens gefilmd
@Duifjes nee ik bedoel sommige mannen om indruk te maken op de dames bv...e die meidn doen het vaak voor de kick voor meiden en mannen...
- duifjes.com
proest....pffff. @ snipe
-
Luco
als je dat al spannend vind rene
Aangehouden worden door de politie, terwijl je bijrijdster net der hoofd in je schoot heeft gelegd en bezig is met blazen
Of gewoon in een druk restaurant je handen niet boven tafel hebben
Of savonds na het stappen een meisje thuisbrengen en ff aandouwen tegen een stalen garagedeur, en dan zo hard dat haar vader naar buiten komt
Zo kan ik nog wel ff doorgaan
Aangehouden worden door de politie, terwijl je bijrijdster net der hoofd in je schoot heeft gelegd en bezig is met blazen
Of gewoon in een druk restaurant je handen niet boven tafel hebben
Of savonds na het stappen een meisje thuisbrengen en ff aandouwen tegen een stalen garagedeur, en dan zo hard dat haar vader naar buiten komt
Zo kan ik nog wel ff doorgaan
- GTRene
- Michel P
Was gezellig he Dennis :drinking:Dennis Cavallino schreef:Misschien moet je die sliploze dames eens meenemen voor een slipcursus René*. Volgens mij heb je al vaker omarmd gestaan met sliploze dames, maar had je 't zelf nog niet door. Dus voortaan, oogkleppies af en gewoon even de rokjes optillen... Of laat ze voorovergebukt naar je one and only kijken.Metchu filmt wel.
Michel
- Michel P
Een vrouw met een mooi figuur met een mooie jurk en een mooi hakje zonder ordinair te worden kan ik meer dan waarderen. Of ze dan wel of geen slipje aan heeft boeit niet.Aston Martine schreef: @ Michel: Denk wel dat het daarmee te maken heeft ja, maar als "oudere generatie" (op m'n 24e..) vind ik dat toch wel erg jammer om te zien.
En dan nu ff lachen om Hans Teeuwen:
http://hansteeuwen.tv/html/post/185.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
14 min extreem genieten....wat een geweldige kerel en het klopt.......mannen > jagers ed.Michel P schreef:Een vrouw met een mooi figuur met een mooie jurk en een mooi hakje zonder ordinair te worden kan ik meer dan waarderen. Of ze dan wel of geen slipje aan heeft boeit niet.Aston Martine schreef: @ Michel: Denk wel dat het daarmee te maken heeft ja, maar als "oudere generatie" (op m'n 24e..) vind ik dat toch wel erg jammer om te zien.
En dan nu ff lachen om Hans Teeuwen:
http://hansteeuwen.tv/html/post/185.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snipe
Meer belangwekkend nieuws:
Toegegeven: Vrouwen gaan vreemd
Vrouwen geven steeds vaker toe vreemd te gaan. 25 procent van de vrouwen zegt het te doen, blijkt uit een onderzoek van onderzoeksbureau Motivaction in opdracht van tijdschrijft Cosmopolitan.
Hoewel vier op de vijf mensen vindt dat monogamie niet bestaat, zegt toch meer dan 90 procent van de mensen dat buiten de deur rommelen verkeerd is. Het onderzoek is gedaan onder ruim vijfhonderd mannen en vrouwen.
Een ander
Het is opvallend dat anno 2009 steeds meer vrouwen toegeven dat ze het 'met een ander hebben gedaan'. "In 1991 gaf nog maar 7 procent dat toe in een onderzoek van het Nisso, nu kenniscentrum seksualiteit Rutgers Nisso Groep. Nu zegt 25 procent van de vrouwen dat ze vreemd zijn gegaan", aldus hoofdredactrice Claudia Straatmans van de Cosmopolitan.
Uit de steekproef blijkt dat een op de vier personen wel eens met een ander tussen de lakens is gekropen. Daarin krijgen vrouwen dus een steeds groter aandeel. Waar vrouwen vroeger veel meer tijd thuis doorbrachten, stappen zij volgens Straatmans nu veel meer in het wereldse leven "en daar horen ook de verleidingen bij". Volgens relatietherapeute en schrijfster Carolien Roodvoets zijn mensen van nature niet monogaam. "We kunnen er alleen niet mee omgaan."
Volgens het magazine zijn niet alleen werk, sport en hobby's terreinen om in de verleiding te komen, maar zijn dat ook websites als Facebook, Linkedin en Hyves. "Toch is dit niet de enige factor. Voor 44 procent van de vrouwen blijkt alcohol de drempel sterk te verlagen. Voor bijna de helft van alle mannen en vrouwen wordt de verleiding wel heel erg groot op het moment dat zij in een andere omgeving en buiten het vizier van hun partner zijn", zo concludeert Motivaction.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... r_toe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2071 DF'ers met verrekening van die paar vrouwen en singles maakt 500 dames van DF'ers die even geen slipje dragen.
Toegegeven: Vrouwen gaan vreemd
Vrouwen geven steeds vaker toe vreemd te gaan. 25 procent van de vrouwen zegt het te doen, blijkt uit een onderzoek van onderzoeksbureau Motivaction in opdracht van tijdschrijft Cosmopolitan.
Hoewel vier op de vijf mensen vindt dat monogamie niet bestaat, zegt toch meer dan 90 procent van de mensen dat buiten de deur rommelen verkeerd is. Het onderzoek is gedaan onder ruim vijfhonderd mannen en vrouwen.
Een ander
Het is opvallend dat anno 2009 steeds meer vrouwen toegeven dat ze het 'met een ander hebben gedaan'. "In 1991 gaf nog maar 7 procent dat toe in een onderzoek van het Nisso, nu kenniscentrum seksualiteit Rutgers Nisso Groep. Nu zegt 25 procent van de vrouwen dat ze vreemd zijn gegaan", aldus hoofdredactrice Claudia Straatmans van de Cosmopolitan.
Uit de steekproef blijkt dat een op de vier personen wel eens met een ander tussen de lakens is gekropen. Daarin krijgen vrouwen dus een steeds groter aandeel. Waar vrouwen vroeger veel meer tijd thuis doorbrachten, stappen zij volgens Straatmans nu veel meer in het wereldse leven "en daar horen ook de verleidingen bij". Volgens relatietherapeute en schrijfster Carolien Roodvoets zijn mensen van nature niet monogaam. "We kunnen er alleen niet mee omgaan."
Volgens het magazine zijn niet alleen werk, sport en hobby's terreinen om in de verleiding te komen, maar zijn dat ook websites als Facebook, Linkedin en Hyves. "Toch is dit niet de enige factor. Voor 44 procent van de vrouwen blijkt alcohol de drempel sterk te verlagen. Voor bijna de helft van alle mannen en vrouwen wordt de verleiding wel heel erg groot op het moment dat zij in een andere omgeving en buiten het vizier van hun partner zijn", zo concludeert Motivaction.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... r_toe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2071 DF'ers met verrekening van die paar vrouwen en singles maakt 500 dames van DF'ers die even geen slipje dragen.
- ADV
Re: Studentes vaker zonder slipje. En: kwart vrouwen gaat vreemd
lol.. Groningen is een studenten stad en ik ken aardig wat studentes maar geen idee of ze nou wel of niet slipjes aan hebben..
Wat ik overigens wel verschrikkelijk vind is vrouwen/meisjes die geen bh aan hebben..
Wat ik overigens wel verschrikkelijk vind is vrouwen/meisjes die geen bh aan hebben..
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ben het zelf ook nog niet tegengekomen en ben toch wel 2 a 3 keer per week aan het stappen. Maar het hoeft van mij ook niet zo, goed stuk lingerie heb je veel meer aan imho 
- Snipe
De een kan het beter hebben dan de ander om de konijnen los in het hok te hebben.ArjandeV schreef: Wat ik overigens wel verschrikkelijk vind is vrouwen/meisjes die geen bh aan hebben..
-
Shakes
Los in het zakje is wel ok maar de meeste vrouwen die ik tegenkom kunnen een beetje ondersteuning wel gebruiken.
Viccies is de shizzle. String is verplicht.
Viccies is de shizzle. String is verplicht.
- ADV
Het viel me laatst op dat Tara Reid in american pie 2 geen bh draagt.. verschikkelijk vind ik het...
- Michel P
Als het mooie stevige niet te grote borsten zijn dan is dat juist prachtig. Zag net nog een schone dame lopen met allen een t shirt aan, prachtigArjandeV schreef:Het viel me laatst op dat Tara Reid in american pie 2 geen bh draagt.. verschikkelijk vind ik het...
Michel
-
Tom
Als ze mooie steviege niet te grote borsten het, dan boeit het mij niets of ze wel of geen bh draagt.Michel P schreef:Als het mooie stevige niet te grote borsten zijn dan is dat juist prachtig. Zag net nog een schone dame lopen met allen een t shirt aan, prachtigArjandeV schreef:Het viel me laatst op dat Tara Reid in american pie 2 geen bh draagt.. verschikkelijk vind ik het...
Michel