Trackweek suggesties gevraagd.

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
De Sjack

Re: Trackweek suggesties gevraagd.

Bericht door De Sjack » 06 aug 2009, 20:42

Dam'n, ik had al spijt dat ik niet ben meegegaan, moet een geweldige ervaring zijn geweest.
Ik had beter Peter of zo even kunnen bellen om goed te informeren wat het nu eingelijk in houdt allemaal,
dat lees je uit forums toch allemaal wat moeilijker.
Na bovenstaand te lezen ben ik helemaal om, wanneer was ook alweer de volgende :playcar: week? :wink:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 06 aug 2009, 23:08

De Sjack schreef:Dam'n, ik had al spijt dat ik niet ben meegegaan, moet een geweldige ervaring zijn geweest.
Ik had beter Peter of zo even kunnen bellen om goed te informeren wat het nu eingelijk in houdt allemaal,
dat lees je uit forums toch allemaal wat moeilijker.
Na bovenstaand te lezen ben ik helemaal om, wanneer was ook alweer de volgende :playcar: week? :wink:

Als we 20 deelnemers bij elkaar krijgen, gaan we eind oktober gewoon weer.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 07 aug 2009, 13:40

Wellicht leuk om op rustdagen tussendoor ook een rijvaardigheidsterreintje af te huren, al is 't bijvoorbeeld alleen maar om gewoon even iemand anders in je auto te laten rijden om die daarna met iets meer vertrouwen op 't circuit los te laten?

Of om een 'rallystage of hillclimb' uit te zetten. Misschien niet 't meest veilige, maar wel gaaf.

Ik bied me nog steeds als instructeur (betaal zelf mijn eten/drinken/overnachtingen) als daar behoefte aan is.

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 07 aug 2009, 23:48

Dennis Cavallino schreef:Wellicht leuk om op rustdagen tussendoor ook een rijvaardigheidsterreintje af te huren, al is 't bijvoorbeeld alleen maar om gewoon even iemand anders in je auto te laten rijden om die daarna met iets meer vertrouwen op 't circuit los te laten?

Of om een 'rallystage of hillclimb' uit te zetten. Misschien niet 't meest veilige, maar wel gaaf.

Ik bied me nog steeds als instructeur (betaal zelf mijn eten/drinken/overnachtingen) als daar behoefte aan is.
Lol ja zo wil ik ook wel gratis mee.... :blabla: :lol:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 09 aug 2009, 14:20

De Sjack schreef:
Ik doel vooral op het uitermate gebroederlijke gedrag van DF'rs, zoals ik er als "nieuweling/buitenstaander" tegenaan kijk.
Voor mijn gevoel is de DF club echt betrokken met elkaar, daar ga je niet zomaar tussen zitten wroeten, tenminste ik niet.
Ik had heel graag mee gegaan vorige week, maar om eerlijk te zijn durfde ik dat niet aan.
(eerlijk gezegd denk ik ook niet dat mijn auto zoveel track-km achterelkaar zou volhouden :hmmm: )
Wil geen blok aan het been zijn, wat moet ik met m'n Subaru tussen de track-auto's?
Begrijp me niet verkeerd, is niks, nada, nïente negatief bedoeld, denk dat DF juist trots moet zijn hoe er met elkaar wordt omgegaan.
Maar.... als je grotere groepen gaat toelaten, krijg je er id rommel en prut bij, ook betreffende mensen.
Ik weet niet of de gevestigde orde hier zo blij van wordt?

Don't worry, mijn deelname in 2008 was ook mijn eerste DF evenement. Ik had alleen Tom v. H. een keer de hand geschud bij Bas Roos voor de deur en verder kende ik niemand. En met m'n 75 bhp starslet reed ik volgens mij niemand in de weg, m.a.w. het gaat er niet om wat je meeneemt (of je moet met een all-show-no-go auto en een I-beat-you-anytime-attitude op komen draven), het gaat om de petrolheadness :mrgreen: . Behalve als er bovengemiddeld haantjesgedrag om de hoek komt kijken mixed dat eigenlijk altijd wel goed :) . Moest me alleen in Frankrijk wel scheel trappen om Peter bij te houden op de snelweg :| (hij wist de weg, ik niet - ik had Peter overigens die morgen voor het eerst de hand geschud).

Verder moet er m.i. wel voor gewaakt worden dat het niet overdone wordt, ook qua aantal keren organiseren, of er moet een substantieel grotere groep geïnteresseerden zijn. Uiteindelijk is er vast wel een groep te vinden die en tegelijk kan en tegelijk gaat maar niet als je dat meerdere keren per jaar doet.
Zie/zag je ook bij de driftdagen in het begin van het jaar, als je het te vaak doet neemt de belangstelling per evenement af en kom je deelnemers te kort. Is er een grotere 'poule' dan is dat al minder een probleem. Vergeet ook niet dat het crisis is he :wink: . Enige voordeel wat je nu nog hebt is dat het nog heel vers in het geheugen, dat dan weer wel.

Plaats reactie