Nandor schreef:Je zal het goed bedoelen hoor maar.........
N.

Nandor schreef:Je zal het goed bedoelen hoor maar.........
N.
wat nu ??? heb toch niks verkeerd gezegd? heb je het woord N¨*G*R zien passeren ofzo???Vond die commentaar echt overbodigNandor schreef:Je zal het goed bedoelen hoor maar.........
N.
Heb ik iemand begroet dan? Da's hier wel wat anders...zwartje=(schattig donker huids kleurig kindje)allen schreef:Wat een onwetendheid. Bezoek Rotterdam Kruiskade even en begroet iedereen maar met zwartje. Dan snap je snel genoeg wat Nandor bedoeld.![]()
I think so too. Mooi verwoord Rico.Rico schreef:Mannen, mooi verschil tussen de Vlaamse en Nederlandse taalcultuur.. zo kan ik nog wel wat voorbeelden opnoemen![]()
:
Thx , liggen hier nog in geval dat de 20ers af moeten....(zoals winter , lange trip,...) Dus het kan nog allemaal heXave30 schreef:I think so too. Mooi verwoord Rico.Rico schreef:Mannen, mooi verschil tussen de Vlaamse en Nederlandse taalcultuur.. zo kan ik nog wel wat voorbeelden opnoemen![]()
:
---
Back on topic.... De Racing Dynamics stonden echt bruut zo Jenia
Die velgen geven meteen warp-power? Maar ik heb wel zoiets wat Hans zegt inderdaad. Dat ding is alleen voor de volgende eigenaar interessant.Jenia schreef:Heb nu 6000km in 2 dagen gereden....Allemaal snelweg natuurlijk....Kom terug thuis... geen puntje door steenslag te vindenHans schreef:Zo'n steenslag bra heb ik nooit begrepen, je wil je motorkap beschermen, maar met dat ding erop zie je de motorkap niet. Je gebruikt dat ding dus eigenlijk zodat als je hem verkoopt de volgende eigenaar een steenslag vrije motorkap heb.
Beter?WJ schreef:BlingBling!
Die flap van ze neus af, velgen zwart/zilver spuiten en dan toch een stukkie naar beneden imo.
Dat is wat ik wou...Martijn Koevoets schreef:Ik krijg er een beetje een Donk-gevoel van:
Joost Hermens schreef:Ik moet een beetje hieraan denken.
Dit is meer mijn smaak..
Jenia schreef:deze velgjes heb ik al altijd mooi gevonden onder een 5 e34 of E39 in 18 duims....maar probleem is dat ik ze ook al op al mijn vorige 5 reeksen had staan , dus ben't een beetje beu gezien....
die airride of verlaging zou'k wel willen , maar 1 Belgische wegen zitten vol gaten en vluchtheuvels.....2 ik rij nie graag met kleine velgen , 3 airride is nog steeds niet toegestaan voor de keuring ,(heb achteraan al luchtveren , da's al iets :-p) Om die airride er elk jaar af te halen heb je massas tijd(werk nogal veel) en werkplaats nodig , ben geen Hardcore tuner, dus hou't beetje simpel heErik Stoffelsen schreef:Jenia schreef:deze velgjes heb ik al altijd mooi gevonden onder een 5 e34 of E39 in 18 duims....maar probleem is dat ik ze ook al op al mijn vorige 5 reeksen had staan , dus ben't een beetje beu gezien....
Dude, serieus... snel halen deze, of die breedset er weer onder..
Die 20 Duims zijn echt om zu kotzen.... Vind je het serieus mooi, een bigfoot?
Doe er dan een airride bij, daar hoort 't bij... Niet bij een auto die te hoog op z'n poten staat..
(Ook een kwestie van budget en smaak denk ik...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten