Vandaag GESPOT
- duifjes.com
Re: Vandaag GESPOT
Ik heb er iets tegen......weet niet wat zelfde als met R8.....
-
Tom
+1duifjes.com schreef:Ik heb er iets tegen......weet niet wat zelfde als met R8.....
- duifjes.com
Het ding zal echt superrijden etc.....maar heb toch het TT gedachte in mn hoofd kwa vormgeving wat een revolutionaire auto was destijds maar toch.....no go.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
+2Tom schreef:+1duifjes.com schreef:Ik heb er iets tegen......weet niet wat zelfde als met R8.....
- Dinkel
Alfa Junior Zagato, Lotus Esprit 2 Turbo: vanaf Veurne naar Breda.
-
Tom
onderweg:
Corvette C6 Z06
Aston Marton DB9 Volante
Corvette C6 Z06
Aston Marton DB9 Volante
- Joop
Dat zijn ook prachtige apparaten Dinkel, eindelijk weer iets 'fris' in de auto gespot lijsten...
- Adje ///M3
Vandaag een Morgan 4/4 in Eindhoven vanuit een Bentley Arnage Red Label
-
allen
Een Morgan 4/4 is zo prachtig! 8)
-
PeterB
Vandaag een Fiat Dino Spider in Amsterdam vanuit een Mercedes-Benz S400 HYBRID....Adje ///M3 schreef:Vandaag een Morgan 4/4 in Eindhoven vanuit een Bentley Arnage Red Label
- Dinkel
Bentley S2 Continental vergat ik nog, zondag nabij Charleville.
- duifjes.com
Rode Donkervoort in Hellendoorn.......ps. die rechtervoet is voor het gaspedaal.......als je die indrukt kan je de Prius makkelijk bijhouden
of ben ik zo gek???
- RJay
Rij net in hilversum door het arenapark waar ze eindelijk klaar zijn met bouwen, kom ik langs een gebouw, staan een paar executive wagens geparkeerd, je weet wel, bmw 5 serie, jaguar x of xj ofzo, dat slag.
Rij ik daarvoorbij, ziet ik aan de achterkant van dat gebouw in ene een Neus uit een garagedeur steken, maar Wat voor neus.
Damn, het is daar een ferrari garage ofzo, de neus behoorde toe aan een zwarte 599 fiorano, verder stonden er nog een paar 430 (waaronder een scuderia als ik het goed zag) en ik denk zelfs nog een scaglietti.
Ik kom er straks weer langs, dan ga ik eventjes pauze nemen en vragen of ik eventjes mag kijken, lol.
Rij ik daarvoorbij, ziet ik aan de achterkant van dat gebouw in ene een Neus uit een garagedeur steken, maar Wat voor neus.
Damn, het is daar een ferrari garage ofzo, de neus behoorde toe aan een zwarte 599 fiorano, verder stonden er nog een paar 430 (waaronder een scuderia als ik het goed zag) en ik denk zelfs nog een scaglietti.
Ik kom er straks weer langs, dan ga ik eventjes pauze nemen en vragen of ik eventjes mag kijken, lol.
- Tristan
Dat is Kroymans. 
- duifjes.com
Idd. doe een bod...ze houden uitverkoop 
- Joop
Je moet het maar net even weten, maar ze zitten er al een paar jaar... 
Valt me wel op dat ik hier in Ede minder Ferrari's zie rijden sinds de Kroymans vestiging hier dicht is...
...er staan overigens nog wel hele fraaie auto's in de showroom van de nieuwe eigenaar...
Valt me wel op dat ik hier in Ede minder Ferrari's zie rijden sinds de Kroymans vestiging hier dicht is...
...er staan overigens nog wel hele fraaie auto's in de showroom van de nieuwe eigenaar...
Laatst gewijzigd door Joop op 07 aug 2009, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
EJGT3CS
Wat een bak! :playcar:frank de jonge schreef:Picca's TT RS, gaaf ding!!!
Speciaal even gestopt zie ik!
Waar was dit?
-
Peter van den Berg
In het mekka der petrolheads, Emmen! 
- RJay
Lol, ja tot nu toe elke keer dat ik er langs kwam stond het daar helemaal afgezet met hekken e.d. ivm de werkzaamheden daar, dus nooit wat gezien, maar hoorde net ook idd dat het Kroymans is.
Was wel al eens langs die andere vestiging van ze in hilversum gereden, maar die's inmiddels gesloten denk ik.
Was wel al eens langs die andere vestiging van ze in hilversum gereden, maar die's inmiddels gesloten denk ik.
- Dinkel
Vanmiddag Nijverdal aan 't begin van het Holterbergweggetje, parking bij hotel:
"Zo'n Z coupe is wel heel gaaf he?"
"Is dat een V8?"
"Verrek, da's Rene z'n hok."
Rene zat niet op 't terras. Dat bezoekerscentrum is ook mega-interessant
"Zo'n Z coupe is wel heel gaaf he?"
"Is dat een V8?"
"Verrek, da's Rene z'n hok."
Rene zat niet op 't terras. Dat bezoekerscentrum is ook mega-interessant
- duifjes.com
Rene werkt al animator bij Woody's op de H.berg...
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
WAUW!!! Vanmiddag toen ik vanuit Rotterdam naar Roosendaal reed heb ik ongeveer 20 kilometer opgereden met een Superformance Cobra Daytona. Een grijze. Wat een schitterende !!!! machine!
Kenteken was 46-HBL-9
Edit: Foto van Autogespot geplukt:

Kenteken was 46-HBL-9
Edit: Foto van Autogespot geplukt:
-
allen
Leuk ding en klinkt machtig. Stond op een Britse bijeenkomst. 80 kilo carbon onder de motorkap en ruimte voor 6 koeien en een schaap in de kofferbak. 8)
- Joy
Tijdens een toertochtje vanmiddag een Wiesmann roadster langs het water zien staan in een dorpje. Al eens vaker gezien. Weet het plaatsje even niet.
Net richting huis iets laags en oranje wat achter me aansloot. Het bleek een Gallardo. Ik had 'm al eens vaker zien rijden, erg fraaie machine. Er achter reed een Maserati 3200 GT. Maar even voorbij laten gaan en achter aangesloten. In de Vlaketunnel ging de Gallardo een versnelling terug zoals verwacht, mooi hoor dat geluid. Even later de Maserati voorbij gestoken, hij versnelde om er nog snel tussen te voegen maar helaas het was geen 316i met M-plakplaatje
Nog even naar de Gallardo geloerd en verder eigen tempo naar huis gereden.
Net richting huis iets laags en oranje wat achter me aansloot. Het bleek een Gallardo. Ik had 'm al eens vaker zien rijden, erg fraaie machine. Er achter reed een Maserati 3200 GT. Maar even voorbij laten gaan en achter aangesloten. In de Vlaketunnel ging de Gallardo een versnelling terug zoals verwacht, mooi hoor dat geluid. Even later de Maserati voorbij gestoken, hij versnelde om er nog snel tussen te voegen maar helaas het was geen 316i met M-plakplaatje
- duifjes.com
vandaag een grote hoeveelheid priussen gespot onder df-ers.,