domeinnaam registeren
- duifjes.com
domeinnaam registeren
Is voor de mannen van Sohosted...........ik wil graag weer mijn eigen domeinnaam laten registreren etc. etc. ff. hulp nodig....
- PeerH
Re: domeinnaam registeren
PM een idee

- Jelmer850i
PM misschien handiger of hun url...
- ADV
Jacco,
Gewoon even naar hun website gaan en de bestelwizard volgen. Als je er niet al teveel op wil zetten kan je gewoon pakket 1 nemen. Achteraf kan je altijd upgraden, je hoeft alleen dan de meerprijs over de resterende maanden te betalen.
Als je hulp hierbij nodig hebt moet je me maar ff op msn toevoegen (A)
Gewoon even naar hun website gaan en de bestelwizard volgen. Als je er niet al teveel op wil zetten kan je gewoon pakket 1 nemen. Achteraf kan je altijd upgraden, je hoeft alleen dan de meerprijs over de resterende maanden te betalen.
Als je hulp hierbij nodig hebt moet je me maar ff op msn toevoegen (A)
- Michel P
http://www.mijndomein.nl/?rf=10352&gcli ... 3godb1Lidg" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Ahh Jacco gaat http://www.transsexualhorselovers.com" onclick="window.open(this.href);return false; weer registreren 
- Maus335i
Welke hulp heb je nodig jacco? 
-
René130i
Kan iemand Michel P bannen?

- Snipe
Het ligt eraan wat je met je domeinnaam wil doen. Ga je een website opzetten, dan is SoHosted prima. Wil je alleen je domeinnaam registreren en die bijvoorbeeld doorlinken naar je Hyves, LinkedIn of weet ik veel wat, dan heb ik nog even gemist of en hoe dat kan bij SoHosted.
Groeten,
Snipe
(tevreden SoHosted-klant)
Groeten,
Snipe
(tevreden SoHosted-klant)
- duifjes.com
Ja wil een websitetje opzetten....duifjes.com *(maar die bestaat al...) duifjes.nu ofzo en dan lekkere onzin site maken.
- Snipe
Ik ben benieuwd.
Gelijk even registreren op sohosted.com. Het regent de laatste tijd sites van DF'ers.
Gelijk even registreren op sohosted.com. Het regent de laatste tijd sites van DF'ers.
-
steve smith
Heb een paar dingetjes bij http://www.servage.net" onclick="window.open(this.href);return false;, waaronder een paar in de toekomst wellicht handige domeinnamen. Ben er tot nu toe best happy mee.
- Snipe
Ik had het eerst altijd bij YourHosting. Goedkoop en makkelijk in te stellen, ook extra domeinnamen. Wel veel downtime en slechte klantenservice.
- Maus335i
Ik speel even advocaat van de duivel.. maar heb je al eens geprobeerd in het Nederlands met ze te bellen of emailen als er iets mis is? :p Ik lees ook even de Algemene Voorwaarden door... Heb je dit ook gelezen?steve smith schreef:Heb een paar dingetjes bij http://www.servage.net" onclick="window.open(this.href);return false;, waaronder een paar in de toekomst wellicht handige domeinnamen. Ben er tot nu toe best happy mee.
Met andere woorden, je krijgt een mega bult dataverkeer en schijfruimte per maand, maar je mag niets anders hosten dan websitebestanden, email en content van gehoste websites (zoals gifjes, flashbanners en dat soort geneuzel). Officieel mag je dus NIET bijvoorbeeld privé foto's backuppen of even wat belangrijke bestanden van werk op internet (afgeschermd) zetten. Overtreding resulteert in een rekening achteraf, afsluiting of stopzetting van de gehele dienstverlening.Disk space is intended for normal use only, and is limited to Web files, e-mail and content of the hosted Web sites, not for storage of media or other data. Disk space may not be used as offsite storage (e.g. remote backups) for electronic files or for third party electronic mail or FTP hosts.
One.com kan je ook soort van onbeperkt dataverkeer en schijfruimte krijgen, maar ook daar mag je alleen websitegerelateerde content hosten en geen backups van eigen bestanden of alles wat daar op lijkt. Dat addertje kennen wij dan weer niet
- Snipe
Dat je veel webspace hebt is dan wel weer praktisch. Ik denk dat je daar niet snel tegen de grenzen aan zult komen.
- Berthil
Ik gebruik http://www.hostnet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ik heb er een VPS voor 30 websites, aanvragen,, instellen e.d. allemaal online en dus heel snel.
Je moet alleen de helpdesk betalen als je zelf wat verprutst hebt en hun hulp wilt inschakelen.
Ik heb er een VPS voor 30 websites, aanvragen,, instellen e.d. allemaal online en dus heel snel.
Je moet alleen de helpdesk betalen als je zelf wat verprutst hebt en hun hulp wilt inschakelen.
- duifjes.com
Als ik zover ben doe ik het gewoon via Sowasted.nl @ lijkt me wel zo oke....df <>df
-
Metchu
hahaha sowasted :twisted:

- Maus335i
orgineel 
- duifjes.com
nee maar klinkt gewoon lekker.... 
- Tom V
Mwah, ik ben erg tevreden over Sohosted en dat is niet omdat ze hier toevallig op het forum zitten.
-
Roy
Heb er sinds een maandje ofzo ook een domein en is inderdaad prima. Goede prijs, goed webpanel en snel voor elkaar allemaal 
- Jelmer850i
Qua hosting is er gewoon mega veel aanbod, en voorral de service is vaak een problematisch iets.
Laatst ook een klant, die vond dat mijn domeinnamen duur waren, goed, wat betaalde hij, 2,50 per jaar, ik
Aangezien mijn inkoopbedrag >4x zo duur is.
Echter wat blijkt, hij moest dan wel weer het domein voor 5 jaar gelijk vast zetten, wat weer voordeel oplevert.
Verder was dit gehost bij een grote partij, die veel registreren en dus ook veel korting krijgen.
Soms wordt zo'n domeinnaam ook nog niet eens op je eigen naam gezet...
Laatst ook een klant, die vond dat mijn domeinnamen duur waren, goed, wat betaalde hij, 2,50 per jaar, ik
Aangezien mijn inkoopbedrag >4x zo duur is.
Echter wat blijkt, hij moest dan wel weer het domein voor 5 jaar gelijk vast zetten, wat weer voordeel oplevert.
Verder was dit gehost bij een grote partij, die veel registreren en dus ook veel korting krijgen.
Soms wordt zo'n domeinnaam ook nog niet eens op je eigen naam gezet...
- Maus335i
Jelmer, die domeinnamen worden ergens anders weer terugverdiend. Pak bijvoorbeeld yourhosting die 4,50 per jaar voor een .nl domein vraagt (bij 5 jarig contract), maar waarbij de hosting ook 2,50 per maand kost. Daar krijg je dan 5 MB schijfruimte voor en 500 MB dataverkeer. Per GB dat je over je limiet gaat krijg je narekening van 2,50 euro.
Altijd naar het totaalpakketje kijken en de voorwaarden even doorsnuffelen. Ook belangrijk zijn de pakketspecificaties, zo is het vaak dat je bij de goedkoopste pakketten geen MySQL en/of PHP krijgt, waar ruim 99,9% van de op internet bestaande websites op draaien. Om dit dan wel te krijgen moet je een duurder pakket nemen.
Ik hou daar niet zo van, maar BMW & Audi doen het ook
Het goedkoopste model zit ook niets standaard op.
Altijd naar het totaalpakketje kijken en de voorwaarden even doorsnuffelen. Ook belangrijk zijn de pakketspecificaties, zo is het vaak dat je bij de goedkoopste pakketten geen MySQL en/of PHP krijgt, waar ruim 99,9% van de op internet bestaande websites op draaien. Om dit dan wel te krijgen moet je een duurder pakket nemen.
Ik hou daar niet zo van, maar BMW & Audi doen het ook
- Snipe
Toch heeft yourhosting ook wel weer voordelen. Het werkt heel eenvoudig en je kunt iedere domeinnaam naar iedere gewenste locatie laten verwijzen.
Bij SoHosted heb je er eigenlijk weinig aan om meerdere domeinnamen te hebben, omdat ze allemaal op dezelfde plek uitkomen.
Normaal gesproken zou je een .nl-domein hebben en een .com op je Engelse site uit laten komen, bij SoHosted zit je dan direct aan twee hostingpakketten vast. Bij een site in een andere taal is dat nog wel te doen, maar als je gewoon een extra domeinnaam op je NL-site hebt is dat gewoon onpraktisch.
Zo heb ik bijvoorbeeld http://www.youngtimerblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en als extra domeinnaam http://www.youngtimerassociation.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Het is me een raadsel waarom ik die domeinnaam niet zo in kan stellen dat je direct op http://www.youngtimerassociation.net/in ... sociation/" onclick="window.open(this.href);return false;. Dat is toch gewoon onhandig?
Bij SoHosted heb je er eigenlijk weinig aan om meerdere domeinnamen te hebben, omdat ze allemaal op dezelfde plek uitkomen.
Normaal gesproken zou je een .nl-domein hebben en een .com op je Engelse site uit laten komen, bij SoHosted zit je dan direct aan twee hostingpakketten vast. Bij een site in een andere taal is dat nog wel te doen, maar als je gewoon een extra domeinnaam op je NL-site hebt is dat gewoon onpraktisch.
Zo heb ik bijvoorbeeld http://www.youngtimerblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en als extra domeinnaam http://www.youngtimerassociation.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Het is me een raadsel waarom ik die domeinnaam niet zo in kan stellen dat je direct op http://www.youngtimerassociation.net/in ... sociation/" onclick="window.open(this.href);return false;. Dat is toch gewoon onhandig?