Downforce Trailer betrokken bij kettingbotsing in Belgie

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
steve smith

Re: Downforce Trailer betrokken bij kettingbotsing in Belgie

Bericht door steve smith » 05 aug 2009, 20:34

Downforce Dennis schreef: Ik wou ook gaan, maar hoe dichter ik bij de cabine kwam en het gekweel van de chauffeur hoorde, zoveel te meer schrik ik kreeg. Toen ik zag dat er al een 2 chauffeurs hem aan het bevrijden waren en hij niet echt in levensgevaar was heb ik me omgedraait. Call me chickenshit, maar daar kan ik echt niet tegen.
Don't worry.

Heb na ongevallen op de Ring ook weleens over de vangrail staan nekken. Ben liever degene die de baan afzekert dan degene die de reanimatie doet. Maar als het mot dan mot het, en heb zo'n vermoeden dat het bij u niet anders is.

RVV

Bericht door RVV » 05 aug 2009, 20:52

Zaten de 130i's nou wel of niet in de trailer?

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 05 aug 2009, 21:05

@ Dennis en Bjorn ook hier nog een keer: Ik ben heel blij dat jullie niet teveel mankeren! Goed ook dat jullie je verhaal hier posten.
De materiele schade vergeten we snel. Komende weken kijken we rustig hoe we verder moeten. Daar is geen haast mee.
Voor de eerstvolgende races op Zandvoort hebben we zo wie zo onze oude vertrouwde sneltentjes nog. "Back to basic".

Downforce Bjorn

Bericht door Downforce Bjorn » 05 aug 2009, 21:09

Rico schreef:Zaten de 130i's nou wel of niet in de trailer?
Rico, er zat één 130i in de trailer samen met de mini cooper en de drift e34.

Voor zover wij konden zien door de opengesplijte achterklep is er met de autos weinig tot niets aan de hand. We konden natuurlijk wel alleen maar de achterkant van de achterste auto (een 130i) zien. De achteropkomende vrachtwagen heeft vooral schade aangericht aan de onderste verdieping van de trailer. . Ik ga hier verder niet veel meer over zeggen aangezien er expertises moeten komen etc.

De autos waar we DSC mee rijden (ex McG) staan gewoon in Oud-Gastel in de werkplaats.

Bjorn

Downforce Bjorn

Bericht door Downforce Bjorn » 05 aug 2009, 21:11

DownforceJan schreef:@ Dennis en Bjorn ook hier nog een keer: Ik ben heel blij dat jullie niet teveel mankeren! Goed ook dat jullie je verhaal hier posten.
De materiele schade vergeten we snel. Komende weken kijken we rustig hoe we verder moeten. Daar is geen haast mee.
Voor de eerstvolgende races op Zandvoort hebben we zo wie zo onze oude vertrouwde sneltentjes nog. "Back to basic".
Jan, bedankt!

Inderdaad, stoffelijke schade is gewoon bijna nihil. Ik voel wel dat ik morgen, op mijn verjaardag :drinking: , niet te veel zal moeten rondspringen. De stijfheid begint toe te slaan.

De rest loopt wel weer los!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 05 aug 2009, 21:12

Downforce Bjorn schreef:
DownforceJan schreef:@ Dennis en Bjorn ook hier nog een keer: Ik ben heel blij dat jullie niet teveel mankeren! Goed ook dat jullie je verhaal hier posten.
Jan, bedankt!

Inderdaad, stoffelijke schade is gewoon bijna nihil. Ik voel wel dat ik morgen, op mijn verjaardag :drinking: , niet te veel zal moeten rondspringen. De stijfheid begint toe te slaan.

De rest loopt wel weer los!
Waar is het feestje morgen :?: :beer:

RVV

Bericht door RVV » 05 aug 2009, 21:13

Dat is dan een geluk bij een ongeluk, jongens ik ben echt blij dat jullie niks ernstigs mankeren.

Peric

Bericht door Peric » 05 aug 2009, 21:23

Sodeknetters zeg!
Goed dat de jongens niets hebben.
Sterkte met de nasleep.

En Björn, alvast gefeliciteerd met je verjaardag. :beer:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 05 aug 2009, 21:57

Sterkte mannen!

HSR

Bericht door HSR » 05 aug 2009, 21:59

Heftige bedoeling heren! Ben vanzelfsprekend erg blij dat er verder geen ernstig lichamelijk letsel is. Hopen dat de verzekering niet al te dwars gaat liggen en dat we een mooie nieuwe trekker kunnen scoren.

Om Jitse nog even te quote '' Gvd een week geleden die voorruit gepoetst! ''. :wink:

Hier nog wat voorzetjes:

Afbeelding

Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 05 aug 2009, 22:02

Er staat een mooie racecombinatie te koop van het rhesus wyzonol team.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 05 aug 2009, 22:13

Die zwarte lijkt me wel wat......heeft hij eindelijke een echt truckje :playcar:

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 05 aug 2009, 22:19

GVD, wat een verschrikkelijk ongeluk! Bjorn en Dennis, wat een geluk bij een ongeluk dat jullie er zo zijn afgekomen. Heel veel sterkte de komende tijd, dit soort dingen komen hard aan. Jan, succes met de afhandeling. De financiele ellende is altijd naar, maar het belangrijkste is dat de jongens ok zijn. Top dat jullie alweer een nieuwe trekker aan het zoeken zijn. That's the sprit!

GTRene

Bericht door GTRene » 05 aug 2009, 22:20

lees dit nu pas...

sodekneiters wat klote maar wat een geluk dat jullie niks mankeren...dat was maar net "goed" gegaan met jullie...en wat zonde ook van al jullie werk en die supergafe truck e.d.

Heel veel sterkte aan het DownForce team gewenst, en hopelijk vele overwinningen net als jullie dit weer zullen overwinnen :thumbup:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 05 aug 2009, 22:44

Aan de bestuurders van de truck: Goed om te horen dat jullie zo goed als ongedeerd zijn. Toch wil ik jullie een tip geven, en dat is om een goede nachtrust te pakken en morgen goed uit kijken. M'n zwager heeft enkele maanden terug ook een redelijk ernstig/gevaarlijk ongeluk gehad in België waar het net goed mee is gegaan. Het leek alsof er niks aan de hand was, maar de dag erna kreeg hij alsnog de 'klap' te verwerken, aangezien hij ineens van zijn stokje ging (buiten westen).

Beterschap!, en ook alvast sterkte met de bureaucratische rompslomp die te wachten staat.

Robert Geux

Bericht door Robert Geux » 05 aug 2009, 22:54

Damn. :shock:

Klinkt afgezaagd, maar ik ben erg blij dat Dennis en Bjorn OK zijn.

Sterkte toegewenst aan alle betrokkenen.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 05 aug 2009, 23:41

Als je de foto ziet van de achterkant van de trailer die in Dennis zijn cabine steekt, dan had het inderdaad een haar gescheeld of het was rampzalig geweest......

Grtz,Hans

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 06 aug 2009, 00:06

Downforce Hans schreef:Als je de foto ziet van de achterkant van de trailer die in Dennis zijn cabine steekt, dan had het inderdaad een haar gescheeld of het was rampzalig geweest......

Grtz,Hans
Bij het zien van de foto's die Bjorn vand e trekker heeft gemaakt krijg je inderdaad de rillingen. Daar zijn evrder geen woorden bij nodig.
Bjorn/Dennis, hebben jullie er bezwaar tegen als ze hier gepost worden? Als jullie dat i.v.m. mogelijke reacties liever niet willen, heb ik daar ook begrip voor.

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 06 aug 2009, 00:08

hugo schreef:Heftige bedoeling heren! Ben vanzelfsprekend erg blij dat er verder geen ernstig lichamelijk letsel is. Hopen dat de verzekering niet al te dwars gaat liggen en dat we een mooie nieuwe trekker kunnen scoren.

Om Jitse nog even te quote '' Gvd een week geleden die voorruit gepoetst! ''. :wink:

Hier nog wat voorzetjes:

Afbeelding

Afbeelding
Wat een super gaaf ding. :thumbup:
Waar staat deze te koop? :hmmm:
Ik verkoop mijn huis en ga meteen mijn CE halen..........

RVV

Bericht door RVV » 06 aug 2009, 00:14

DownforceJan schreef:
Downforce Hans schreef:Als je de foto ziet van de achterkant van de trailer die in Dennis zijn cabine steekt, dan had het inderdaad een haar gescheeld of het was rampzalig geweest......

Grtz,Hans
Bij het zien van de foto's die Bjorn vand e trekker heeft gemaakt krijg je inderdaad de rillingen. Daar zijn evrder geen woorden bij nodig.
Bjorn/Dennis, hebben jullie er bezwaar tegen als ze hier gepost worden? Als jullie dat i.v.m. mogelijke reacties liever niet willen, heb ik daar ook begrip voor.

Jan ik heb net de foto's van Peter ontvangen.. BIZAR om te zien .. en helemaal BIZAR om te zien welke auto op die trailer staat. :bag:

Downforce Bjorn

Bericht door Downforce Bjorn » 06 aug 2009, 00:32

DownforceJan schreef:

Grtz,Hans
Jan

Ga gerust je gang, geen enkel bezwaar.

Als het uit de hand moest lopen, wat ik niet verwacht, kunnen ze nog altijd weer verwijderd worden.

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 06 aug 2009, 00:53

Deze foto's spreken voor zich.
scania5.jpg
scania5.jpg (226.83 KiB) 1996 keer bekeken
scania4.jpg
scania4.jpg (466.61 KiB) 1995 keer bekeken
scania2.jpg
scania2.jpg (249.27 KiB) 2905 keer bekeken

Tom V

Bericht door Tom V » 06 aug 2009, 00:55

Omg, heftig. Als je dat zo ziet lijkt het erop dat er bij beide een engeltje op de schouder heeft meegereden, gelukkig.

Metchu

Bericht door Metchu » 06 aug 2009, 00:55

pffffffffffffffffffffffffffffffff :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

jongens, komende tijd geen staatslot kopen... jullie geluk hebben jullie vandaag aanzienlijk gebruikt denk ik

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 06 aug 2009, 00:58

:shock: :shock: :shock: Alle mazzel van de wereld gehad!

Plaats reactie