Sorry dat ik dit ff afschiet, maar een heel eventment op poten ztten voor tracks die om de hoek liggen lijkt me vrij zinloos. En logistiek is het ook niet echt reeel. Het is misschien wel dichter bij huis, maar Spa-Ring is met trailer gewoon dik anderhalf uur sturen, Ring-Hockenheim nog 3 uur verder. N'ring en Spa zijn net als CPZ en Zolder ongeveer "thuiscircuits" dus die kun je op elk moment rijden. Qua inschrijvingen gaat dat dus ook pet zijn.Ti-Tourist (Erik) schreef: Bij suggesties lijkt me de enige grens de eigen fantasie. Mijn weekje (iets dichter bij huis):
- Spa-Francorchamps
- TF op de Ring
- L'Anneau du Rhin
- Hockenheim
- Lausitzring (da's wel weer een eindje)
@ Jan, GB: Mag ik bij deze een beleefde suggestie doen voor Cadwell Park?
GB kun je trouwens overwegen om ook gewoon een RMA dagje in het programma op te nemen, drukt kosten en wordt keurig gereden. "Prive" tracks zijn natuurlijk wel lekker maar wellicht niet altijd nodig. Betaalde voor de Alfa op Snetterton bij RMA 190 pond per auto plus 100 voor een tweede bestuurder. Zou er zelf i.i.g. geen enkel bezwaar tegen hebben als de tweede of derde dag een commerciele dag van een goede lokale aanbieder is, de eerste dag wil je wellicht wel "eigen" houden om een eventuele nieuweling op gang te helpen. Heb eventueel nog wel een local contact daar voor je met een hoop ingangen bij de tracks. Vind dat idee van een dag ertussen wel lekker, al is twee dagen achter elkaar ook OK, indien een kleine tussenliggende afstand.
Hoop wel dat je pas volgend jaar weer een week organiseert, dit jaat nog eentje gaat mij waarschijnlijk niet lukken. Volgend jaar lijkt me super!