Porsche Centrum Twente nieuwe auto's
- cooldragon
Porsche Centrum Twente nieuwe auto's
Check de site.
Er staan hier enkele splinternieuwe, redelijk uitgeruste wagens te koop (bij navraag bij de dealer schijnen dit auto's te zijn van een bestelling van de Deense importeur die niet is doorgegaan) splinternieuw, enkele wel verjaarde modellen, zoals de 911's, maar wel aangeboden voor onder de kale basisprijs van de auto's!
http://www.porscheservicecentrumtwente. ... d-gebruikt" onclick="window.open(this.href);return false;
De Carrera S heeft mijn interesse gewekt!!!
Daarnaast nog:
997 Carrera 4S
Cayenne S
997 turbo
Cayman S
Boxster S
Auto's zijn vorige week op kenteken gezet.
Zouden hier addertjes onder het gras zitten?(lijkt me sterk bij nieuwe auto's met fabrieksgarantie)
Wat eventueel nog zou meespelen is het feit dat er een kans is dat sommige auto's nogal een tijd stilgestaan zouden kunnen hebben (heb de produktiedatum even nagevraagd)
Nog steeds geen broodjes die je zomaar even koopt, maar die Carrera S voor die prijs...dat je zie je toch niet vaak?
Er staan hier enkele splinternieuwe, redelijk uitgeruste wagens te koop (bij navraag bij de dealer schijnen dit auto's te zijn van een bestelling van de Deense importeur die niet is doorgegaan) splinternieuw, enkele wel verjaarde modellen, zoals de 911's, maar wel aangeboden voor onder de kale basisprijs van de auto's!
http://www.porscheservicecentrumtwente. ... d-gebruikt" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarnaast nog:
997 Carrera 4S
Cayenne S
997 turbo
Cayman S
Boxster S
Zouden hier addertjes onder het gras zitten?(lijkt me sterk bij nieuwe auto's met fabrieksgarantie)
Wat eventueel nog zou meespelen is het feit dat er een kans is dat sommige auto's nogal een tijd stilgestaan zouden kunnen hebben (heb de produktiedatum even nagevraagd)
Nog steeds geen broodjes die je zomaar even koopt, maar die Carrera S voor die prijs...dat je zie je toch niet vaak?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche Centrum Twente nieuwe auto's
Doe mij die 997 Turbo maar......................... 
- cooldragon
cooldragon schreef:Check de site.
Daarnaast nog:
997 Carrera 4S
Cayenne S
997 turbo
Cayman S
Boxster S
Nog steeds geen broodjes die je zomaar even koopt, maar o.a. die Carrera S voor die prijs...dat je zie je toch niet vaak?Of vinden jullie het allemaal wel meevallen met hun vraagprijzen?
-
Rupie
Nog een paar auto's verkopen, en ik ben er 
- Knot
Verbaas me wel over de 2e hands prijzen verder.. blijft bijvoorbeeld aardig geld voor 1994.... 37k!
- Ravin ///M
Collega, kijk je ook wel eens over de grens? De Duitsers worden des te interessanter met de nieuwe BPM regeling (marktwaarde vs. nieuwwaarde voor bepaling!).cooldragon schreef: Nog steeds geen broodjes die je zomaar even koopt, maar die Carrera S voor die prijs...dat je zie je toch niet vaak?
- Tristan
Heb ik ook al gezegd tegen 'm.Ravin ///M schreef:Collega, kijk je ook wel eens over de grens? De Duitsers worden des te interessanter met de nieuwe BPM regeling (marktwaarde vs. nieuwwaarde voor bepaling!).cooldragon schreef: Nog steeds geen broodjes die je zomaar even koopt, maar die Carrera S voor die prijs...dat je zie je toch niet vaak?
- Joop
Als mensen de 993 als de laatste 'echte' Porsche 911 gaan beschouwen blijft de prijs kunstmatig hoog. Blijft gewoon serieus veel geld. Voor dat geld koop je ook gewoon de vier jaar jongere 996 die ook in het rijtje staat (weliswaar watergekoeld en van het neusje moet je ook maar houden, maar is toch de betere auto...).Knot schreef:Verbaas me wel over de 2e hands prijzen verder.. blijft bijvoorbeeld aardig geld voor 1994.... 37k!
De 993 blijf ik overigens qua vorm wel de mooiste vinden samen met de laatste, de 997 (voor de facelift)...
-
Tom
996 de betere auto? Ik begreep van een Porsche verkoper dat de normale Carrera blokken juist bagger zijn. Zeker van de eerste serie.Joop schreef: (weliswaar watergekoeld en van het neusje moet je ook maar houden, maar is toch de betere auto...).
- RVV
993, zoveel geld ? zelfs 66900 zie ik staan voor een 1996 model.. never nooit niet..
- Tristan
Schrijft wel weinig af met een 993.Rico schreef:993, zoveel geld ? zelfs 66900 zie ik staan voor een 1996 model.. never nooit niet..
-
Rupie
Tot je 'm in de vangrail zet 
- Tristan
Dat is altijd zonde.Ruben schreef:Tot je 'm in de vangrail zet
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Achteruit de strontbult in natuurlijk....................................tot zo ver het landelijke ritje............ 
- cooldragon
Net bericht gehad over de productiedatum, die was eind 2007, modeljaar 2008. Die auto heeft dus in minstens anderhalf jaar tijd 41km gereden, kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat goed is voor zo'n auto....
Ik zal er toch nog wel een keertje gaan kijken en op aanraden van Tris en Ravin ook ff Duitsland checken, maar.....
Hoe zit het met garantie? Fabrieksgarantie heb je dan wel, maar wie is de tussenpersoon die het gaat oplossen als er iets is?
Kan me voorstellen dat PON of dealers niet zitten te wachten op garantiewerkzaamheden die ze moeten vegoeden op een in Duitsland gekochte (ook al nieuwe) auto...
(Net zoiets als patienten die hun hele gebit binnen een week laten verbouwen in Thailand, Turkije oid voor de helft van de prijs, maar daarna met door die behandeling veroorzaakte pijnklachten komen die wij hier in NL voor hun mogen oplossen......
)
Of heeft Porsche daar een Europese regeling voor?
Op zich is een ritje naar net over de grens ook geen probleem, maar wordt wel een probleem als in worst case, je auto niet meer rijdt....
Ik zal er toch nog wel een keertje gaan kijken en op aanraden van Tris en Ravin ook ff Duitsland checken, maar.....
Hoe zit het met garantie? Fabrieksgarantie heb je dan wel, maar wie is de tussenpersoon die het gaat oplossen als er iets is?
Kan me voorstellen dat PON of dealers niet zitten te wachten op garantiewerkzaamheden die ze moeten vegoeden op een in Duitsland gekochte (ook al nieuwe) auto...
(Net zoiets als patienten die hun hele gebit binnen een week laten verbouwen in Thailand, Turkije oid voor de helft van de prijs, maar daarna met door die behandeling veroorzaakte pijnklachten komen die wij hier in NL voor hun mogen oplossen......
Op zich is een ritje naar net over de grens ook geen probleem, maar wordt wel een probleem als in worst case, je auto niet meer rijdt....
- Niall
Garantie is in principe europawijd. Maar beste is in zo een situatie omdat duidelijk op papier te laten zetten
- duifjes.com
Garantie is Europees *(en zelfs soms wereldwijd) dus een dealer is ten allertijde in geheel Europa verplicht om garantieafhandeling te doen! Had laatst een BMW dealer aan de telefoon voor een relatie van me die wilde geen garantie verlenen omdat de BMW uit Duitsland kwam....ik vroeg toen waar de auto's uit zijn showroom vandaan kwamencooldragon schreef:Net bericht gehad over de productiedatum, die was eind 2007, modeljaar 2008. Die auto heeft dus in minstens anderhalf jaar tijd 41km gereden, kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat goed is voor zo'n auto....
(Net zoiets als patienten die hun hele gebit binnen een week laten verbouwen in Thailand, Turkije oid voor de helft van de prijs, maar daarna met door die behandeling veroorzaakte pijnklachten komen die wij hier in NL voor hun mogen oplossen......)
- Maus335i
Hahaha, er leven soms een paar simpele zielen op deze planeet... Zie het al helemaal voor me, bek vol tanden "ehhh ja die komen ook uit duitsland"duifjes.com schreef:Had laatst een BMW dealer aan de telefoon voor een relatie van me die wilde geen garantie verlenen omdat de BMW uit Duitsland kwam....ik vroeg toen waar de auto's uit zijn showroom vandaan kwamen
Maar is idd Europese garantie.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Klopt, ik heb ooit heel ff gekeken naar een 996 (99-er C4, staat nog steeds bij Theo Jansen zag ik). Toen wees Niels mij op wat verhalen op een Porsche-forum. Wordt je niet vrolijk van, die blokjes schijnen zo te kunnen ploffen zo rond de 100kkm. "Men" (Porsche) weet ervan maar geeft niet thuis. Horror verhalen vond ik het en ben er gelijk maar vanaf gestaptTom schreef:996 de betere auto? Ik begreep van een Porsche verkoper dat de normale Carrera blokken juist bagger zijn. Zeker van de eerste serie.Joop schreef: (weliswaar watergekoeld en van het neusje moet je ook maar houden, maar is toch de betere auto...).
- Kasteel
Treft idd vooral de mk1 996 (non turbo/gt3/gt2).
- Tristan
Klopt, en ook de oliekeerringen gaan vaak stuk. De keerring is opzich niet duur maar het motorblok moet er onder vandaan. :o Dat was iig het geval bij mij pa z'n '00 C2.
- Joop
Krijg zelf eigenlijk ook andere verhalen door (o.a. via het Engelse blad '911 & Porsche World' die ik maandelijks van voor toch achteren en terug doorspit)...
...maar vind het wel even interessante materie, waar ik me even iets meer in moet gaan verdiepen dan.
De 993 is wel echt nagenoeg bullit-proof. En is vergeleken met de 964 echt een simpele auto geworden, technisch gezien. Als er iets aan stuk gaat is relatief makkelijk te fixen/vervangen.
...maar vind het wel even interessante materie, waar ik me even iets meer in moet gaan verdiepen dan.
De 993 is wel echt nagenoeg bullit-proof. En is vergeleken met de 964 echt een simpele auto geworden, technisch gezien. Als er iets aan stuk gaat is relatief makkelijk te fixen/vervangen.
- Collin Bello
Haha jij aan de Porsche??
Die S is wel mooi, maar weenie of die nou zo "goedkoop" is.
Hoe ist met de mrs??
C
Die S is wel mooi, maar weenie of die nou zo "goedkoop" is.
Hoe ist met de mrs??
C
- cooldragon
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan he?(ehmm zeg je dat zo?)
- Kasteel
Volgens mij is €119k vraagprijs helemaal niet zo gek voor een 'nieuwe' 997 Carrera S, auto is best wel compleet en gok dat als je deze zo nieuw samenstelt snel door de €140k gaat.