waardedaling auto's
-
waardedaling auto's
http://www.vroemm.nl/waardedaling" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt dit lijstje een beetje?
Klopt dit lijstje een beetje?
Laatst gewijzigd door Rupie op 04 aug 2009, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- duifjes.com
Re: En Jacco, wat vinden we hier van?
Nee totaal niet....er zitten een aantal auto's bij waarvan ik denk 

- duifjes.com
Re: En Jacco, wat vinden we hier van?
Niet om arrogant te doen maar in de handel heeft Toyota nog steeds de hoogste restwaarde in bijna alle klasse's , Avensis heeft vorig jaar wel een behoorlijk tik gehad maar die was overrated.....maar nivo ligt nog steeds op Passat...
Hoogste restwaarde van alle auto's is en blijft de Aygo daarna de 107, C1 en de Panda.
In de kleine klasse is alles wel redelijk waardevast...koreanen iets minder maar nog wel goed.
Alfa 147 boven de Mini.....no way....
En een Voyager boven de Corolla en de Avensis is vast op 1 april bedacht
Vectra is draaaaaamaaaaatisch dus echt niet boven de eigenlijk alle auto's
etc
etc.
Hoogste restwaarde van alle auto's is en blijft de Aygo daarna de 107, C1 en de Panda.
In de kleine klasse is alles wel redelijk waardevast...koreanen iets minder maar nog wel goed.
Alfa 147 boven de Mini.....no way....
En een Voyager boven de Corolla en de Avensis is vast op 1 april bedacht
Vectra is draaaaaamaaaaatisch dus echt niet boven de eigenlijk alle auto's
etc
etc.
-
Re: waardedaling auto's
topic titel ff aangepast, jouw aandacht heb ik al gepakt 

- Niels v D
Het gaat om de waardedaling he Jacco, niet om de restwaarde.
- duifjes.com
Weet ik maar zelfs dan klopt het niet.....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik begrijp die site als volgt: In dec 2008 had een fiat bravo een waarde van 750 euro, mei 2009 een waarde van 727 en een halve euro, 3% minder dus LOL:)
Ik denk dat er meer aan ´klopt´ (met het nodige natte vingerwerk)dan jij nu ziet Jacco.
Ik denk dat er meer aan ´klopt´ (met het nodige natte vingerwerk)dan jij nu ziet Jacco.

- duifjes.com

ps. natte vingerwerk doe ik niet.....zijn gewoon wekelijkse lijsten ed. die ik lees wat auto';s doen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Geloof ik best. Maar een Voyager die in de periode van bijv 30k met 10% naar 27k zakt of een Avensis van 18k die in diezelfde periode ook met dik 10% zakt naar 16k ofzo zakt, zakt de Voyager qua bedrag meer....duifjes.com schreef:![]()
ps. natte vingerwerk doe ik niet.....zijn gewoon wekelijkse lijsten ed. die ik lees wat auto';s doen.
of zie ik ´t nu zo raar

- Hielke
Idiote lijsten. Ze gaan zeker van de vraagprijzen uit. Dat wat er in dec. 2008 stond bleef er dan tot mei 2009 mooi staan als de verkoper weigerde verder in prijs te zakken. Zoiets?Robin schreef:Ik begrijp die site als volgt: In dec 2008 had een fiat bravo een waarde van 750 euro, mei 2009 een waarde van 727 en een halve euro, 3% minder dus LOL:)
De geringe waardedaling van de Bravo klopt dan weer wel. Dat weet ik uit ervaring. Vorig jaar kreeg ik er nog een nuts, 3 marsen, en een MacFluffy voor en nu een nuts, 3 marsen en een grote softijs

Kijk maar uit, voor je het weet bieden ze een breezerHielke schreef:Idiote lijsten. Ze gaan zeker van de vraagprijzen uit. Dat wat er in dec. 2008 stond bleef er dan tot mei 2009 mooi staan als de verkoper weigerde verder in prijs te zakken. Zoiets?Robin schreef:Ik begrijp die site als volgt: In dec 2008 had een fiat bravo een waarde van 750 euro, mei 2009 een waarde van 727 en een halve euro, 3% minder dus LOL:)
De geringe waardedaling van de Bravo klopt dan weer wel. Dat weet ik uit ervaring. Vorig jaar kreeg ik er nog een nuts, 3 marsen, en een MacFluffy voor en nu een nuts, 3 marsen en een grote softijs