'''Zelfverdediging'' en eigenfamilie/-dom ''beschermen''

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ravin ///M

Re: '''Zelfverdediging'' en eigenfamilie/-dom ''beschermen''

Bericht door Ravin ///M » 04 aug 2009, 10:36

Ja wil ik ook, maar die koekebakker die durft niet af te spreken en hij heeft steeds een andere smoes.

GTRene

Bericht door GTRene » 04 aug 2009, 10:51

Ravin ///M schreef:Ja wil ik ook, maar die koekebakker die durft niet af te spreken en hij heeft steeds een andere smoes.
hm, wat een politie...daar zijn we trots op, misschien moet je iemand anders als stro-man inzetten voor die lap-top endan die vent als het jou laptop is inpakken inbinden en afleveren met alle bewijzen op een presenteerblaadje en z'n mond dichtgeplakt want stel dat ie zegt van ik weet van niks of wat anders dan staat ie zo weer op straat, immers een crimineel (brutaal mens heeft de halve wereld) krijgt rechten toegeworpen terwijl jij als benadeelde je recht maar moet zien te halen/krijgen.

diep diep triest...tis niet overal zo, maar inderdaad wel op veel politie bureaus helaas...

die laptop is te weinig waard...en de verzekering betaald wel of niet, case closed voor hen.

RVV

Bericht door RVV » 04 aug 2009, 10:52

Vriend ofzo vragen.. via omweg benaderen..

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 04 aug 2009, 13:57

iemand anders afspraak laten maken, samen erheen *(heb je het serienummer dmv aankoopbon ed? anders is het lastig en kun je zelf dief worden)....controleren, meenemen en afscheidskadootje geven :mrgreen:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 04 aug 2009, 15:46

Ravin,

Woont de verkoper in de buurt van Arnhem, omliggende plaats? Ik zou er toch op af gaan, kijken of hij wilt afspreken maar niet forceren, dat wekt argwaan en jaag je hem mee weg.
Ben benieuwd hoe het afloopt :mrgreen:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 04 aug 2009, 16:52

Nee niet in Arnhem, maar de afstand is geen probleem.

Maar wat ik vooral wilde zeggen is; (vragen) wat heb je nu precies aan de politie,
en aan wie is zij verantwoording schuldig bij zo'n wanprestatie?

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 04 aug 2009, 18:17

Je hebt er niets aan je zal het zelf moeten oplossen....als jij komt met de vraag ik denk dat mn gestolen laptop op Internet staat zullen zij zeggen....dat denkt u....dus u weet het niet zeker etc etc etc.

Plaats reactie