Logitech G25
- Macboy
-
Van GoT (url staat in dit topic ergens) geplukt... klinkt niet goedronaldvg2 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:12:
Hoi allemaal, ik volg dit forum al een hele tijd stilletjes en ik heb een week of 5 geleden al een order geplaatst bij een distributeur. Van de twee distributeurs waar ik kan kopen (ik heb een ICT bedrijfje) had er eentje de levertijd op 23 oktober staan en de andere op onbekend. Vandaag stond bij allebei de levertijd op onbekend helaas. Gebeld naar degene met de levertijd en die hebben nu een indicatie van Logitech gekregen van februari 2007 !!!!! Ik hoop dat er via een andere weg nog wat G25 sets het land binnenkomen, maar ik heb hem nu toch maar bij Pixmania besteld. Natuurlijk veel te duur, maar wel op voorraad ! Na zolang wachten kon ik het niet meer laten en ga ik gewoon vanaf deze week een paar weken op dieet, dan verdien ik dat geld ook weer terugAls je kunt racen heb je geen tijd om te eten, nietwaar ?
Wilde ik even meedelen voor iedereen die toch nog zoet wordt gehouden met leverdata. Zoals al gezegd: ik hoop echt dat er snel wat loskomen, maar die distributeur zegt niet zomaar dat het nog 3 maanden zal gaan duren. Die willen ook verkopen en ze hadden er al honderden in backorder staan.

-
-
Pixmania is een buitenlandse toko. Mijn ma heeft daar ooit een gsm besteld.. prima bedrijf en netjes geleverd, maar het was wel met een franstalige (dacht ik) handleiding. Via de support van de fabrikant (Siemens ofzo) had ze daarna een nederlandse handleiding opgestuurd gekregen.k33z schreef:Zou die pixmania echt uit voorraad kunnen leveren?
- Sjef
Mijn radio komt ook van pixmania. Duurde wel wat langer dan de voorgeschreven termijn voordat ie binnen was, en dat was GEEN pre-order 
Vond toen de afhandeling het kleine prijsverschil niet waard en zal er niet echt snel nog eens bestellen. Op zich was er weinig mis mee maar het is moeilijk contact te krijgen met ze.

Vond toen de afhandeling het kleine prijsverschil niet waard en zal er niet echt snel nog eens bestellen. Op zich was er weinig mis mee maar het is moeilijk contact te krijgen met ze.
- Sjef
Geachte heer / mevrouw,
En bericht van 4launch!:
U heeft bij ons een Logitech G25 Racestuur in de order staan. Vanwege de grote
populariteit is dit stuur wat slecht leverbaar in europa. Logitech heeft
afgelopen week een miniem aantal sturen gedistribueerd in europa, waarvan wij er
helaas geen hebben gekregen. Concurrenten van ons hebben hierdoor geadverteerd
dat zij voorraad hadden die ze fysiek niet eens hadden waardoor op meerdere fora
het idee bovenkwam dat de sturen al goed leverbaar waren. Logitech is hard bezig
om meer sturen te fabriceren en te distribueren. Op dit moment staan wij op de
eerste plaats bij onze leveranciers voor de uitlevering van de Race Sturen en
zodra deze beschikbaar zijn bent u een van de eerste die er een krijgt.
wachten. wachten, wachten!
En bericht van 4launch!:
U heeft bij ons een Logitech G25 Racestuur in de order staan. Vanwege de grote
populariteit is dit stuur wat slecht leverbaar in europa. Logitech heeft
afgelopen week een miniem aantal sturen gedistribueerd in europa, waarvan wij er
helaas geen hebben gekregen. Concurrenten van ons hebben hierdoor geadverteerd
dat zij voorraad hadden die ze fysiek niet eens hadden waardoor op meerdere fora
het idee bovenkwam dat de sturen al goed leverbaar waren. Logitech is hard bezig
om meer sturen te fabriceren en te distribueren. Op dit moment staan wij op de
eerste plaats bij onze leveranciers voor de uitlevering van de Race Sturen en
zodra deze beschikbaar zijn bent u een van de eerste die er een krijgt.
wachten. wachten, wachten!

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- wooter
Liep ik vandaag mijn verse schoonpapa achterna een computerwinkel binnen in Canada (verse schoonfamilie bezoeken), ligt er een stapel van G25's klaar + een setup met GTR2 als demo. Heb er eentje meegesleurd voor om en beide 160€...
Met de GT4-kopie van schoonbroer gaat ie lekker. Straks eens op LFS proberen.
En dan nog de vlieger opkrijgen
Met de GT4-kopie van schoonbroer gaat ie lekker. Straks eens op LFS proberen.
En dan nog de vlieger opkrijgen

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik heb 'm . 2 rondjes Zandvoort gereden met de Murc en ff dat zoveel graden verhaal gedaan. Wat ik nog niet helemaal snap. Het stuur draait door als dat van een olietanker in GTR2, maar wel prima hoor.
Bij RBR is de hele 'forcefeedback' op 0. Bij GTR2 nog steeds zonder ffb AAN een bepaalde weerstand.
Iig prima degelijk mooi direct, pedalen prima. Moet nog ff de juiste instellingen doen qua aantal graden en pedal setup. Met hoeveel sensitivity rijden jullie in de pedalen en deadzone? Ik 70% steering en 90% pedalen 0% deadzone alles. GEEN FFB.
We zien vanavond wel. Nadeeltje is die bedrading en die 2e controller met dat pookje een beetje.
Degelijk direct. Ik ga hier m'n tijden mee verbeteren. 2,5 jaar de Momo ffb gehad. Ben hier tevreden mee nu.

Bij RBR is de hele 'forcefeedback' op 0. Bij GTR2 nog steeds zonder ffb AAN een bepaalde weerstand.
Iig prima degelijk mooi direct, pedalen prima. Moet nog ff de juiste instellingen doen qua aantal graden en pedal setup. Met hoeveel sensitivity rijden jullie in de pedalen en deadzone? Ik 70% steering en 90% pedalen 0% deadzone alles. GEEN FFB.
We zien vanavond wel. Nadeeltje is die bedrading en die 2e controller met dat pookje een beetje.
Degelijk direct. Ik ga hier m'n tijden mee verbeteren. 2,5 jaar de Momo ffb gehad. Ben hier tevreden mee nu.