Verzamelpunten is idd handig als dat duidelijk is

In een groep ernaartoe rijden is gewoon veel leuker.
Kijk maar ff waar je aansluit

Met laatste zin heeft het weinig te maken ivm prive km's. Rij niet IN de bijtelling.Macboy schreef:
Tristan: waarom mag je met de 123d de baan niet op ? Je bent gewoon verzekerd (tenzij uitdrukkelijk uitgesloten) en je kunt toch gewoon rustig en "verkennend" rijden ?
Iedereen denkt altijd maar dat je als een idioot moet rijden of zo
frank de jonge schreef:Vertrekken vanuit Friesland:
-Steven Nauta
Vertekken vanuit Emmen
-Frank de Jonge/Peter v/d Berg
-
Vertrekken vanuit Zwolle, Mcdonalds. ca. 7.45
- Nick Laarman
- Rickstah en co?
Aansluiten Shell pomp voor de grens naar Oberhausen ca. 9.00
-Tristan
-Macboy+GF
-Ivar
-Joop(ovb)
- Ben
Fabian, treffen we jou dan bij de Ring ergens?? want je moet ff een rondje met me mee dan hoor!!
Vul deze lijst maar aan!!!!!
yorick schreef:@ Rein
Ik weet nog niet precies hoe het gaat lopen, maar als wij gaan en er is plek mag je met ons mee.
Ik was al een tijdje van plan om 8 augustus te gaan met de e34 m5, geheel gereviseerd incl. bak. Een soort vuurdoop. :twisted:Martijn Koevoets schreef:Toevallig iemand die vanuit Groningen die kant op gaat? Hoog tijd voor mijn Ring-doop...
Geen probleem ! Mits ik ga ! En als ik ga, dan rijd ik niet meer terug naar NL aan het eind van de dagMark Nauta schreef:Van de heren die bij Oberhausen de grens over gaan, heeft 1 van jullie nog een knappe plek vrij in de auto?
Ik rij dan mee met Ivar in de Scirocco naar de grens, maar het hele stuk naar de Ring daar achterin is niet ideaal. Ben? Tristan? Ilija? Joop?
Chuck schreef:Kom denk ik ook even langs, net de stoelen erin morgen gordels ophalen en hoop voor het weekend klaar te zijn.
Neem aan dat dit op de A12 is (in de buurt van Zevenaar).Aansluiten Shell pomp voor de grens naar Oberhausen ca. 9.00
Klopt! Dit is de laatste pomp, vlak voor de grens bij Zevenaar.Tristan schreef:Neem aan dat dit op de A12 is (in de buurt van Zevenaar).Aansluiten Shell pomp voor de grens naar Oberhausen ca. 9.00
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten