Gisteren een leuke dag gehad.
Zaterdagnacht pas de TDI bij VVT vandaan gehaald omdat er nog het e.e.a. moest gebeuren. Even een compliment maken naar de jongens (en dame) daar die alles voor elkaar hebben gekregen in een zeer korte tijd.
De TDI was helaas niet helemaal probleemloos, bij hard remmen kwam de achterkant naar rechts, zeker bij aanremmen voor het scheivlak was dat soms best even spannend. Helaas kon ik hierdoor ook niet later remmen dan 125 meter voor de Tarzan.
In de regen ging het opnieuw prima, geen extreme dingen gedaan, maar wel een 02:21 gereden. Het was soms even zoeken naar de juiste lijnen (vooral Audi S vindt ik nog erg lastig in de regen)
In de middag ook lekker gereden, ik reed voor het eerst met een Quaife sper diff. maar hier voelde ik eigenlijk weinig van, ik probeerde wel steeds zo vroeg mogelijk op het gas te gaan. Helaas heeft de auto nog maar 3 gr. negatief camber, daar waar de auto voor mijn gevoel meer kan gebruiken.
De vorige T.A. als snelste tijd een 02:12 gereden op Zandvoort en na wat aanpassingen op Assen een 02:08.
Nu een 02:06.074. Een tijd welke ik persoonlijk nooit verwacht had. Zeker gezien het vermogen van 'maar 230pk' met een auto van bijna 1300kg ben ik echt heel blij met deze tijd.
Ik wil Jos (ook de bouwer van de TT TDI) even bedanken voor de steun aan mij en natuurlijk ook VVT (hier op het forum als Turbo Johan) voor het bouwen een aanpassen van o.a. de motor.
Onderstaande foto is ongeveer 2 jaar geleden genomen, toen was het nog gewoon een 90pk TDI Highline.