Na een hele tijd hier een beetje rond te neuzen leek het me gepast om me ook eens voor te stellen. Nou hier komt ie dan:
Ik ben Chris, 28, komende uit zeeuwenland. Hier zou ik het bij kunnen laten maar dat is ook zo saai. Laat ik er wat foto's in hangen, lijkt het allemaal wat meer.
Wat doe ik hier?? Ik denk hetzelfde als de rest van de mafklappers hier, ik vindt auto's en alles wat er rond hangt stiekum best wel leuk. Vroeger hier in de buurt door de polders heen scheuren, op en neer naar wintersport, ik reed wel hoor!
Tot we eens een op vakantie waren in duitsland, daar kwamen we wat leuks tegen, je raad hem al de Nordschleife.
3 rondjes later(1 gereden, auto was niet van mij) en een big smile op me kop verder was ik verslaafd. Maarja hoe dan verder?
Het jaar erop de stap gewaagd op marktplaats en de makkelijke route: E36. Leuk autootje, speakers en subwoofers, xenon, winterbanden en al die zooi mocht ie houden, scheelt weer wat kg's. Ik had er andere plannen mee(sorry Marc!!)
Met deze auto racecursusje gedaan op Assen, altijd leuk zo'n certificaat, ook nog drift dagje, dagjes Ring en dagje BDC op zandvoort. Beetje om te kijken of het echt wel iets voor me was, JA NATUURLIJK. Dit is gaaf!
CPZ:
Ring:
Na een tijdje ga je dan toch nadenken, dat je het misschien wat slimmer moet aanpakken, dus dan maar verder met het echte werk:
En zo is het uiteindelijk geworden(sinds vorige week):
Met dank aan B. R. uit O.
Sja en dan ga je alleen maar rijden, nog een (opfris)cursusje op Assen, driftdagjes, vrij rijden dagjes, BDC dagjes etc.
Zonnig Zolder:
Eergisteren op Zandvoort:
(Dank aan Cor, me broer, ring-bilder en Team009 voor de mooie fotos)
Dus...mochten jullie nog eens op het circuit zijn en er rijd een oud omaatje, dan hoef je het bejaardenthuis niet te bellen dat er eentje is ontsnapt, dat ben ik alleen maar.
Als je wilt weten wat je dan inhaalt open ik wel een draadje in "mijn auto" maarja tis een E36 die kennen jullie vast al wel.
Stiekum toch nog een heel verhaal geworden, excuses voor degene die in slaap zijn gevallen.
Iedereen nog veel DF gewenst.
Groeten,
Chris