Nederland goes DDR/China/... -- internetcensuur in NL !
-
Aernoudt
Nederland goes DDR/China/... -- internetcensuur in NL !
Internetcensuur nu een feit in NL; te triest voor woorden deze uitslag:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... lucht.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... lucht.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tom
Re: Nederland goes DDR/China/... -- internetcensuur in NL !
Inderdaad erg triest 
Brein
Brein
- Alexander
Veel belangrijker nieuws net onder het bericht in je link, Botje!!
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed dat ik het weet
Kwart vrouwen wil vaker seks
Zo'n 26 procent van de Nederlandse vrouwen zou vaker van bil willen gaan. Gemiddeld bedrijven Nederlandse koppels twee keer per week de liefde met elkaar, maar veel vrouwen willen die frequentie best verhogen. Dat blijkt uit een onderzoek van Margriet onder 1500 vrouwen
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed dat ik het weet
Zo'n 26 procent van de Nederlandse vrouwen zou vaker van bil willen gaan. Gemiddeld bedrijven Nederlandse koppels twee keer per week de liefde met elkaar, maar veel vrouwen willen die frequentie best verhogen. Dat blijkt uit een onderzoek van Margriet onder 1500 vrouwen
-
Aernoudt
Belangrijker nieuws ??? Ons land zakt af tot 'dictatoriale landen niveau'...Alexander schreef:Veel belangrijker nieuws net onder het bericht in je link, Botje!!
Goed dat ik het weet![]()
-
Luco
Dus moet je meer seks hebben om dat weer aan te vullenAernoudt schreef:Belangrijker nieuws ??? Ons land zakt af tot 'dictatoriale landen niveau'...Alexander schreef:Veel belangrijker nieuws net onder het bericht in je link, Botje!!
Goed dat ik het weet![]()
- duifjes.com
Wat heb je liever Aernoudt:
1x per jaar sex in een open vrij land
7x per week sex maar je mag niet alle site's bezoeken ed.
Waar maak je je druk om
1x per jaar sex in een open vrij land
7x per week sex maar je mag niet alle site's bezoeken ed.
Waar maak je je druk om
- duifjes.com
Is het eigenlijk wel triest? Is het niet gewoon? In nederland zijn heel veel illegale dingen verboden en dit is ook illegaal....of zie ik het te simpel?
-
Aernoudt
Vrijheid van meningsuiting, het zelf bepalen wat je leest ipv dat iemand anders dat voor jou beslist etc. is extreem belangrijk.
Voor deze vrijheden zijn heel wat levens gegeven. Daar lichtzinnig over doen lijkt mij niet erg gepast...
Hier is de fax van de rechtbank te vinden: http://drop.io/breinpaidforthis/asset/f ... 505242-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor deze vrijheden zijn heel wat levens gegeven. Daar lichtzinnig over doen lijkt mij niet erg gepast...
Hier is de fax van de rechtbank te vinden: http://drop.io/breinpaidforthis/asset/f ... 505242-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
Je snapt mn punt niet.......mijn idee over vrijheid is duidelijk en ook wat je leest, zegt, schrijft. ik heb een bijzonder vrije gedachte etc ...alleen in mijn ogen dit om iets wat illegaal is....dat is mijn punt....
-
Luco
Om het nou censuur te noemen, er wordt een site verboden die links geeft naar illegale downloads.
Dat zegt genoeg illegaal.
Als je gepakt wordt voor het stelen van een reep chocola is het hier toch ook niet ineens een dictatuur.
Beetje overtrokken reacties weer.
Dat zegt genoeg illegaal.
Als je gepakt wordt voor het stelen van een reep chocola is het hier toch ook niet ineens een dictatuur.
Beetje overtrokken reacties weer.
-
Aernoudt
Het feit dat een organisatie kan bepalen welke site je wel of niet mag lezen staat los van de dicussie of het downloaden illegaal is of niet.
Het is een hele gevaarlijke stap omdat hiermee de deur open is gezet voor meer van dit soort Iran niveau aktie's...
Daarnaast: Illegaal ? Je betaald voor lege data cd/dvd ook al aan Brein ivm zogenaamde misgelopen omzet. Maw: je bent bij voorbaat al een dief in NL :!: Je betaald geld ook als je je eigen data als een back-up er op zet om maar eens iets te noemen.
Nog los van het misiekpatent/licentie systeem wat zo wie zo niet meer van deze tijd is: waarom in NL meer betalen voor de zelfde cd/dvd als in de USA ? Waarom worden 9ondanks world-tarde !!) nog steeds regio dvd's uit ? etc.
Het is een hele gevaarlijke stap omdat hiermee de deur open is gezet voor meer van dit soort Iran niveau aktie's...
Daarnaast: Illegaal ? Je betaald voor lege data cd/dvd ook al aan Brein ivm zogenaamde misgelopen omzet. Maw: je bent bij voorbaat al een dief in NL :!: Je betaald geld ook als je je eigen data als een back-up er op zet om maar eens iets te noemen.
Nog los van het misiekpatent/licentie systeem wat zo wie zo niet meer van deze tijd is: waarom in NL meer betalen voor de zelfde cd/dvd als in de USA ? Waarom worden 9ondanks world-tarde !!) nog steeds regio dvd's uit ? etc.
- duifjes.com
Je draait door....
Er zijn dagelijks heel veel organisatie's die bepalen wat jij wel en mag doen! maak je daar maar eerst eens druk om............
Er zijn dagelijks heel veel organisatie's die bepalen wat jij wel en mag doen! maak je daar maar eerst eens druk om............
-
Rupie
Het is al eerder misgegaan met het copyright.
http://www.ripremix.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ripremix.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Luco
Nee hoor, want als jij tegen mij 100 keer zegt dat ik zomaar die reep chocola uit het rek mag pakken en ik doe het en wordt gepakt, ben jij net zo schuldig.
Dit is een beetje van hetzelfde, een site die promoot dat je illegaal mag downloaden, iedereen weet dat het niet mag maar doet het.
Nu wordt er wat aan gedaan en is het dictatuur, kom op zeg
Dit is een beetje van hetzelfde, een site die promoot dat je illegaal mag downloaden, iedereen weet dat het niet mag maar doet het.
Nu wordt er wat aan gedaan en is het dictatuur, kom op zeg
-
Aernoudt
het uit elkaar houden van 2 los van elkaar staande zaken valt blijkbaar nog niet mee Luco..
- WJ
De site promoot helemaal niet dat je illegaal mag downloaden.
De enige crimineel in dat hele verhaal is Brein.
-
Luco
Ja voor jouw misschien, ik vind het twee vergelijkbare dingen, ze doen iets aan wat niet mag, terecht in mijn optiek, het is nu eenmaal verboden. aanzetten tot is tot op zekere hoogte ook niet toelaatbaar.Aernoudt schreef:het uit elkaar houden van 2 los van elkaar staande zaken valt blijkbaar nog niet mee Luco..
En de berichtgeving is weer tenenkrommend om gelijk over censuur te beginnen.
Blijkbaar laat jij je daardoor beinvloeden.
- duifjes.com
@ WJ die site promoot het niet maar geeft toegang..... een drugsdealer promoot het niet maar geeft toegang etc etc...
Dit staat even los van het feit of ik er wel of niet mee eens ben...maar ben van de discussie wat is wel en niet goed en wat mag wel en wat niet...
Dit staat even los van het feit of ik er wel of niet mee eens ben...maar ben van de discussie wat is wel en niet goed en wat mag wel en wat niet...
-
Tom
Die site heeft zelf geen illegale content. Het is een zoekmachine die verwijst naar bestanden voor je downloadprogramma. Daarna download je pas.. van verschillende bronnen(andere gebruikers die het al gedownload hadden), dus niet die site.duifjes.com schreef:Is het eigenlijk wel triest? Is het niet gewoon? In nederland zijn heel veel illegale dingen verboden en dit is ook illegaal....of zie ik het te simpel?
Reden waarom deze uitspraak triest is is omdat ze dus zelf geen illegale content hebben en waar eindig je? Als ik via Google zoek dan kom ik ook op sites uit met illegale content. Moet Google nu maar verboden worden? Het eind is zoek en dit is de eerste keer dat ze een site uit de lucht halen. Het begint bij illegale content, maar in China halen ze alles van internet af wat kritisch is richting de staat.
En nog iets. Wie zegt dat alles illegaal is wat erop te vinden is. Als ik een nummer speel en bij een groter publiek bekend wil worden kan ik ook iets te download aanbieden. Is ook muziek en niets illegaals aan.
-
Aernoudt
Inderdaad. Brein houdt met haar aktiviteiten de illegale verschillen (prijs, distributie etc) in stand.WJ schreef:De site promoot helemaal niet dat je illegaal mag downloaden.
Google verbieden zou dan inderdaad ook maar moetebn kunne Tom; goed voorbeeld.
-
Tom
Zelfs dat ze toegang geven is een punt van discussie, dat doen ze niet.duifjes.com schreef:@ WJ die site promoot het niet maar geeft toegang..... een drugsdealer promoot het niet maar geeft toegang etc etc...
Zie het als een persoon die tegen jou zegt waar jij drugs kan krijgen, maar zelf niks doet. Want jij moet het vervolgens zelf op die plek ophalen.
- duifjes.com
Tom...goede uitleg als het zo is....dan is het een hele leuke discussie.....en sta daar open voor....
Ze geven toch de links? doorlinken?
Ze geven toch de links? doorlinken?
-
Luco
Dat mag dus ook niet in nederlandTom schreef:Zelfs dat ze toegang geven is een punt van discussie, dat doen ze niet.duifjes.com schreef:@ WJ die site promoot het niet maar geeft toegang..... een drugsdealer promoot het niet maar geeft toegang etc etc...
Zie het als een persoon die tegen jou zegt waar jij drugs kan krijgen, maar zelf niks doet. Want jij moet het vervolgens zelf op die plek ophalen.
-
Tom
De server van die site staat in het buitenlandluco hornsveld schreef:Dat mag dus ook niet in nederlandTom schreef:Zelfs dat ze toegang geven is een punt van discussie, dat doen ze niet.duifjes.com schreef:@ WJ die site promoot het niet maar geeft toegang..... een drugsdealer promoot het niet maar geeft toegang etc etc...
-
Luco
Maar hij is vanuit nederland te benaderen.
Dat is hetzelfde als in nederland vertellen waar je bv net over de grens coke kan halen, officieel mag dat niet.
Dat het gebeurd weten we allemaal.
En ik ben zeker niet roomser dan de paus hoor, maar de wet steekt nu eenmaal zo in elkaar, daar kiezen we met zijn allen voor en gebeuren er ook dingen waar je het niet mee eens zult zijn.
Ik zeg dus ook niet dat ik het er mee eens ben, maar het is nu eenmaal een rechterlijke uitspraak gebaseerd op de wet.
Mocht die fout zitten komt dat vanzelf naar boven in het hoger beroep.
Dat is hetzelfde als in nederland vertellen waar je bv net over de grens coke kan halen, officieel mag dat niet.
Dat het gebeurd weten we allemaal.
En ik ben zeker niet roomser dan de paus hoor, maar de wet steekt nu eenmaal zo in elkaar, daar kiezen we met zijn allen voor en gebeuren er ook dingen waar je het niet mee eens zult zijn.
Ik zeg dus ook niet dat ik het er mee eens ben, maar het is nu eenmaal een rechterlijke uitspraak gebaseerd op de wet.
Mocht die fout zitten komt dat vanzelf naar boven in het hoger beroep.