Kheb die stickers ook wel is gezien.
Was toen op een kanari gele T5R

Yup dat klopt helemaal.hugo schreef:Steven Nauta schreef:Welkom!
Je zit hier duidelijk op het juiste adres.
Maar heb je nu serieus Ferrari stickers op de zijkant boven je knipperlicht?
Nee, dat is een stijgerende eland. Echt geniale stickers en een must voor een volvo turbo rijder ! Je hebt ze ook in Lamborghini stijl maar dan met een chagrijnige eland ipv stier.
Nee niet dat ik weet. Heb ze alleen in het wit en geel gezien.Xave30 schreef:Die zijn er soms ook in het rood of niet.
Ah zal wel dan een 'one-off' zijn geweest.MarkoC70T5 schreef:Nee niet dat ik weet. Heb ze alleen in het wit en geel gezien.Xave30 schreef:Die zijn er soms ook in het rood of niet.
+1 vraagoof schreef:... Heb je eigenlijk al een sper diff erin?
Nee ik heb er op dit moment nog geen sper is zitten. Maar staat wel op me verlanglijstje.Xave30 schreef:Ah zal wel dan een 'one-off' zijn geweest.MarkoC70T5 schreef:Nee niet dat ik weet. Heb ze alleen in het wit en geel gezien.Xave30 schreef:Die zijn er soms ook in het rood of niet.
+1 vraagoof schreef:... Heb je eigenlijk al een sper diff erin?
en heb je het bekende C70 T5 torque steer kunnen verhelpen?
Was ik tegengekomen in een C70 review of twee een tijdje geleden.MarkoC70T5 schreef: En wat bedoel jij met het bekende torque steer.
Mijn zegt hier niet zoveel denk dat het doeld op het zoeken van de wielen tijden vol gas rijden. En dat vindt ik nog wel heel erg mee vallen. Maar ik heb natuurlijk wel een onderstel wat totaal niet meer op iets van volvo lijkt.Xave30 schreef:Was ik tegengekomen in een C70 review of twee een tijdje geleden.MarkoC70T5 schreef: En wat bedoel jij met het bekende torque steer.
Zo was er volgens mij ook een gerucht dat TWR de boel had opgelicht met de C70 of de renault clio V6, maar dat weet ik niet zeker.MarkoC70T5 schreef:Mijn zegt hier niet zoveel denk dat het doeld op het zoeken van de wielen tijden vol gas rijden. En dat vindt ik nog wel heel erg mee vallen. Maar ik heb natuurlijk wel een onderstel wat totaal niet meer op iets van volvo lijkt.Xave30 schreef:Was ik tegengekomen in een C70 review of twee een tijdje geleden.MarkoC70T5 schreef: En wat bedoel jij met het bekende torque steer.
intrax demper, dikkere stabis en goede banden. helpen denk ik wel een hoop
Het is wel aardig moet hem alleen wat vaker updaten.Xave30 schreef:Gave website Marko .Kudos
Dat is geen gerucht dat is keiharde waarheid. Het betreft de clio V6 Phase 1, deze is door TWR Gebouwd maar is van dermate slechte kwaliteit dat Renault de mannen in Diepe weer aan het werk heeft gezet voor de Phase 2, die volgens de kenners, nog steeds een listig ding is maar wel een stuk beter in elkaar steekt.Zo was er volgens mij ook een gerucht dat TWR de boel had opgelicht met de C70 of de renault clio V6, maar dat weet ik niet zeker.
Torque steer is inherent aan een FWD met veel vermogen. Rijd eens met een generatie 1 New Mini Cooper S, bij wegrijden knalt het stuur alle kanten op.
+1 De laatse gen. C70 vind ik 2x niks. Een grote teleurstelling qua styling, namelijk het in mijn ogen té brede kont.RutgerK schreef:De C70 blijft de mooiste gelijnde Volvo van de laatste jaren..
De kooi heb ik voor de zekerheid laten zetten. hoop hem nooit te hoeven gebruiken.RutgerK schreef:De C70 blijft de mooiste gelijnde Volvo van de laatste jaren en die T5 is natuurlijk een sublieme motor voor verdere tuning.
Waarom heb je deze rolkooi laten zetten en heb je nog plannen om de 'kooi' naar voren door te laten trekken?
Klopt zijn ook niet de aller mooiste wielen op aarde maar kreeg ooit een mooie deal en toen reed ik op 17inch en kon toen mooi naar 18 voor erg weinig geld.Paul schreef:Onzettend mooie auto ,maar ontzettend lelijk wielen... hier hoort gewoon zon setje 18 of 19inch volvo 5 spaaks onder in mat zwart,en niet zon chinamade evolution wielen setje van mp.
Voor de rest superding!
Gebruikers op dit forum: jessedehaan en 1 gast