vakantietijd! tijd voor een onzintopic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rupie

vakantietijd! tijd voor een onzintopic

Bericht door Rupie » 28 jul 2009, 09:38

Zo, DF lijkt ook dood te bloeden zo in de zomer. Dus, mocht je nog iets onzinnigs of zinnigs te melden hebben, doe het vooral ook hier! Schaam je niet om de meest grote onzin te posten. Je moet wat in deze periode.

:bignews:

Rupie

Re: vakantietijd! tijd voor een onzintopic

Bericht door Rupie » 28 jul 2009, 09:41

Mijn eerst bijdrage:

Kennen jullie deze site al? Heerlijke smilies, die met een druk van je muisknop naar je clipboard gekopieert worden met tags zodat je ze hier in een keer kan plakken. Is ook een smilie generator te vinden, waarmee je je eigen smilies deels kan ontwikkelen.

Dus:

Afbeelding

Rupie

Bericht door Rupie » 28 jul 2009, 09:44

De site natuurlijk:

http://www.cheesebuerger.de/smilie.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 jul 2009, 09:45

Vandaag werd ik wakker en dacht JAAAAAA dat is het...weet je wat ik ga doen? Ik ga opstaan.!

RVV

Bericht door RVV » 28 jul 2009, 10:36

Nah.. ook wat kom ik net een linkje tegen van BMW ///M rijders..
:bag: :mrgreen:

LET OP NSFW en zwakke maagjes allert :forum: :morecoffee:

http://www.liveleak.com/view?i=ea950a6625" onclick="window.open(this.href);return false;

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 jul 2009, 10:54

en Rico en waar zit jij nu weer op te googlen??? je dacht er zijn nog ergere dan ik :banaan:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jul 2009, 10:58

lol @Rico's post :mrgreen:

tjonge...dat lijkt me knap lullig, euh lastig...

RVV

Bericht door RVV » 28 jul 2009, 10:58

duifjes.com schreef:en Rico en waar zit jij nu weer op te googlen??? je dacht er zijn nog ergere dan ik :banaan:

Op Duifjes.com :bag: :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 28 jul 2009, 11:10

Deze vind ik ook wel cool. Afbeelding

Maar kan me herinneren dat er ook een smiley met een sterretje in zijn mond was? Zon bling sterretje zeg maar...

Shakes

Bericht door Shakes » 28 jul 2009, 12:08

Maar kan me herinneren dat er ook een smiley met een sterretje in zijn mond was?

:hmmm:

Macboy

Bericht door Macboy » 28 jul 2009, 12:15

Ik wil het ook niet weten Nandor...

Rupie

Bericht door Rupie » 28 jul 2009, 12:17

Bruno begrijpt er ook niks van.

Afbeelding

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 jul 2009, 12:34

Ruben @ sterretje in je mond.....jij bent topicstarter en je hebt jezelf zoooooooooooooooooo onsterfelijk gemaakt met deze uitspraak :clap: :hosanna:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 28 jul 2009, 12:38

ROFL :mrgreen:

Dit neemt weer een hele andere wending aan :P

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 28 jul 2009, 12:39

Ik probeer er nog een fatsoenlijke wending aan te geven dan :D

Het is inderdaad vakantie en ik heb nu ook lekker 3 weken volledig vrij. Deze week veel feesten. Zondag verjaardagsfeest gehouden, daarna de kroeg in en afterparty bij een vriendin > 7u thuis. Gister lekker rustig verjaardag gevierd met familie. Vanavond de nacht van Franeker, dat is de dag voor de PC. De PC is het grootste kaats-kampioenschap, dit wordt elk jaar in Franeker gespeeld. Dit wordt gehouden op een groot grasveld in het centrum van de stad, het Sjûkelân. Hier komt een tijdelijk stadion voor zo'n 10.000 mensen. De winnende party (3 man) van het toernooi gaat met een koets door de stad en de beste speler wordt gekozen, hij wordt gekroond tot koning van de PC. Verder is het die dag groot feest in Franeker en de hele stad is vol met mensen. Ben zelf geen kaats-liefhebber maar vind de PC fantastisch. De sfeer is geweldig en nergens anders in deze vorm te vinden. Voor mensen die het nog nooit mee hebben gemaakt, is het écht iets om te bezoeken. Kaarten worden vergeven doormiddel van loting, zo groot is de belangstelling!

Afbeelding

De woensdag avond is dus ook wederom groot feest voor me. En vrijdag begint de Sneekweek alweer :lol: Dus mijn vakantie wordt erg goed ingevuld! Ben dus wat minder op DF te vinden :mrgreen:

Peric

Bericht door Peric » 28 jul 2009, 12:47

Wat? Het grootste Kets-kampioenschap?
:bag:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 jul 2009, 12:51

hahahahahah Nauta probeert netjes te zijn.....Peric doet gelijk zijn ding :banaan:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jul 2009, 12:55

Friese dames elftal...ja deel er van :mrgreen:

Afbeelding

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 28 jul 2009, 13:20

duifjes.com schreef:hahahahahah Nauta probeert netjes te zijn.....Peric doet gelijk zijn ding :banaan:
Tevergeefse reddingsactie, net de KNRM die drenkelingen redt en ze op de terugweg weer overboord flikkert.

Laat ook maar ik ga sporten :jenna:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 jul 2009, 13:22

Ruben schreef:Deze vind ik ook wel cool. Afbeelding

Maar kan me herinneren dat er ook een smiley met een sterretje in zijn mond was? Zon bling sterretje zeg maar...

Beter dan een sterretje in de voor(h)(r)uit................................dat denk ik altijd als ik die f.ck reclame weer zie met hun X2 harsgezever................................. :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 28 jul 2009, 13:23

Afbeelding

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 jul 2009, 13:25

In de categorie opmerkelijk;

Blauwe kleurstof kan gebroken rug genezen’
Uitgegeven: 28 juli 2009 12:17
Laatst gewijzigd: 28 juli 2009 12:17
AMSTERDAM - De kleurstof die in blauwe M&M’s zit kan verlamming helpen voorkomen bij mensen die hun rug gebroken hebben.

Dit blijkt uit onderzoek dat de afgelopen vijf jaar door Amerikaanse onderzoekers is uitgevoerd. De blauwe kleurstof, die Brilliant Blue G (BBG) heet, bleek bij tests die uitgevoerd werden op ratten wonderen te verrichten in het geval van ernstig rugletsel.
“Op het moment hebben we geen adequate behandeling voor ernstig rugletsel”, legt onderzoeker Steven Goldman uit aan persbureau Reuters. Als mensen of ratten hun rug breken, komt er een stof vrij die adenosine trifosfaat heet.

Energie
Normaal gezien geeft deze stof energie af en houdt onze cellen zo in leven. Bij een gebroken rug komt er echter een overdaad van deze stof vrij, waardoor cellen kunnen afsterven. Als gevolg hiervan kunnen verlammingsverschijnselen optreden.
Uit onderzoek op ratten bleek dat een injectie met BBG vlak bij de wond helpt om cellen in leven te houden. BBG stopt de verspreiding van adenosine trifosfaat via een receptor genaamd P2X7R. Op die manier kan een ergere verwonding worden tegengegaan terwijl het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht wordt.
Strompelen
Ratten die een gebroken rug hadden en BBG kregen, konden later op zijn minst strompelen. Soortgenoten die geen injectie kregen werden later allemaal kreupel. De onderzoekers hopen dat BBG hetzelfde effect heeft op mensen.
Het enige nadeel aan de injectie met de kleurstof bleek te zijn is dat de ratten enkele weken met een blauwe huid rondliepen, meldt wetenschapswebsite Faqt. Na verloop van tijd bleek te verkleuring echter weer te verdwijnen terwijl het vermogen om te lopen gewoon bleef.
© NU.nl/Hans Wetzels

Van de ratten besnuffeld? Allemaal preventief aan de M&M`s...............................zo goedkoop is een medicijn nog nooit geweest.................... :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 28 jul 2009, 13:26

Je wordt er alleen zo dik van Afbeelding

romo

Bericht door romo » 28 jul 2009, 13:27

Nog een .............................

Nieuw soort man zweert seks en carrière af
Uitgegeven: 28 juli 2009 12:05
Laatst gewijzigd: 28 juli 2009 12:17
AMSTERDAM – In Japan is er sprake van een nieuwe subcultuur: een steeds groter wordend aantal jongemannen vindt auto’s maar saai, heeft geen interesse in seks of liefde en waagt zich evenmin aan een bloeiende carrière. Ze noemen zich herbivoren.

© http://www.gezondheidsnet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De lifestyle van deze groep is erop gericht maar geen competitie te hoeven aangaan en bestaande patronen voor mannen te doorbreken. Deze behoefte zou voortkomen uit teleurstelling in de maatschappij en de economische situatie zoals die sinds 1980 geldt in Japan.
Dat meldt Reuters dinsdag.

Type
Marktonderzoeksbureau M1 F1 Soken deed onderzoek naar dit nieuwe type en stelde vast dat bijna de helft van de Japanse mannen tussen de 20 en 34 jaar zichzelf inmiddels bestempelt als herbivoor. De term is niet zozeer afgeleid van de plantenetende diersoort maar veleer gekozen omdat herbivoren niets met vlees (vrouwen) te maken willen hebben.
Het feit dat ze niet achter de vrouwen aangaan betekent overigens niet dat het ze niet interesseert hoe ze eruit zien. Herbivoren zouden juist meer tijd en geld steken in hun uiterlijke voorkomen.
Gewoon
Wellicht dat dit voortkomt uit het gebrek aan zelfvertrouwen dat voor deze groep gewoon is. Kenmerkend voor hen is ook dat ze veel tijd alleen doorbrengen en bovengemiddeld veel op internet te vinden zijn.
Herbivoren consumeren veel minder en kopen geen spullen om hun aanzien of eigenwaarde mee te vergroten, gedeeltelijk omdat ze daar geen geld voor hebben.
Hoewel het erop lijkt dat deze jongens bewust kiezen voor een dergelijk leven, geldt dat niet voor iedereen. “Ik denk dat er veel mannen tegen hun wil in parttime werken”, zegt Roshinante, herbivoor en parttime medewerker in een hotel. “Om die reden kunnen ze hun leven en een huwelijk niet plannen. En als ze het traditionele model niet volgen, weten ze eigenlijk niet zo goed wat wel te doen.

Laat mij dan maar een oud soort man zijn............................................... :mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 jul 2009, 13:28

Wat zie je er blauw uit man gaat het goed met je? je lijkt wel een Smurf....Ja gaat nu stukken beter heb niet meer zo last van mn rug 8)

Plaats reactie