(sorry, dit moet gewoon een plekje in Auto algemeen krijgen. *fapsmiley*)
Deels eensch!Ruben schreef:Ff heel eerlijk he.. ben ik de enige die de laatste versies van de V8 toch in de meeste situaties als een (lelijke) 4 cilinder vindt klinken?
Ik zit met mijn werk om de hoek bij Kroymans en ik hoor regelmatig een F430, 360 of California wegrijden.. bijna nooit kom ik uit mijn stoel van enthousiasme, en daar is bij mij echt niet heel veel voor nodig.
Een F430 klinkt fantastisch! Heerlijk die lage grom! Maar van binnen toch weer die mega hoogtoerige V8Ruben schreef:Ff heel eerlijk he.. ben ik de enige die de laatste versies van de V8 toch in de meeste situaties als een (lelijke) 4 cilinder vindt klinken?
Ik zit met mijn werk om de hoek bij Kroymans en ik hoor regelmatig een F430, 360 of California wegrijden.. bijna nooit kom ik uit mijn stoel van enthousiasme, en daar is bij mij echt niet heel veel voor nodig.
Door elkaar haalt met? Ik kan ze identificeren omdat ik me toch regelmatig afvroeg wat dat rare geluid was.duifjes.com schreef:@ Ruben..... vraagje....als je niet uit je stoel komt hoe weet je dan welk type het is .... ik denk dat je ze doorelkaar haalt 8)