Top Gear seizoen 13 2009
- Peric
Re: Top Gear seizoen 13 2009
Voor de mensen die het gemist hebben..
Tegenwoordig kijk ik het altijd via Streetfire, daar wordt altijd de hele aflevering ge-upload. Effe zoeken op Top Gear 13.
Vanavond effe kijken.
Tegenwoordig kijk ik het altijd via Streetfire, daar wordt altijd de hele aflevering ge-upload. Effe zoeken op Top Gear 13.
Vanavond effe kijken.
- Joop
Het serieuzere werk bekijk ik wel bij Fifth Gear (vanavond de laatste aflevering weer even ophalen), Tiff, Jason en Vicky weten tenminste ook nog iets nuttigs te brengen qua testwerk; Top Gear is gewoon puur vermaak, heel veel wijzer wordt je er niet van.
-
Ik zie veel overeenkomsten met dit forum 

- Joop
Dit forum is bij tijd en wijle ook puur vermaak.
Voor serieuze zaken moet je inderdaad niet op dit forum zijn...

Voor serieuze zaken moet je inderdaad niet op dit forum zijn...

- Kim
Joop schreef:Het serieuzere werk bekijk ik wel bij Fifth Gear (vanavond de laatste aflevering weer even ophalen), Tiff, Jason en Vicky weten tenminste ook nog iets nuttigs te brengen qua testwerk; Top Gear is gewoon puur vermaak, heel veel wijzer wordt je er niet van.
het is ook gewoon vermaak! en dat vind ik prima 8)
- frankv
wtf, de co-driver van james may...
vermaak indeed!

vermaak indeed!
Laatst gewijzigd door frankv op 26 jul 2009, 22:36, 4 keer totaal gewijzigd.
- Kim
'now pout' *smeert labello variant op* kostelijk :')
En ik wil die cabrio <3 Omg, liefde....
En ik wil die cabrio <3 Omg, liefde....
- Joop
James May gets the cuties..., ofwel Madison Welch

Frans nummertje met engelse ondertiteling n.a.v. Morris Marina piano-accident was ook super!

Frans nummertje met engelse ondertiteling n.a.v. Morris Marina piano-accident was ook super!
-
erg komische uitzending, laatste paar maanden bezig geweest met een mg midget van een vriend van me. ik weet echt precies hoe jeremy zich voelt met zijn lengte.
-
Damn daar was echt niks mis mee!!!frankv schreef:wtf, de co-driver van james may...
vermaak indeed!
- Stéphane
Komt vanavond een herhaling en anders vrijdagavond nog wel eentje. BBC drjift op Top Gear lijkt het welPeric schreef:Voor de mensen die het gemist hebben..
Vanavond effe kijken.

- Kim
Tom schreef:Damn daar was echt niks mis mee!!!frankv schreef:wtf, de co-driver van james may...
vermaak indeed!
uiterlijk misschien niet, maar lieve help wat een muts

Hoewel je me op kon vegen na het bloem incident :') Vond het geweldig dat ze hem met haar in een team hebben gestop.
-
ze heeft vast een heel goed innerlijkKim schreef: uiterlijk misschien niet, maar lieve help wat een mutsJust shut up and look pretty
Hoewel je me op kon vegen na het bloem incident :') Vond het geweldig dat ze hem met haar in een team hebben gestop.

- Tim N
Womanrand on:/
"Moet je het er wel eerst zelf instoppen
"
///Womanrand off
"Moet je het er wel eerst zelf instoppen

///Womanrand off
-
straks om 21u op BBC2 :
Episode 7
eremy Clarkson and James May unleash the fateful Top Gear mantra, 'How hard can it be?' on car adverts as they are set the task of creating a memorable TV ad for Volkswagen. Despite vowing to work together to deliver a classic piece of advertising, the boys quickly fall out on set as James tries to fill every second of airtime with immensely complicated information about fuel economy, while Jeremy just wants everything to explode.
Meanwhile, out on the track, Richard Hammond looks for an alternative to boring Germanic sports saloons and ends up going mostly sideways in the new Vauxhall VXR8 Bathurst, before discovering it has a more interesting and practical sister for those of a rural persuasion.
The Cool Wall returns after a long absence, and American chat show legend Jay Leno is the Star in a Reasonably Priced Car.

On the final episode of the series, the presenters enter the world of Mad Men and have a go at making their own car adverts, Jeremy drives a little car with a big engine and US talk-show supremo Jay Leno will be dropping in.
Using clever engineering trickery, possibly involving crowbars and goose fat, Aston Martin has managed to cram the massive V12 engine from the DBS under the bonnet of the dinky Vantage coupe. Clarkson will be finding out if they really have built his perfect car.
As you probably know, we have a bit of a thing for Vauxhall's big Aussie-derived VXR cars here at Top Gear. All three presenters have a soft spot for the barn-door engineering, bargain basement price tags and booster rocket performance of cars like the Monaro and VXR8.
So it's with high expectations that we unleash Hammond this week in the craziest one so far, the 564bhp VXR8 Bathurst S edition.
Also, we'll be prising Jay Leno away from his huge and wonderful car collection and forcing him to drive our reasonably priced car before sitting down for a chat with Clarkson.
Episode 7
eremy Clarkson and James May unleash the fateful Top Gear mantra, 'How hard can it be?' on car adverts as they are set the task of creating a memorable TV ad for Volkswagen. Despite vowing to work together to deliver a classic piece of advertising, the boys quickly fall out on set as James tries to fill every second of airtime with immensely complicated information about fuel economy, while Jeremy just wants everything to explode.
Meanwhile, out on the track, Richard Hammond looks for an alternative to boring Germanic sports saloons and ends up going mostly sideways in the new Vauxhall VXR8 Bathurst, before discovering it has a more interesting and practical sister for those of a rural persuasion.
The Cool Wall returns after a long absence, and American chat show legend Jay Leno is the Star in a Reasonably Priced Car.
On the final episode of the series, the presenters enter the world of Mad Men and have a go at making their own car adverts, Jeremy drives a little car with a big engine and US talk-show supremo Jay Leno will be dropping in.
Using clever engineering trickery, possibly involving crowbars and goose fat, Aston Martin has managed to cram the massive V12 engine from the DBS under the bonnet of the dinky Vantage coupe. Clarkson will be finding out if they really have built his perfect car.
As you probably know, we have a bit of a thing for Vauxhall's big Aussie-derived VXR cars here at Top Gear. All three presenters have a soft spot for the barn-door engineering, bargain basement price tags and booster rocket performance of cars like the Monaro and VXR8.
So it's with high expectations that we unleash Hammond this week in the craziest one so far, the 564bhp VXR8 Bathurst S edition.
Also, we'll be prising Jay Leno away from his huge and wonderful car collection and forcing him to drive our reasonably priced car before sitting down for a chat with Clarkson.
-
Door Herman gefilmd op het topgear baantje. 8)
Gaat om de tweede uiteraard
Gaat om de tweede uiteraard

-
O ja joh, echt waar joh, ben je daar geweest?
:twisted: 
Stirling Moss ziet er overigens aardig goed uit voor zijn leeftijd.

Stirling Moss ziet er overigens aardig goed uit voor zijn leeftijd.
- Kim
??? maar 7 afleveringen dit seizoen?
- JP
Jay Leno; I Have only one wife, but 150 cars...

Laatst gewijzigd door JP op 02 aug 2009, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Adje ///M3
Prachtig verhaal van jay leno
En filmkwaliteit was top van de V12vantage

En filmkwaliteit was top van de V12vantage

-
top verhaal op het einde!
- Joop
Eindfilmpje in de Aston is de perfecte afsluiting...
...waarschijnlijk de conclusie iets minder prettig, maar waarschijnlijk wel waar...

...waarschijnlijk de conclusie iets minder prettig, maar waarschijnlijk wel waar...
-
Vaag, ik had die lompe benz wel in de show verwacht vandaag. Zal wel voor volgend seizoen zijn dan????
Hoe dan ook. De uitzending was zonde van m'n tijd vandaag.
Hoe dan ook. De uitzending was zonde van m'n tijd vandaag.
- JP
....even aanhakend op het einde van de V12 Vantage....
er komt nog een V12 Vantage Volante uit......(tot zover de offtopic)
er komt nog een V12 Vantage Volante uit......(tot zover de offtopic)
- Tom V
Hele gave aflevering! Ontzettend mooi einde en heb me ook kapot gelachen om die commercials voor de VW.