had er laatst 1 met haar naam op haar onderarm. De rest was ook aardig. Ben er nu 1 zo gek aan het maken dat ze mijn naam op haar tata zet
N.
Ik kan het ook wel mooi vinden hoor :shakeit:duifjes.com schreef:Jij vindt tatoos bij babes juist mooi??
Tim N schreef:Eens en vooral met je vorige keuzes, maar nog guitiger dan Hannah vind ik Pixie.duifjes.com schreef:ja en dat is dus totaal niet mn ding.......
Vindt het erg mooi (mooie) vrouwen met sleeves. (al weet ik niet of ik mijn vriendin ermee zou willen zien lopen LOL)
Ik zal het mijn vrouw zeggenNandor schreef:Elke vrouw met een tat op haar onderarm is 100 punten!
N.
Ik ga na mijn vakantie weer, kan je gelijk meeduifjes.com schreef:ik ga er ook een paar laten zetten!
Nou en? Tegen die tijd ben je toch te kippig om het te zien.romo schreef:En dan ben je straks 75, met je hangvel tatoo..........................
Snipe schreef:Nou en? Tegen die tijd ben je toch te kippig om het te zien.romo schreef:En dan ben je straks 75, met je hangvel tatoo..........................
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Kadett, Martijn_bmw, sitechris en 15 gasten