3 zelfs Jacco!!!duifjes.com schreef:Gaaf mannen ..... @Michel ik kom snel naar Deventer om haar te bewonderen!
Trouwens jij was altijd zo anti Toyota en nu heb je er 2![]()
![]()
:fy:
En ja, dan heb je ons gespot, had dan ff getoeterd man.
Michel
3 zelfs Jacco!!!duifjes.com schreef:Gaaf mannen ..... @Michel ik kom snel naar Deventer om haar te bewonderen!
Trouwens jij was altijd zo anti Toyota en nu heb je er 2![]()
![]()
:fy:
Rijden er dan ook maar 100 in DeventerMacboy schreef:Hoe moet ie nou toeteren dan? Hij wist toch niet of jij het was ?
Jacco had wel het draadje gezien.
Jacco wist dat je naar Engeland ging om een rode Lotus Exige op te halen.
Jacco weet dat je in Deventer woont.
Als Jacco dan een rode Lotus Exige ziet rijden in Deventer, dan kan hij toch niet weten dat jij het bent ! Er rijden er zoveel van rond !
Macboy schreef:Nee sorry. Zo lang is dat niet houdbaar helaas.
Ruud Hulsegge schreef:Ik zag laatst een rode lotus bij mij voor de deur staan met tijdelijke platen.
Zou niet weten wat voor eikel dat geweest moet zijn.
Had gisteren een gekke vent in de auto de allerlei truks met zijn tieten kon, synchoon met mijn stuurgedragRuud Hulsegge schreef:Ik zag laatst een rode lotus bij mij voor de deur staan met tijdelijke platen.
Zou niet weten wat voor eikel dat geweest moet zijn.
Die BH van Marrie staat je goedRuud Hulsegge schreef:Goh heb je een nieuwe trafo als vriendje dan? Moet je wel oppassen, zo'n rode sportauto valt wel op, op de parkeerplaats langs de snelweg A1
Niet echt vreemd : "intrigue" , "fatigue" noem maar op..Macboy schreef: Het is inderdaad Eksiezje. Vreemd, omdat de "i" in het Engels vaak als "ai" wordt uitgesproken.