In een woord:
AWESOME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het geluid, het gevoel, het directe sturen, het door elkaar geschud worden als Michel eventjes links/rechts/links stuurt.
Mijn male boobs (of waren het borstspieren) schudden dan nog 3 kwartier na. Mijn spijsvertering was direct op gang.
Kleur is gay maar wat wil je als je als ik de hele dag in een HILTI-rode opel lastwagen moet rijden.
Dan ga je niet voor de lol in weer een rode auto zitten. Maar deze auto is een positieve uitzondering en ben bereid om de kleur dan voor lief te nemen. 8)
Als ik de auto zou hebben zou ik hem zeker ombouwen. Geen twijfel over mogelijk. De irritatie over dat gehengel met je linkerhand in de bak zou voor mij voldoende reden zijn.
Geloof zeker dat het went, maar wil er niet aan wennen.
Michel kwam even langs om te showen en de kinderen waren zwaar onder de indruk. Lars zat er meteen in (had ik niet verwacht, want Kevin is de autogek)
Toen Michel onderweg naar huis ging hebben we nog even een stoplichtsprintje gedaan. Die gozert was al een seconde onderweg en stond ik nog mijn koppeling op te roken.
Dat gewichtsverschil is dodelijk in de eerste meters. Later komt het wel weer goed als de Sub op gang is.

Maar desalnietemin indrukwekkend.
Nog even illegaal naar de 200 gesprint met Michel vanuit 90km/u en je schud hem niet eenvoudig af.
Denk dat deze auto met een bestuurder die goede baankennis op de Ring gehakt kan maken van de Sub
Denk dat hij op ieder ander circuit zeker gehakt maakt van de Sub omdat dat ding werkelijk waar stuurt als een scheermes en de grip fenomenaal is.
Zal de BMW toch wel missen maar dit is een meer dan waardig opvolger.