iPhone applications
-
Re: iPhone applications
Blijft helaas maar een halfuur aangemeld, had van mij wel wat langer gemogen. Al zijn er al wel een aantal (betaalde) messengers met push die je geloof ik 24u aangemeld houden.
@indobesar, wat zijn voor jou nou echt de voordelen geweest waar je gebruikt van maakt na het jailbreaken? Geloof dat het met de nieuwe firmware allemaal wat minder interessant is geworden.
@indobesar, wat zijn voor jou nou echt de voordelen geweest waar je gebruikt van maakt na het jailbreaken? Geloof dat het met de nieuwe firmware allemaal wat minder interessant is geworden.
- Knot
Even tussendoor.. zijn er ook mensen met een 3GS zonder T-mobile? Dacht dat je dan een import foon kreeg.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Ik heb die van mij op 10 minuten staan. Hoef niet altijd online te zijn.Roman S. schreef:Blijft helaas maar een halfuur aangemeld, had van mij wel wat langer gemogen. Al zijn er al wel een aantal (betaalde) messengers met push die je geloof ik 24u aangemeld houden.
-
- Auto: M3P, 130i
Verder personaliseren van je iPhone. Themes, slide buttons, andere geluiden voor unlocken, sms, typen, etc. Live weather icon, wheather in je systeembalk, provider naam/logo vervangen/verwijderen, ga zo maar door.Roman S. schreef:Blijft helaas maar een halfuur aangemeld, had van mij wel wat langer gemogen. Al zijn er al wel een aantal (betaalde) messengers met push die je geloof ik 24u aangemeld houden.
Buiten Cydia, ook 'gratis' dmv installer.
Nee, iphone zonder Jailbreak is zonde, omdat niet het maximale potentieel niet wordt benut, imho.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wat is 'Jailbreak'??
-
Mark, http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/ipho ... break.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel plezier!
Veel plezier!

-
Je was me net voor
Zit zelf nog een beetje te twijfelen over jailbreak. Gebruik van de iPhone gaat zo eigenlijk wel naar wens. Weet toevallig dat je Skype over 3g netwerk kan gebruiken na jailbreak, en aantal karakters van de sms zien lijkt me ook wel handig. Maar al die andere dingen m.b.t. stylen boeien me eigenlijk niet zoveel. En vind het toch nog allemaal wat onduidelijk met de nieuwe jailbreak voor 3.0/3.1.

Zit zelf nog een beetje te twijfelen over jailbreak. Gebruik van de iPhone gaat zo eigenlijk wel naar wens. Weet toevallig dat je Skype over 3g netwerk kan gebruiken na jailbreak, en aantal karakters van de sms zien lijkt me ook wel handig. Maar al die andere dingen m.b.t. stylen boeien me eigenlijk niet zoveel. En vind het toch nog allemaal wat onduidelijk met de nieuwe jailbreak voor 3.0/3.1.
-
Nu al enkele weken 3.0 jailbreak met Redsnow voor Mac. Geen problemen, werkt prima. 8)
-
Maar wat gebruik jij nou zoal waar jailbreak voor nodig is, los van styling?
-
Via Cydia heb je een hoop tweaks. Bijv. Five icon dock /springboard.Roman S. schreef:Maar wat gebruik jij nou zoal waar jailbreak voor nodig is, los van styling?
Dus niet meer 4x4, maar 4x5 (5 kolommen). Super tweak. Verder kun je downloaden vanuit Safari, filmpjes bekijken zonder de aparte Youtube app.
-
Niet te vergeten Installous (
) voor bijv. Navigeon of andere te 'prijzige' apps. Heb alleen Belstatus gekocht. LOL

- PeerH
Mijne is vanzelfsprekend ook gejailbreaked. Zie het als de mogelijkheid om elke sim erin te knallen, naast de mogelijkheid om alle appies gratis te installen :banaan:
Echt een aanrader, eigenlijk een must-have!
Echt een aanrader, eigenlijk een must-have!
-
OnlineKasteel
Ik weet niet of ik wel of niet een 'S' heb, maar ik heb KPN en een toestel uit Italië, verders geen nadelen tov van de TMobile, alleen wat beter netwerk, zeker als er geen wifi zweeftKnot schreef:Even tussendoor.. zijn er ook mensen met een 3GS zonder T-mobile? Dacht dat je dan een import foon kreeg.

-
Wel heeft KPN een 3G datalimiet en lagere snelheid.
-
Klinkt zo al een stuk aantrekkelijker. Denk dat ik straks ook maar even ga jailbreaken. Heb zelf al een aantal applicaties gekocht, wist niet dat het dmv jailbreak gratis kon.
Waar heb jij de jailbreak weg indobesar?
-
OnlineKasteel
Datalimiet was, volgens mij met pro abo niet meer (gebruik veel en krijg iig geen afrekeningindobesar schreef:Wel heeft KPN een 3G datalimiet en lagere snelheid.

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Is dat jailbreaken een beetje safe?? En hoe zit het met garantie etc. of heeft dat geen effect daarop??
- duifjes.com
Soms denk ik dat ik echt achterloop....heb een Nokia van 2 jaar oud een .....geen idee ik bel en sms en verder niets.....nu ik dit allemaal lees denk ik....waar hebben ze het over
'vroeger' werkte ik in de ICT en had altijd de meest laatste gadfgets ect...nu niet meer......draai zelfs nog cd''s in de auto en heb geen Ipod...terwijl op de zaak hebben we er 15 liggen .....

-
OnlineKasteel
Ben ook niet zo van de gadgets, heb 2,5 jaar lang een 8800 Sirocco gehad, mega simpele Nokia dus. Maar had gewoon eigenlijk internet nodig op me tel voor mail. Persoonlijk vond ik de meeste touchscreens/smartphones eigenlijk helemaal niks, kon niet wennen aan de traagheid/complexiteit van HTC of de onlogica van Blackberry. Tot een goede kennis een Iphone had en vond eigelijk alles gelijk simpel en eenvoudig werken en dan merk je langzaam hoeveel functies ding heeft en juist door het Jip en Janneke niveau kan je deze ook echt gebruiken en benutten.duifjes.com schreef:Soms denk ik dat ik echt achterloop....heb een Nokia van 2 jaar oud een .....geen idee ik bel en sms en verder niets.....nu ik dit allemaal lees denk ik....waar hebben ze het over'vroeger' werkte ik in de ICT en had altijd de meest laatste gadfgets ect...nu niet meer......draai zelfs nog cd''s in de auto en heb geen Ipod...terwijl op de zaak hebben we er 15 liggen .....
*draait ook nog cd's

-
Gebruikte Redsnow 0.72 via de Jailbreak handleiding voor FW3.0. Zal de exacte links even zoeken.Roman S. schreef:Klinkt zo al een stuk aantrekkelijker. Denk dat ik straks ook maar even ga jailbreaken. Heb zelf al een aantal applicaties gekocht, wist niet dat het dmv jailbreak gratis kon.
-
Absoluut. Je kan altijd de originele FW terugzetten en dus de jailbreak ongedaan maken.Mark Nauta schreef:Is dat jailbreaken een beetje safe?? En hoe zit het met garantie etc. of heeft dat geen effect daarop??
- RobS
Redsnow 0.8 is er inmiddels, werkt als een trein, hier een Iphone 8gb, 3.0, met zakelijk Tmobile kaartje.indobesar schreef:Gebruikte Redsnow 0.72 via de Jailbreak handleiding voor FW3.0. Zal de exacte links even zoeken.Roman S. schreef:Klinkt zo al een stuk aantrekkelijker. Denk dat ik straks ook maar even ga jailbreaken. Heb zelf al een aantal applicaties gekocht, wist niet dat het dmv jailbreak gratis kon.
-
Klopt, maar 0.8 ging niet lekker icm Mac OS X.Rob Schouten schreef:Redsnow 0.8 is er inmiddels, werkt als een trein, hier een Iphone 8gb, 3.0, met zakelijk Tmobile kaartje.indobesar schreef:Gebruikte Redsnow 0.72 via de Jailbreak handleiding voor FW3.0. Zal de exacte links even zoeken.Roman S. schreef:Klinkt zo al een stuk aantrekkelijker. Denk dat ik straks ook maar even ga jailbreaken. Heb zelf al een aantal applicaties gekocht, wist niet dat het dmv jailbreak gratis kon.
- Ravin ///M
Bestaat er ook een app die gesproken woord omzet in text, voor sms?
Dat zou het smssen in de auto een stuk makkelijker maken...
Dat zou het smssen in de auto een stuk makkelijker maken...
- duifjes.com
Idd. simpelheid is mijn ding!