Ik ben volgens mij wat ouder dan de meeste DF-ers? 36.......maar mijn tv babe is
Cynthia Abma
Waarom geen idee maar ze heeft iets wat ik helemaal geweldig vindt.
En jullie?

Sowieso een beetje een golddigger. Eerst deed ze het met de producent van GMNL en toen ze dat wel bekeken had stapte ze over naar een dj met een dikke portemonnee. Aan de andere kant: daar voel je niks van.indobesar schreef:Daphne, sinds ze weg is bij ontbijt tv, is het zo'n arrogant ding.
Chantal Janzen schaar ik in dezelfde categorie als Daphne. Iemand met een nauurlijk uitstraling is Sophie of Nicolette van BNN, imho.Aston Martine schreef:Aangezien vrouwen best over andere vrouwen mogen oordelen:
Ik zie Chantal Janzen wel graag op tv. Leuke meid met een natuurlijke uitstraling.
Het ging over natuurlijke uitstraling, Ruben.Ruben schreef:Nicolette? Hou op zeg![]()
![]()
Sophie kan dan wel weer door de beugel, alhoewel, dat naturelle ook gaat vervelen :twisted:
Toen Chantal pas ontdekt werd in Limburg, voordat ze landelijk doorbrak, was ze veel leuker en frisser. Al is het natuurlijk geen porum om naar te kijken.indobesar schreef:Chantal Janzen schaar ik in dezelfde categorie als Daphne. Iemand met een nauurlijk uitstraling is Sophie of Nicolette van BNN, imho.Aston Martine schreef:Aangezien vrouwen best over andere vrouwen mogen oordelen:
Ik zie Chantal Janzen wel graag op tv. Leuke meid met een natuurlijke uitstraling.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], ArjanS, Baidu [Spider], Bing [Bot], BMWDennis, Erik dB, Erminio, HJ2, jos_br, MarcelV, Ralph Wolf, Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 33 gasten