Time Attack 2-08-2009
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Time Attack 2-08-2009
Zondag 2-augustus is het weer zover Time Attack op Zandvoort!
Ik heb me ingeschreven (alleen nog niks gehoord) met de Lotus
Wie doet er nog meer mee dit jaar?
http://www.timeattack.nl/index.php?opti ... e&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb me ingeschreven (alleen nog niks gehoord) met de Lotus
Wie doet er nog meer mee dit jaar?
http://www.timeattack.nl/index.php?opti ... e&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
Re: Time Attack 2-08-2009
heb wel bericht gehad, maar heb men kar dan nog niet klaar...moeten nog allemaal nwe onderstel dingen in en tussen ook powerflex.
En moet nog wat aan de motor vernieuwen wat ik uitgesteld heb...is ff pokkewerk (doe ik zelf dus die uren kosten alleen zweet) maar kost al met al zo'n 100,-euro? of iets minder aan onderdelen en dan is dat weer nieuw :banaan:
schijnt dat dat bij die V8 blokken om de 70<>100K km aan vervanging toe is bij velen althans, bij mij ist niet echt stuk of merkbaar? echter denk dat ie sowieso niet meer fris is en dus kan ik dat dan ook weer uitsluiten

onderandere nr 2 (en wat meer) als dat membraam wat daar in zit gescheurd is wat voorkomt slijtage dan werkt alles ni zo goed meer
en af en toe een roetpluim ofzo...
maar goed zal het draadje niet vervuilen
ik kan dus niet...men powerflex en onderstel zaken komen pas na de 12de erin
vanwege vakantie e.d.
En moet nog wat aan de motor vernieuwen wat ik uitgesteld heb...is ff pokkewerk (doe ik zelf dus die uren kosten alleen zweet) maar kost al met al zo'n 100,-euro? of iets minder aan onderdelen en dan is dat weer nieuw :banaan:
schijnt dat dat bij die V8 blokken om de 70<>100K km aan vervanging toe is bij velen althans, bij mij ist niet echt stuk of merkbaar? echter denk dat ie sowieso niet meer fris is en dus kan ik dat dan ook weer uitsluiten

onderandere nr 2 (en wat meer) als dat membraam wat daar in zit gescheurd is wat voorkomt slijtage dan werkt alles ni zo goed meer

maar goed zal het draadje niet vervuilen

- Hans R
Koop toch wat Engels dat blijft tenminste heel! 

- Downforce Hans
Hans GP schreef:Koop toch wat Engels dat blijft tenminste heel!
Doet je versnellingsbak het inmiddels al weer

- GTRene

340R al weer heel

- Hans R
Het was de homokeneet (hoe schrijf je dat?) die zijn olie eruit spoot. Kwam door de hitte van de uitlaat die zit daar recht onder, er zit misschien 5cm tussen
nu een mooi hitteschildje gemaakt en nieuwe olie erin..
Gister gebruikt als zakenauto dus de nodige kilometers ermee gemaakt en hij is nog heel!

Gister gebruikt als zakenauto dus de nodige kilometers ermee gemaakt en hij is nog heel!

- Downforce Hans
Het eerste stukje had je natuurlijk goed,het laatste stukje moet kineet zijn.Hans GP schreef:Het was de homokeneet (hoe schrijf je dat?) die zijn olie eruit spoot. Kwam door de hitte van de uitlaat die zit daar recht onder, er zit misschien 5cm tussennu een mooi hitteschildje gemaakt en nieuwe olie erin..

- GTRene

gelukkig viel het dus mee, al is het wel een vies werkje

Ik kom wel even kijken,.... volgend jaar ook maar eens meedoen.. dan op 1.2 bar en is het hok op dieeet geweest 

- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
dit keer niet.. eerste keer dat ik niet mee ga doen, maar volgend jaar weer wel! denk ik...
- Stéphane
@Hans: Ik heb me ingeschreven maar ik weet nog niet of ik mee mag doen. Ik heb geen 500pk Impreza of Skyline natuurlijk
Maar de tijden die jij noemt met 340R doe ik met mijn 135R ook wel ongeveer, dus dat zou elkaar niet heel veel moeten uitmaken. Ik rijd wel op R888s natuurlijk, dus dat scheelt in de bochten enorm.

- Downforce Hans
Nou Stephane met jou capaciteiten moet je rondjes om Hans met die openviskraam rijden, dus het gaat helemaal goed komenStéphane schreef:@Hans: Ik heb me ingeschreven maar ik weet nog niet of ik mee mag doen. Ik heb geen 500pk Impreza of Skyline natuurlijkMaar de tijden die jij noemt met 340R doe ik met mijn 135R ook wel ongeveer, dus dat zou elkaar niet heel veel moeten uitmaken. Ik rijd wel op R888s natuurlijk, dus dat scheelt in de bochten enorm.

- Bert ///M3
Ik vraag me alleen af wat hun definitie van straat legaal is, als ik in die gallery kijk naar het formaat achterspoilers, ontbrekende nummerplaten en dergelijke. Gaat dan alleen om het soort banden wat je gebruikt? 

- Stéphane
Dank je, Hans. Ik zou zelf mijn viskraam dichthouden omdat-ie dan minder wind vangtDownforce Hans schreef:Nou Stephane met jou capaciteiten moet je rondjes om Hans met die openviskraam rijden, dus het gaat helemaal goed komen

Dat heb ik me ook al afgevraagd, Bert. Doe mij dan maar in de "Street" in plaats van "Pro Street". Ik ben net nog naar de Albert Heijn gereden met mijn EliseBert ///M3 schreef:Ik vraag me alleen af wat hun definitie van straat legaal is, als ik in die gallery kijk naar het formaat achterspoilers, ontbrekende nummerplaten en dergelijke. Gaat dan alleen om het soort banden wat je gebruikt?

- VLA
Volgend jaar wil ik zeker meedoen, kom dit keer alleen kijken.
- RJay
Mits we tijd hebben, willen die week toch de racer klaar hebben, kom ik ook wel even kijken.
Weet niet of we tijd hebben, we liggen debiel achter op schema..... moet maar weer even wat könten gaan schöppen
Weet niet of we tijd hebben, we liggen debiel achter op schema..... moet maar weer even wat könten gaan schöppen
- Hans R
Ik heb nog steeds niks gehoord.. het is al over 2 weken 

- GTRene
misschien ben je gewogen en te licht bevondenHans GP schreef:Ik heb nog steeds niks gehoord.. het is al over 2 weken

je mag mijn mail wel lenen, ik kan toch niet....men onderstel dingen duurt nog wel een paar weken wegens vakantie e.d....
Beste Time Attack rijder,
Op zondag 2 augustus vindt AutoMaxx vs. Dutch Power Pack plaats op het Circuit Park Zandvoort. Aangezien jij je hebt ingeschreven voor een vorige versie van Time Attack, willen we je erop wijzen dat je je kunt inschrijven voor Time Attack tijdens dit evenement. Zoals je wellicht hebt begrepen vindt Time Attack niet meer plaats als losstaand evenement, maar als programmaonderdeel op onze andere (passende) evenementen. Hieronder wordt kort beschreven wat Time Attack inhoudt en hoe jij je kunt aanmelden, want Time Attack blijft natuurlijk een activiteit voor rijders!
maar daarin stond ook de data waar het voor binnen moet zijn...
Hoe kun je je aanmelden voor Time Attack?
Je kunt je inschrijven door vóór 17 juli 2009 een email te sturen naar....
Dus denk dat ze al aan het uitzoeken zijn wie ze willen hebben...der is vaak een max en dan nog uitvallers dus ook een reserve lijst...mailtje sturen wellicht?
- Stéphane
Ik had het al eerder gevraagd aan Stefenny, zoals de dame van de organisatie heet.Verwerkt betekent in dit geval dat de gegevens ingevoerd zijn in mijn lijst met potentiële deelnemers.
Ongeveer 2 weken voor het evenement worden de definitieve rijders geselecteerd en krijgen zij ook de verdere informatie toegestuurd.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
En te licht bevonden lijkt me prima

- GTRene
Stéphane schreef:Ik had het al eerder gevraagd aan Stefenny, zoals de dame van de organisatie heet.Verwerkt betekent in dit geval dat de gegevens ingevoerd zijn in mijn lijst met potentiële deelnemers.
Ongeveer 2 weken voor het evenement worden de definitieve rijders geselecteerd en krijgen zij ook de verdere informatie toegestuurd.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
En te licht bevonden lijkt me primaAl die zwaargewichten leggen toch maar weinig gewicht in de schaal

trouwens die naam van die dame lijkt bijna op jou naam

- Stéphane
Dank je 
Ik weet niet hoe ze er uit ziet. Dan zou je even moeten zoeken op haar naam, die ik hier verder ook niet publiek op het forum ga zetten
Gewoon even bellen met 402Event en dan weet je zo hoe ze er uit ziet 

Ik weet niet hoe ze er uit ziet. Dan zou je even moeten zoeken op haar naam, die ik hier verder ook niet publiek op het forum ga zetten

- WJ
Lijkt mij ook leuk om mee te doen, alleen denk niet dat ze zitten te wachten op een (leeg) 1485kg zware Leon met 204pk.
Misschien over een jaartje of 2 als er een turbo op zit en hij wat gewicht kwijt is.

Misschien over een jaartje of 2 als er een turbo op zit en hij wat gewicht kwijt is.

- Peric
Kom wel gewoon kijken..
Geloof nooit dat ik mee kan doen met een '93-er Peugeot 106 XN 1.0. 8)
Geloof nooit dat ik mee kan doen met een '93-er Peugeot 106 XN 1.0. 8)
- Hans R
Net een mailtje gehad, Brain heeft mijn inschrijving aangepast, ik ga met de Mini Works GP 8)
Hier heb ik een mooi setje Hoosiers semi slicks voor en ik krijg nog andere remblokken die carbon dingen.. komt helemaal goed.

En ingeschreven voor de semi pro, ik hoor vd week of ik mee mag doen..
Hier heb ik een mooi setje Hoosiers semi slicks voor en ik krijg nog andere remblokken die carbon dingen.. komt helemaal goed.
En ingeschreven voor de semi pro, ik hoor vd week of ik mee mag doen..
- GTRene
Is dat diezelfde die je destijds had waar ik ook een paar rondes bijreider was? die was erg indrukwekkend qua grip
tis dat ik niet zomaar mensen in mijn kar laat rijden maar das echt anders wat dat betrefd en als wagens met semi's of zelfs slicks...ik moet echt heel delicaat ermee omgaan, terwijl bv die Mini knalhard overal in kan
rotding