Mijmer topic...
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: Mijmer topic...
Toch geweldig die RWD
hehe..
Wel 100x zo leuk in die Caterham dan de Megane.. wel 4,5seconden langzamer door gebrek aan grip..

Wel 100x zo leuk in die Caterham dan de Megane.. wel 4,5seconden langzamer door gebrek aan grip..
-
Dit filmpje al gezien? Drivers-Republic test de Clio op een circuit.
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos" onclick="window.open(this.href);return false;
''It's a fun little car''
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos" onclick="window.open(this.href);return false;
''It's a fun little car''
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Afgelopen weekend stonden er wel 10 R26 r's rond de ring.
Denk je exclusief te zijn
Denk je exclusief te zijn

-
Mini rijders maken altijd de vergissing dat ze exclusief zijn, maar De Renault rijders denken dat ze een leuke stuurbak hebben. Gek genoeg klopt dat dan ook nog.

- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
- Hans R
Nou, nog nooit 10 GP's rond de ring gezien
Gaaf ding die Megane die Twingo mogen ze afschieten wat een hok zeg..

-
Hans GP schreef:Nou, nog nooit 10 GP's rond de ring gezien![]()
GP word dan ook (veel) gereden door mensen die een 'collectors' item op de dam willen hebben staan, die rijden er niet mee, die showen alleen maar.. (Hier in de omgeving tenminste.....)
De 26R is gewoon een auto die alleen word gekocht om te rijden..
Geweldig ding trouwens.
-
Is iets wat ik nooit heb begrepen. Hans gebruikt het ding iig waar deze voor gemaakt is, maar zoals met vele 'speeltjes' rijden mensen er vaak amper in. Wat clubdagen per jaar en een vakantie van 300 km, waarbij ze de auto nog per trein naar de vakantiebestemming hebben laten vervoeren. Het genieten van je auto doe je door te rijden en niet door hem in je garage of woonkamer te parkeren. Zo denk ik er iig over.
- Hans R
-
Wie heeft er nog een spaarpotje voor me? :twisted:

- Snipe
Goed om te zien dat de Renaultmania over is gewaaid, Ruben.Ruben schreef:Wie heeft er nog een spaarpotje voor me? :twisted:
- Michel P
Ruben,
Dump die Renault gedachten, leuk qua looks en kraaltjes maar als je de auto hebt zal die je tegen vallen. Winkel maar in de Caterham/lotus hoek als je max gevoel wenst te hebben.
Zelfs met 135pk is de Caterham op nat een uitdaging
Michel
Dump die Renault gedachten, leuk qua looks en kraaltjes maar als je de auto hebt zal die je tegen vallen. Winkel maar in de Caterham/lotus hoek als je max gevoel wenst te hebben.
Zelfs met 135pk is de Caterham op nat een uitdaging

Michel
-
Dare I say...
Wil niet echt vlotten met verkoop 130. Misschien ook wel logisch als je 'm hier te koop zet. Maar ben niet van plan iets aan de prijs te doen, dus wat gaat er nu gebeuren.
Ff chillen en afwachten wat er op mijn pad komt, of toch nog eens in de tweedehands hoek gaan kijken. De marges kunnen daar aanzienlijk beter liggen waardoor ik een prijs voor de 130 zou krijgen waar ik me in kan vinden. Zowel bij de nieuwe Clio als de Elise s2 waar ik ben wezen kijken, willen ze in mijn ogen te weinig geven voor de auto. Dat weiger ik dus.
Zou als een tijdelijke tussenstap een E55 AMG uit 2002/2003 niet iets zijn. Ken ik ook het 500 pk gevoel en verkoop je die tzt weer. Zullen toch niet zo hard afschrijven met de prijzen waarvoor ze nu te koop staan?
Goed, zover jullie me al serieus namen, is het nu vast helemaal afgelopen
Wil niet echt vlotten met verkoop 130. Misschien ook wel logisch als je 'm hier te koop zet. Maar ben niet van plan iets aan de prijs te doen, dus wat gaat er nu gebeuren.
Ff chillen en afwachten wat er op mijn pad komt, of toch nog eens in de tweedehands hoek gaan kijken. De marges kunnen daar aanzienlijk beter liggen waardoor ik een prijs voor de 130 zou krijgen waar ik me in kan vinden. Zowel bij de nieuwe Clio als de Elise s2 waar ik ben wezen kijken, willen ze in mijn ogen te weinig geven voor de auto. Dat weiger ik dus.
Zou als een tijdelijke tussenstap een E55 AMG uit 2002/2003 niet iets zijn. Ken ik ook het 500 pk gevoel en verkoop je die tzt weer. Zullen toch niet zo hard afschrijven met de prijzen waarvoor ze nu te koop staan?
Goed, zover jullie me al serieus namen, is het nu vast helemaal afgelopen

-
Michel, kun je nagaan met 160 pk. Gisteren ongepland dwars een taxi ingehaald de N3 op bij de stoplichten. Ik ben geen driftking dus had het aardig warm ineens.
Laat ik het voorlopig dus maar zijn zoals het is. Eerst maar eens leren rijden.
Heeft Ruben m'n raad al opgevolgd? Michel wil je 130i voor 7k!!!

Laat ik het voorlopig dus maar zijn zoals het is. Eerst maar eens leren rijden.

Heeft Ruben m'n raad al opgevolgd? Michel wil je 130i voor 7k!!!
- Michel P
Ruben, bij dit slechte weer niet gelijk aan slagschepen gaan denken, neem een voorbeeld aan Allen, die gewoon met zijn kano het woeste weer trotseert!
Geduld met je verkoop, wellicht toch op MP/Speurders e.d. donderen, nadat je de originele parts weer hebt terug gebouwd. Daar is het gros van de kopers toch niet in geintereseerd, die part kun je dan weer los verpatsen.
Die Exige S2 heeft jou naam erbij staan!
Michel
Geduld met je verkoop, wellicht toch op MP/Speurders e.d. donderen, nadat je de originele parts weer hebt terug gebouwd. Daar is het gros van de kopers toch niet in geintereseerd, die part kun je dan weer los verpatsen.
Die Exige S2 heeft jou naam erbij staan!
Michel
-
@ Ruben, met een E63 AMG word Malmedy een beetje lastig! :twisted:
Exige is the way 2 go!

Exige is the way 2 go!

- Macboy
Ruben kennende is de R26-R geweldig voor hem.
Liefde op het eerste gezicht verdwijnt niet zomaar !
Liefde op het eerste gezicht verdwijnt niet zomaar !
-
Mooi hè.

http://www.wolbert.nl/occasion_info.asp ... &id=896422" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wolbert.nl/occasion_info.asp ... &id=896422" onclick="window.open(this.href);return false;
- 2000USA
Best leuk spelen hoorErik Stoffelsen schreef:@ Ruben, met een E63 AMG word Malmedy een beetje lastig! :twisted:![]()

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TSoRdkiONmE&NR=1[/youtube]
-
Waarschijnlijk heb ik de 130 verkocht. Heb nog een leaseauto om mee naar het werk te komen, maar maak hier geen prive kilometers mee.
Misschien hak ik de knoop snel door, en koop ik iets wat ik graag wil, maar misschien is het verstandiger om tijdelijk iets te rijden zodat ik rustig op zoek kan en een gedegen keuze kan maken.
Iemand een idee wat een goede keuze is om zeg voor rond de 5.000 euro iets te kopen, waar je elk moment weer vanaf kan, zonder te veel verlies te lijden. Budget mag natuurlijk best een paar duizend euro hoger liggen, maar wil er niet te veel op afschrijven. Das het belangrijkste.
Misschien hak ik de knoop snel door, en koop ik iets wat ik graag wil, maar misschien is het verstandiger om tijdelijk iets te rijden zodat ik rustig op zoek kan en een gedegen keuze kan maken.
Iemand een idee wat een goede keuze is om zeg voor rond de 5.000 euro iets te kopen, waar je elk moment weer vanaf kan, zonder te veel verlies te lijden. Budget mag natuurlijk best een paar duizend euro hoger liggen, maar wil er niet te veel op afschrijven. Das het belangrijkste.
-
tijdelijke een Golfje rijden?Ruben schreef:Waarschijnlijk heb ik de 130 verkocht. Heb nog een leaseauto om mee naar het werk te komen, maar maak hier geen prive kilometers mee.
daar kom je meestal redelijk snel van af.
of dit type clio<-----(plaatje) voor ongeveer 9.000
-
Zou desnoods een lelijk koektrommeltje van 500 kopen. Gewoon eentje die nog apk heeft voor een jaartje oid. Heb je dan een speelwagen gevonden, kan dat boodschappenwaggeltje voor de helft naar een student oid.