Ter informatie:
Voor de liefhebber - twee dagen Spa met ZAC. Vaak niet zo druk (iedereen met vakantie), dus goede gelegenheid om veel te rijden/testen, passagiers mee te nemen.
http://www.z-a-c.nl/nieuws/details.php?id=338" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel met licentie (denk ik, weet het niet 100% zeker)
Spa ZAC 15-16 juli
- Tristan
Re: Spa ZAC 15-16 juli
Ja, ik heb gisteren besloten om ook te gaan. Mooie mogelijkheid om mijn nieuwe dempers uit te testen.
- RJay
Ben vorig jaar geweest, ERG leuk rijden, vooral als die v8's langs komen BRULLEN werkelijk
Nog 3 ronden aan kunnen haken bij die groene westfield ook voor dat ik toch écht benzine moest gaan halen.
Zal dit jaar niet gaan though, budget laat het niet toe ivm opbouwen van de nieuwe auto
Mocht je nog twijfelen, vrije dagen en wat geld over hebben, zeker doen!

Zal dit jaar niet gaan though, budget laat het niet toe ivm opbouwen van de nieuwe auto

Mocht je nog twijfelen, vrije dagen en wat geld over hebben, zeker doen!
- Tom V
Goede herinneringen aan dit "samenkomen" op Spa. Met heerlijk weer open pitlane rijden, savonds moe maar voldaar BBQen met een biertje en de volgende dag weer los. Heerlijk.
- Leen
ga er woensdagavond de15e ook heen om donderdag 16 te rijden.
- Tom van H.
Wij (Heinz en ik) gaan ook vanavond die kant op om morgen te rijden met de 325i en m3.
- Dennis Cavallino
Veel plezier!
Paar jaar terug met 40 graden gereden daar gereden. Was super rustig op de baan, terwijl er best veel auto's waren. Met de verwarming vol aan om de motor te koelen, 85 graden in de auto, full race overall aan etc. en continu Spa drinken. Toch hebben we ons heerlijk vermaakt met wat vrienden die ook meereden.
Paar jaar terug met 40 graden gereden daar gereden. Was super rustig op de baan, terwijl er best veel auto's waren. Met de verwarming vol aan om de motor te koelen, 85 graden in de auto, full race overall aan etc. en continu Spa drinken. Toch hebben we ons heerlijk vermaakt met wat vrienden die ook meereden.
- Tristan
Copy paste:
Ben gisteren geweest. Heerlijke dag en wat blijft het toch een schitterende en heerlijke baan om op te rijden.
Heb met de E30 cup auto een 3.03 gereden. Veel meer zit er niet meer in, met 170pk heb je toch wat pk's te kort om echt meer snelheid te halen op de rechte stukken.
Hier alvast een sfeer foto:

Ben gisteren geweest. Heerlijke dag en wat blijft het toch een schitterende en heerlijke baan om op te rijden.
Heb met de E30 cup auto een 3.03 gereden. Veel meer zit er niet meer in, met 170pk heb je toch wat pk's te kort om echt meer snelheid te halen op de rechte stukken.
Hier alvast een sfeer foto: